بهترین سیستم حفاظتی منزل

بهترین سیستم حفاظتی منزل، بهترین سیستم حفاظتی منزل چیست، انواع سیستم حفاظتی برای منزل را در ادامه این مقاله آموزشی مورد بررسی قرار می دهیم.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

در صورتی که قصد خرید بهترین سیستم حفاظتی منزل را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین سیستم حفاظتی منزل و انواع مختلف آنها را به شما معرفی کنیم.

با توجه به وخیم شدن اوضاع اقتصادی در داخل کشور و بالا رفتن آمار سرقت به ویژه در کلان شهر های بزرگ یکی از دغدغه های بسیاری از مردم تهیه یک سیستم امنیتی برای منزل می باشد.

به هر حال هر شخصی در طول سال ممکن است حداقل یک یا دو بار به مسافرت برود و با توجه به شرایط فعلی داشتن یک سیستم امنیتی برای منزل بسیار حائز اهمیت می باشد.

البته هر چند که امروز دیگر سارقین هم بسیار حرفه‌ای شده‌اند و شاید داشتن سیستم فوق امنیتی برای منزل هم نتواند جلوی ورود برخی از آنها را به داخل منزل را بگیرد، اما یک سیستم امنیتی قدرتمند و هوشمند می تواند حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد امنیت منزل شما را بالا ببرد.

در ادامه یک سری راهکارهای موثر برای تهیه بهترین سیستم حفاظتی منزل را به شما معرفی می کنیم.

بهترین سیستم حفاظتی منزل چیست

امروزه سیستم های حفاظتی برای منازل و ساختمان ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند که این دسته بندی ها عبارتند از:

  • دوربین های مدار بسته
  • دزدگیر سیم کارتی منزل
  • دزدگیر تلفن کننده منزل
  • قفل درب هوشمند
  • سیستمهای امنیتی خانگی سیمی
  • سیستمهای امنیتی بی سیم خانگی
  • آیفون تصویری
  • دستگاه کنترل تردد
  • نرده های برقی
  • جک پارکینگی
  • صندوق هوشمند و اثر انگشتی در منزل

داشتن موارد ذکر شده در منزل می تواند تا حد بالای برای تامین امنیت خانه مناسب باشد.

بهترین سیستم حفاظتی منزل چیست

انواع سیستم حفاظتی منزل

در بخش زیر انواع سیستم حفاظتی منزل را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه » برنامه گاوصندوق اندروید

نصب دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته امروزه یک نیاز ضروری برای منازل، ساختمان ها، فروشگاه ها و همه اماکن تجاری و دولتی می باشد.

البته در زمان نصب دوربین های مداربسته نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که این دوربین ها باید در مکانهای مناسب نصب شوند که بتوانند تمامی مکان های اطراف ساختمان را پوشش دهند.

چون گاها مشاهده می‌شود که دوربین های مداربسته در ساختمان های مختلف به گونه ای نصب می شوند که قابلیت پوشش همه نقاط را ندارد وسارقین معمولا از نقاط کور وارد منزل می شوند.

برای مطالعه » بهترین دوربین مداربسته برای منزل

دزدگیر سیم کارتی منزل

نصب دزدگیر سیم کارتی منزل به شما کمک می‌کند که زمانی که یک سارق وارد منزل شما شد بلافاصله این دزدگیر که به سیم کارت شما متصل است به شما اطلاع رسانی خواهد کرد و شما فورا می توانید سرقت منزل خود را به نیروی انتظامی اطلاع دهید.

البته پیشنهاد می‌کنیم که از این دزدگیر برای خودرو شخصی خود نیز استفاده نمایید، همچنین در مقاله آموزشی بهترین دزدگیر منزل انواع دزدگیر های حرفه ای و هوشمند برای منزل و اماکن به شما معرفی شده است.

یکی از مزیت‌های بسیار مهم دزدگیر سیم کارت منزل این است که این دزدگیر قابلیت شارژ طولانی مدت را دارد.

و بسیاری از سارقان تصور می‌کنند که با قطع کردن برق منزل می توانند این دزدگیر را از کار بیندازند اما به دلیل داشتن قابلیت شارژ طولانی مدت حتی در صورت قطع کردن برق منزل هم این دزدگیر می‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد و به موقع به شما اطلاع رسانی کند.

