جستجو کردن
Close this search box.

نگهداری طلا در فویل آلومینیوم

نگهداری طلا در فویل آلومینیوم یکی از روش های موثر برای نگهداری و محافظت از طلا و جواهرات می باشد، این مقاله آموزشی را مطالعه نمایید تا به کمک فویل های آلومینیومی انواع دستگاه های پیشرفته فلز یاب را گول بزنید و از طلا و جواهرات خود در منزل محافظت کنید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

افراد همواره به دنبال راهی برای محافظت از طلاها و جواهرات خود هستند. بیشتر سارقان دستگاه طلایاب و فلز یاب را داشته و امکان بررسی دقیق خانه را دارند.

به همین سبب افراد راه های زیادی را برای حفاظت از اشیاء قیمتی خود امتحان می کنند.

پس اگر به کنجکاوی و یا پیدا کردن راه های مهم برای گمراه کردن دستگاه فلزیاب و راههای جلوگیری از ردیابی طلا در منزل علاقه دارید ما به شما کمک می کنیم تا راه های امنیتی محافظت از اموال خود را یاد بگیرید.

اگر شما نیز دغدغه مخفی کردن طلا و محافظت از طلا در برابر طلایاب را دارید بهتر است اطلاعات مفید ما را در حوزه طلا یاب ها بخوانید.

توجه » در کنار استفاده از فویل های آلومینیومی برای نگهداری از طلا و جواهرات می توانید از گاوصندوق های هوشمند و ضد سرقت، که دارای سیستم ردیاب هوشمند نیز هستند استفاده نمایید، جهت آشنایی با این محصولات بهتر است همین حالا با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این خصوص را در اختیار شما قرار دهند.

نگهداری طلا در فویل آلومینیومی
نگهداری طلا در فویل آلومینیومی

نگهداری طلا در فویل آلومینیومی

نگهداری طلا در فویل یکی از روش‌های بسیار موثر برای گول زدن فلزیاب و انواع طلایاب می باشد، شما می توانید با مخفی کردن طلا در فویل آلومینیوم و کاور کردن طلا و جواهرات خود در فویل آلومینیوم فلزیاب را گول بزنید.

زمانی که انواع طلا و جواهرات قیمتی در فویل آلومینیوم پیچانده می‌شود دیگر فلزیاب نمی تواند مکان آن را پیدا کند، البته انجام این کار به معنی امنیت صد درصد طلا و جواهرات و جلوگیری از سرقت آنها نیست بلکه در صورتی که شما قصد دارید طلا و جواهرات خود را در منزل نگهداری کنید باید از روش های امنیتی دیگر نیز استفاده نمایید.

به عنوان مثال شما می توانید از یک گاوصندوق اثر انگشتی با قابلیت ضد سرقت استفاده نمایید و طلا و جواهرات خود را درون فویل آلومینیوم ضد طلایاب و در یک صندوق اثر انگشتی هوشمند و ضد سرقت جاسازی نمایید.

با انجام این کار امنیت جواهرات خود را تا حد زیادی افزایش داده اید، اگر احیانا قیمت صندوق های اثر انگشتی بسیار بالا بوده و شما توان خریداری این محصولات را نداشتید می توانید از یک گاوصندوق دیجیتالی نیز استفاده نمایید.

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص می دهد؟
طلایاب از چند متری طلا را تشخیص می دهد؟

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص می دهد؟

نکته مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که دستگاه طلایاب اگر یک دستگاه حرفه‌ای باشد می تواند در عمق ۲۰ تا ۳۰ متری انواع طلا و فلز را تشخیص دهد، پس در نتیجه شما باید با پیچیدن فویل دور طلا و جاساز کردن آن در یک مکان امن مانند گاوصندوق طلا و جواهرات خود را مخفی نمایید، این راهکار یک روش مطمئن برای از کار انداختن دستگاه طلایاب محسوب می شود.

البته همانطور که گفته شد پیچیدن طلا در فویل برای تامین امنیت طلا و جواهرات منزل شما صرفا کارساز نیست و شما باید راهکار های امنیتی و ضدسرقت را نیز در منزل خود بکار گیرید.

چگونه فلزیاب را گول بزنیم
چگونه فلزیاب را گول بزنیم

چگونه فلزیاب را گول بزنیم

همان طور که گفته شد فلزیاب قابلیت تفکیک و جداسازی فلزات را نداشته و هر نوع فلز و یا آلیاژی را که در محدوده مغناطیسی خود قرار گیرد هشدار خواهد داد.

برای گول زدن فلزیاب و از کار انداختن دستگاه طلا یاب بهتر است طلا و اشیاء قیمتی را در سرب و یا ورقه های کاربنی قرار دهید، در این صورت فلزیاب قادر به تشخیص طلا ها نیست.

چگونه طلا را از طلایاب مخفی کنیم

به طور کلی دستگاهی به نام طلا یاب وجود نداشته و آن چه که در بازار به عنوان طلایاب به فروش می رسد همان فلزیاب است.

