گاوصندوق طلا فروشی

برای خرید گاوصندوق طلا فروشی می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق ویترینی طلا فروشی با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های ضد سرقت طلافروشی ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

گاوصندوق طلا فروشی را از نمایندگی اصلی فروش صندوق های نسوز و ضد سرقت در تهران خریداری نمایید، در بخش زیر لیست قیمت گاوصندوق ویترینی طلا فروشی را می توانید مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر

قیمت گاوصندوق ویترینی طلا فروشی
قیمت گاوصندوق ویترینی طلا فروشی

قیمت گاوصندوق ویترینی طلا فروشی

صندوق طلا فروشی یکی از پرفروش ترین و بی نظیرترین انواع محصولات عرضه شده در وب سایت سیف کاوه می باشد که شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصول را در قسمت بالا مشاهده کنید.

فروشگاه سیف کاوه توانسته است با توجه به مدرن ترین طراحی ها برای این مدل از صندوق های طلا فروشی، بهترین آن را آماده و عرضه کند.

صندوق ویترینی طلا فروشی را می توانید با قیمت بسیار مناسبی از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنید و از این طریق صاحب یکی از بهترین صندوق طلا و جواهر باشید.

همچنین می توانید از طریق همین وب سایت، محصول مورد پسند خود را با قیمت بسیار ایده آل و ارزان تری تهیه کنید.

برای استعلام قیمت صندوق طلافروشی برندهای مختلف،  همین حالا با بهترین فروشگاه صندوق طلا و جواهرات تماس بگیرید. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ – ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

بدلیل نوسانات بازار ارز ما از درج قیمت محصولات امتناع کرده ایم، در صورتی که شما با همکاران ما در فروشگاه سیف کاوه تماس بگیرید، شما را در جریان قیمت صندوق طلافروشی قرار می دهند.

قیمت گاوصندوق طلا فروشی کاوه
قیمت گاوصندوق طلا فروشی کاوه

قیمت گاوصندوق طلا فروشی کاوه

قیمت صندوق طلا فروشی کاوه به عنوان یکی از برندهای ایرانی خوب بازار بین 4 تا 25 میلیون تمان متغیر است، همانطور که می دانید گروه صنعتی کاوه به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مجموعه های تولید صندوق های ضدسرقت و نسوز قعالیت می کند، صندوق های نسوز طلا و جواهرات هم یکی از محصولات باکیفیت این مجموعه هستند که در بازار ایران و بازار های جهانی عرضه می شود، جهت مشاهده صندوق های باکیفیت طلا و جواهرات شرکت کاوه شما می توانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

گاوصندوق ویترینی طلا فروشی
گاوصندوق ویترینی طلا فروشی

گاوصندوق ویترینی طلا فروشی

همانطور که می دانید با توجه به شرایط فعلی و قیمت طلا و جواهرات، در شغل طلافروشی نیاز به گاوصندوق بسیار مهم است، از طرفی مکان هایی مانند طلافروشی در کنار نیاز به امنیت بالا، دارای فضایی خاص هستند که می بایست برای خرید و قرار گیری صندوق، جایی خاص را تدارک دید.

با توجه به همین مسئله انواع مختلفی از صندوق طلافروشی توسط برند های مختلف تولید شده است که وابسته به فضا و میزان هزینه ای که قرار است انجام بگیرد در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

قیمت صندوق های نو در بازار دائما در حال افزایش است که نوسانات بازار ارز هم تاثیر مسقیمی در ایجاد این نوسانات دارد، البته فروشگاه سیف کاوه برای رفاه حال مشتریان خود امکان خرید اقساطی را فراهم کرده است که این اقساط در بازه های زمانی طولانی مدت هم برای مشتریان در نظر گرفته می شود، همچنین یکی دیگر از راه کارهای همکاران ما برای مشتریانی که قصد دارند خرید خود را با ارزان ترین قیمت انجام دهند این است که محصول مد نظر خود را به صورت دسته دوم و کار کرده خریداری نمایند، برای این منظور و مشاهده صندوق های لافروشی دسته دوم و کار کرده شما می توانید به صفحه گاوصندوق دسته دوم مراجعه کنید و در این صفحه لیست کامل صندوق های دسته دوم و کارکرده را مشاهده نمایید.

در ضمن تمامی صندوق های دسته دوم، کار کرده و قدیمی در فروشگاه سیف کاوه همانند محصولات نو و تازه تولید شده دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند، پس شما با خیالی آسوده می توانید خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

 

خرید آنلاین گاوصندوق طلافروشی

خرید آنلاین صندوق طلافروشی می تواند برای خیلی افراد مفید باشد، با خرید آنلاین این محصول دیگر نیازی به دردسر های اضافه ندارید، شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر اقدام به خرید انواع صندوق های طلافروشی در سایز و طرح های مختلف اقدام نمایید.

شما می توانید در همین صفحه، نسبت به خرید صندوق طلافروشی، جواهر فروشی و غیره اقدام کنید و برای اشیای ارزشمند خود ارزش قائل باشید و همین حالا تماس بگیرید، بهترین سیف باکس های طلافروشی را از ما بخواهید.