برای مطالعه » دلایل سرقت از منزل

دزدگیر تلفن کننده منزل

دزدگیر تلفن کننده منزل هم تقریبا نحوه عملکرد آن همانند دزدگیر سیم کارت منزل می باشد و در زمان بروز سرقت و یا موارد مشهود بلافاصله با تلفن خط ثابت شما تماس می گیرند.

دزدگیر تلفن کننده منزل ساختار آن بر اساس هوش مصنوعی عمل می کنند و با داشتن سیستم تشخیص صدا و بینایی بلافاصله با تلفن خط ثابت شما تماس برقرار می کند.

و همانند دزدگیر سیم کارتی منزل دارای قابلیت شارژ طولانی مدت می باشد یعنی در اثر قطع برق و موارد اینچنین این دزدگیر به خوبی کار خود انجام می دهد و در عملکرد آن هیچگونه خللی ایجاد نمی شود.

برای مطالعه » چگونه فلزیاب را گول بزنیم

قفل درب هوشمند

داشتن یک قفل درب هوشمند هم یکی دیگر از مواردی است که می تواند تا حد مطلوبی امنیت منزل شما را بالا ببرد.

در کنار قفل درب هوشمند استفاده از قفل ضد سرقت هم قطعا می‌تواند سارقین را برای باز کردن قفل درب منزل تا حد زیادی به زحمت بیاندازد.

برای مطالعه » آشنایی با انواع قفل سخت افزاری و نحوه کارکرد آن ها

سیستمهای امنیتی خانگی سیمی

یکی دیگر از بهترین سیستم های حفاظتی منزل استفاده از سیستمهای امنیتی خانگی سیمی است که می‌تواند از منزل شما در برابر بروز سرقت جلوگیری نماید.

البته یکی از معایب بزرگ این سیستم ها این است که با قطع سیم توسط سارقین از کار می افتند و دیگر نمی توانند که کار خود را به درستی انجام دهند.

سیستم های امنیتی wireless خانگی

برخلاف نوع قبلی این سیستم ها به صورت بی سیم یا wireless می باشند، و برای نصب آنها در منزل و یا ساختمان های مختلف شما دیگر نیازی به سیم کشی ندارید.

حتی در ساختمانهای چند طبقه هم می‌توان از این سیستم ها با استفاده از یک بستر شبکه LAN گسترده از آنها استفاده کرد.

این نوع سیستم های امنیتی را می توان در مناطق مختلفی از شهر هم با استفاده از شبکه گسترده WAN ایجاد کرد.

استفاده از آیفون تصویری

استفاده از آیفون تصویری برای مناظره می تواند ورود افراد مختلف به داخل و بیرون منزل را کنترل کند.
دستگاه کنترل تردد

دستگاه های کنترل تردد که اصطلاحاً به آنها اکسس کنترل هم گفته می شود می تواند از ورود افراد غیرمجاز و غریبه به داخل منزل جلوگیری نماید.

دستگاههای عکس ست کنترل یا همان دستگاه کنترل تردد شامل مواردی مانند کارت، اثر انگشتی، رمز و یا سیستم تشخیص چهره هستند.

بهترین نوع آنها که قابلیت امنیتی بسیار بالایی دارد سیستم تشخیص چهره می‌باشد که بر اساس الگوریتم های تشخیص چهره چهره افراد را شناسایی کرده و به آنها اجازه ورود به منزل را می دهد.

برای مطالعه » ارائه راه کارهایی برای بهترین سرمایه گذاری با 5 میلیون و سرمایه گذاری کردن با پول کم و سرمایه بسیار ناچیز

استفاده از نرده های برقی و جک پارکینگی

استفاده از نرده های برقی و جک پارکینگی هم از بهترین سیستم حفاظتی منزل محسوب می‌شود که می‌تواند امنیت منزل شما را تا حد بسیار بالای بالا ببرند و از ورود افراد سارق و افراد غیرمجاز به داخل منزل جلوگیری نمایند.

برای مطالعه » انواع روش سرقت گاوصندوق

استفاده از صندوق هوشمند و اثر انگشتی برای منزل

استفاده از یک گاوصندوق هوشمند و فوق امنیتی نیز یکی از کاربردی ترین روش ها برای  بهترین سیستم حفاظتی منزل محسوب می شود.

البته صندوق های هوشمند دارای انواع مختلفی هستند که بهترین نوع آنها گاوصندوق اثر انگشتی است که درب آن ها فقط با اثر انگشت شخص باز می شود و دارای ضریب امنیتی بسیار بالایی است.