فلزیاب قابلیت تشخیص طلا و فلزات دیگر را ندارد، هر نوع فلزی که در شعاع چند متری دستگاه قرار بگیرد، دستگاه آلارم می دهد.

بسته به نوع دستگاه فلزیاب، شعاع تشخیص متفاوت است. برخی از دستگاه های فلزیاب توان بیشتری داشته و فلزات را در فواصل گوناگون نیز تشخیص می دهند و برخی دیگر از توان کمتری برخوردار بوده و فلزات نزدیک و بدون پوشش را تشخیص می دهد.

بسیاری از فروشندگان با شایعه اینکه طلایاب قابلیت تشخیص طلا از سایر فلزات را دارد، میزان فروش خود را چند برابر می کنند در صورتی که این مورد شایعه ای بیش نبوده و هر نوع دستگاه فلزیاب و طلا یاب، قابلیت تشخیص و جداسازی فلزات از یکدیگر را ندارد.

از کار انداختن طلا یاب

هنگامی که فلز، در میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط دستگاه طلایاب قرار گیرد، دستگاه هشدار داده و فرد به جستجوی طلا در آن محدوده می کند.

به هر میزان که شدت جریان مغناطیسی ایجاد شده بیشتر باشد، محدوده جستجو و عمق آن کمتر است.

طلایاب معمولا دارای کاربری آسانی است و به محض روشن کردن آن می توان برای جستجو شروع کرد.

طلایاب انواع مختلفی دارد و بر اساس نوع نیاز مشتری و محیط کاربری که مورد استفاده قرار می گیرد تقسیم بندی می گردد.

طلا یاب تفریحی

نوعی از طلا یاب ها که بسیار سبک بوده و عمق کاوش آن ها کم است.

طلا یاب پیشرفته

وزن نسبتا سنگینی دارد. توان بیشتری نسبت به طلایاب تفریحی داشته و هر نوع فلز یا آلیاژ را به خود جذب کرده و هشدار می دهند.

برای از کار انداختن انواع طلا یاب ها روش های مختلفی به کار گرفته می شود که برخی از آن ها طی تجریبات افراد بدست آمده و برخی دیگر راه های علمی از کار انداختن طلایاب محسوب می گردد.

گاوصندوق ضد طلایاب

صندوق های ضد طلایاب نیز وجو دارد که به کمک آن ها می توان انواع دستگاه های پیشرفته فلزیاب را دچار خطا کرد، البته زمانی که از صندوق های ضد طلایاب نیز استفاده می شود باید طلا و جواهرات را با کاور کردن فویل آلومینیومی درون این صندوق های جاسازی نمود، اگر تمایل دارید که از صندوق های ضد طلایاب برای نگهداری طلا و جواهرات خود استفاده نمایید می توانید قیمت گاوصندوق طلا فروشی را در فروشگاه طباطبایی مشاهده نمایید و این محصولات را با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

روش دور زدن دستگاه فلزیاب

برای از کار انداختن طلا یاب روش های متفاوتی را می توان امتحان کرد. یکی از روش های از کار انداختن طلا یاب، دفن کردن طلا است.

زمین به عنوان نوعی عایق، سبب می شود تا طلا یا فلز در محدوده میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط طلا یاب قرار نگیرد و دستگاه هشدار نخواهد داد.

روش دیگر از کار انداختن طلا یاب، قرار دادن طلا در فویل آلومینیومی یا شیشه است.

شاید تا به حال دیده باشید که کنتورهای قدیمی برای اینکه افراد نتوانند آهنربا بزنند، داخل محفظه شیشه ای قرار می دادند. شیشه و فویل هر دو به عنوان عایق، مانع از اتصال میدان مغناطیسی دستگاه به فلز می شوند.

همان طور که گفته شد انواع طلا یاب های مختلفی در بازار موجود است که با توجه به کارایی آن، روش هایی برای از کار انداختن آن مطرح است. پس بهتر است با انواع فلزیاب ها آشنا باشید.

جلوگیری از کار طلا یاب نی نی سایت

اکثر اوقات تجربیات افراد سبب شده تا بهترین روش برای از کار انداختن طلا یاب مطرح شود. برخی از افراد پیشنهاد می دهند که با قرار دادن طلا در پوششی سخت و نارسانا شبیه آلومینیوم، می توان دستگاه طلا یاب را از کار انداخت. برخی از افراد نیز برای از کار انداختن طلا یاب، آن ها را در لوله های عایق پی وی سی قرار داده تا دستگاه عملکرد مناسبی نداشته باشد.

برای نگهداری از طلا می توان از وسایل الکترونیکی خرابی شبیه به کیس کامپیوتر نیز استفاده کرد. طلاهای مخفی شده در وسایل الکترونیکی خراب سبب شده تا دستگاه هشداد دهد و سارق با توجه به وسیله الکتریکی، آن را بی اهمیت بداند.