از نظر امنیتی مدل های دیگری نیز وجود دارد که به عنوان مثال گاوصندوق دیجیتال هم می تواند انتخاب مناسبی برای سیستم حفاظتی منزل باشد که قفل آن به صورت دیجیتالی یا عددی طراحی شده است.

در کل وجود یک گاوصندوق ضد سرقت در منزل تا حد زیادی می‌تواند امنیت دارایی های شما را در منزل بالا ببرد اما این صندوق باید دارای چه ویژگی هایی باشد مانند قفل اثر انگشتی و یا دیجیتال و همچنین باید دارای وزن سنگین هم باشد که به راحتی نتوان آن را جابجا کرد.

و پیشنهاد می‌کنیم که این نوع صندوق‌های امنیتی را در مکان‌های خاصی از منزل مخفی نمایید، که در این زمینه مقاله گاوصندوق مخفی با ارائه راهکارهایی می‌تواند به شما کمک کند که صندوق امنیتی خود را در مکان‌هایی مانند زیر زمین و یا درون کمد دیواری جاسازی نمایید.

اما نکته بسیار مهمی که در زمان خرید صندوق های امنیتی و هوشمند برای منزل باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان خرید یک گاوصندوق خانگی به هیچ عنوان از محصولاتی که دارای قفل های مکانیکی و ستی هستند استفاده نکنید چرا که به هیچ عنوان از نظر امنیتی نمی توانند که گزینه مناسبی برای سیستم حفاظتی منزل شما باشند.

توجه » یکی از بهترین برند های صندوق های امنیتی برای بالا بردن سطح سیستم حفاظتی منزل شما صندوق های شرکت گاوصندوق کاوه هستند، که دارای ویژگی هایی همچون قفل هوشمند و اثر انگشتی، سیستم تشخیص چهره برای بازکردن درب صندوق، ورقه های فولاد نسوز برای حفاظت در برابر آتش سوزی، و وزن سنگین و ضد ضربه هستند.

همچنین این محصولات تمامی استاندارد های UL را در ساختار خود دارند، به همین دلیل گزینه مناسبی برای بهترین سیستم حفاظتی منزل شما محسوب می شوند.

انواع سیستم حفاظتی منزل

قیمت سیستم امنیتی منزل

جهت استعلام قیمت سیستم امنیتی منزل از طریق لینک زیر با همکاران ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت سیستم امنیتی منزل

سیستم امنیتی هوشمند منزل

امروزه بهترین راهکار برای بالا بردن سیستم حفاظتی منزل استفاده از سیستم‌های هوشمند امنیتی برای منزل می باشد.

سیستم های امنیتی هوشمند بر اساس تکنولوژی روز ساخته شده‌اند و افراد سارق برای از کار انداختن این سیستم های هوشمند کار بسیار دشواری را پیش رو دارند.

سیستم امنیتی هوشمند منزل

سیستم اعلام سرقت منزل

یکی از موارد مهمی که در زمان سرقت منزل می تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر بتوانید افراد سارق را پیدا کنید، این است که سریعا باید سرقت منزل را به مراجع قانونی اطلاع دهید.

اما به دلیل این که مسارفت هستبد تا چند روز مطمئنا از سرقت منزل خود آگاه نمی شوید و یکی از روش هایی که کمک می کند تا شما بتوانید سریعتر با مراجع قانونی تماس بگیرید، داشتن سیستم اعلام سرقت منزل است.

که بلافاصله پس از ورود افراد سارق به منزل شما سیستم اعلام سرقت با تلفن همراه شما تماس می گیرد و شما بلافاصله می توانید با پلیس تماس بگیرید که این موضوع را پیگیری نماید.

سیستم اعلام سرقت منزل

سئوالات متداول در مورد بهترین سیستم حفاظتی منزل؟

بهترین سیستم حفاظتی منزل چیست؟

بهترین نوع سیستم های حفاظتی برای منزل سیستم های هوشمند هستند، که با تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند.

انواع سیستم حفاظتی؟

دوربین های امنیتی، دزدگیر های سیسم کارتی، دستگاه اکسسوری، قفل های هوشمند و ضد سرقت، و استفاده از صندوق های فوق امنیتی و هوشمند از انواع سیستم های حفاظتی برای منزل هستند.

هزینه سیستم امنیتی منزل؟

جهت استعلام هزینه سیستم های امنیتی با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرید.

توجه » برای استعلام قیمت جهانی سیستم های امنیتی منزل به وب سایت www.amazon.com مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;