برخی دیگر از مکان های امن برای نگه داری از طلا و جلوگیری از عملکرد مناسب دستگاه طلا یاب به شرح زیر است :

پریز برق، پشت دریچه های هوا، پایه های میز ناهار خوری فلزی و میز اتو، سقف های کاذب و باکس ریموت پارکینگ.

جاسازی طلا در خانه نی نی سایت

برای مقابله با عملکرد صحیح طلا یاب روش های مختلفی را در مطالب قبل یاد گرفتیم اما بهترین روش که دستگاه طلا یاب نتواند حتی میدان مغناطیسی ایجاد کند، ایجاد اختلال در دستگاه طلا یاب است.

ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب

بهترین روش برای از کار انداختن طلا یاب، اختلال سیستم مغناطیسی است. برای ایجاد اختلال در دستگاه طلا یاب باید یک میدان مغناطیسی قوی در کنار طلا ایجاد کرد.

به عنوان مثال طلا را در پوششی با میدان مغناطیسی قوی تر و البته فلزی بی ارزش قرار داد تا با هشدار دستگاه، فرد به سمت آن جذب شود و پس از بررسی آن که طلا نبوده به جستجوی محیط های دیگر بپردازد.

20 نکته طلایی درباره فلزیاب و طلایاب

در بخش زیر با یک ویدئوی آموزشی تهیه کده ایم که نکات طلایی در مورد فلزیاب و طلایاب را در آن به شما آموزش داده ایم، این ویدئوی آموزشی را مشاهده نمایید در صورتی که سوالاتی در مورد آن داشتید در بخش نظرات وب سایت سئوالات خود را وارد نمایید تا به آن ها پاسخ داده شود.

گذاشتن باطری کنار طلا؟

در برخی موارد گفته شده است که گذاشتن باتری قلمی کنار طلا می تواند باعث از کار انداختن دستگاه فلزیاب شود، اما چنین مسئله ای تا کنون 10 درصد اثبات نشده است، پس در نتیجه برای محافظت از طلا و جواهرات استفاده از فویل آلومینیوم می تواند بسیار موثر تر باشد.

سئوالات متداول در مورد چگونه فلزیاب را گول بزنیم ؟

در بخش زیر به برخی از سئوالات متداول کاربران پیرامون انواع و طرز کار فلزیاب توضیح داده ایم.

از کار انداختن طلا یاب یا فلز یاب به چه صورت است ؟

هنگامی که فلز، در میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط دستگاه طلایاب قرار گیرد، دستگاه هشدار داده و فرد به جستجوی طلا در آن محدوده می کند.

به هر میزان که شدت جریان مغناطیسی ایجاد شده بیشتر باشد، محدوده جستجو و عمق آن کمتر است.

محافظت از طلا در مقابل طلایاب چگونه امکان پذیر است؟

با استفاده از ورق های سربی می توانید طلایاب را گول بزنید و از پیدا شدن طلا توسط طلایاب جلوگیری کنید.

نگهداری طلا در فویل آلومینیوم نی نی سایت؟

همانطور که گفته شد زمانی که انواع طلا و جواهرات قیمتی در فویل آلومینیوم پیچانده می‌شود دیگر فلزیاب نمی تواند مکان آن را پیدا کند، و با استفاده از این روش باعث به خطا افتادن حتی پیشرفته ترین دستگاه های فلزیاب هم خواهد شد.

چکار کنیم که طلایاب طلا رو پیدا نکنه؟

برای در امان ماندن طلا از طلایاب از روش های زیر می توان استفاده کرد:

  • استفاده از فویل آلومینیومی دور طلا
  • استفاده از صندوق های ایمن و ضد سرقت
  • جاسازی و مخفی سازی طلا و جواهرات در مکانی امن
  • استفاده از قفل های ضد سرقت برای منزل
  • استفاده از دوربین مداربسته برای منزل
  • استفاده از دزدگیر و سیستم ردیاب برای طلا و جواهرات

چگونه طلا را از دستگاه طلایاب مخفی کنیم؟

در این مقاله آموزشی توضیح داده شد که یکی از روش های موثر برای مخفی سازی طلا و جواهرات در منزل و روش مخفي كردن طلا از طلاياب استفاده از فویل آلومینیوم می باشد.، و البته برای استتار طلا از طلایاب هم باید آن ها را در مکانی امن در منزل جاسازی کرد.

مخفي كردن طلا از دستگاه طلاياب؟

برای مخفی کردن طلا و جلوگیری از سرقت طلا با طلایاب علاوه بر استفاده از فویل های آلومینیومی می توان از صندوق های ایمن و ضد سرقت هم استفاده کرد، مخصوصا صندوق هایی که در درون کمد دیواری و یا زیرزمین مخفی و جاساز می شوند.

انواع طلایاب و فلزیاب کدامند ؟

طلایاب تفریحی و طلایاب پیشرفته از انواع طلایاب یا فلزیاب هستند، که شما می توانید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;