راهنمایی خرید گاوصندوق طلافروشی

همانطور که گفته شد برای خرید صندوق طلافروشی باید به 3 نکته مهم توجه کرد:

  1. میزان فضا و متراژ مغازه
  2. امنیت مورد انتظار ما
  3. بودجه برای خرید صندوق

با توجه به نکات بالا، چنانچه نیازی به یک صندوق بسیار بزرگ ندارید به راحتی می توانید از یک صندوق طلافروشی با ابعاد متوسط یا کوچک استفاده کنید و اموال خود را از دسترس سارقان دور نگاه دارید.

انواع سیف باکس طلافروشی می تواند در رنگ های مختلف نیز وجود داشته باشد و یا اینکه صندوق های دیواری که با همرنگ بودن با سطح دیوار به خوبی از دید سارقین مصون می ماند.

این صندوق ها بسیار توصیه می شود و می توان برای یک مغازه طلافروشی از همین نمونه صندوق طلافروشی بهره برد و بهترین نتایج را به دست آورد.

به طور کلی صندوق طلافروشی خود شامل سه بخش گاوصندوق آسانسوری، بانکی و صندوق ویترینی و یا صندوق زیر ویترینی می باشد که شما می توانید برای خرید این محصول با تیم متخصص و حرفه ای سیف کاوه هماهنگ کرده تا آنها بهترین راهنمایی را در زمینه خرید و انتخاب این محصول به شما ارئه کنند.

نکات مهم در هنگام خرید گاو صندوق طلا فروشی

به طور خلاصه مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید صندوق های طلافروشی به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • داشتن کیفیت بسیار بالا
  • داشتن مرغوبیت بالا
  • نسوز بودن
  • داشتن وزن بالا
  • برخوردار بودن از طراحی بسیار شیک
  • داشتن تنوع بسیار بالا

در هنگام خرید صندوق طلا فروشی بهترین به نوع قفل صندوق توجه کنید، بهترین قفل ها،  قفل های ترکیبی یا بایومتریک هستند که با مراجعه به صفحه قفل گاوصندوق شما می توانید انوع قفل های ضد سرقت و مناسب برای صندوق های طلافروشی را مشاهده نمایید.

قفل های بایومتریک اگر توسط یک برند معتبر طراحی شده باشند به تنهایی می توانند امنیت فوق العاده ای برای محصول داشته باشند چراکه روش تشخیص هویت از طریق اثر انگشت افراد است.

به زبانه صندوق توجه داشته باشیدف زبانه های یک صندوق طلافروشی شامل زبانه های ثابت و متحرکی هستند که تعداد، جنس، نوع و محل قرار گرفتن آنها قطعا نکته ی مهمی خواهد بود، سیستم گلس لاک یک امتیاز فوق العاده برای امنیت صندوق طلافروشی می باشد.

نسور بودن صندوق طلافروشی می تواند یک ویژگی بسیار مهم باشد، در این مورد به استاندارد های معتبر  KSG، UL، SP یا JIS به نسوز بودن صندوق ها است اشاره کرد، مقاوم بودن صندوق در برابر نفوذ آب هم یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با خرید صندوق طلافروشی است، آخرین مورد هم که باید مشتری به آن توجه داشته باشد استاندارد معتبر برای واترپروف بودن صندوق می توان به ETL استناد کرد.

خرید گاوصندوق طلافروشی متناسب با متراژ و فضای مغازه

  • همانطور که گفته شد فضا و متراژ مغازه یکی از مواد قابل توجه در خرید صندوق طلافروشی است.
  • اینکه صندوق طلافروشی جلوی دید مشتریان باشد یا اینکه در خفا و دور از دید و دسترس ایشان قرار گیرد به سلیقه ی صاحب طلافروشی بستگی خواهد داشت.
  • با این حال استفاده از انواع صندوق طلافروشی با ابعاد مربع یا مستطیل می تواند پاسخگوی مناسبی برای ایجاد امنیت روانی صاحبان مغازه های طلافروشی به شمار رود.
  • به همین دلیل مدل های بسیار متنوعی از انواع صندوق طلافروشی در بازار وجود دارد که سلیقه های تمامی مشتریان را به خوبی پوشش می دهد.
  • فارغ از شکل و ظاهر سیف باکس طلافروشی، نحوه ی کارکرد آن نیز دارای اهمیت است.
  • به عنوان مثال برخی افراد به خرید صندوق طلافروشی رمزدار با ابعاد کوچک علاقمند هستند.
  • این گروه از انواع صندوق طلافروشی بسیار کارآ بوده و تا حدود زیادی نیز نیاز صاحب مغازه طلافروشی را برآورده می نماید.

انواع گاوصندوق ویترینی طلا فروشی

همانطور که گفته شد در بازار متناسب با فضا و هزینه خریدار مدل های متنوعی از صندوق طلافروشی موجود است که در ادامه به معرفی برخی خواهیم پرداخت، فراموش نکنید که صندوق طلا فروشی ها از مقاومت و امنیت بسیار بالاتری در مقایسه با سایر صندوق های خانگی و اداری برخوردار بوده چرا که قرار است با ارزش ترین و گران قیمت ترین محصول و کالا را در داخل آن جایگذاری کنید.

 

گاوصندوق طلافروشی دیجیتالی

صندوق های طلافروشی دیجیتالی به دلیل امنیت بالا یکی از محبوب ترین مدل های بازار هستند، این محصولات به علت داشتن قفل های دیجیتالی و بیومتریک از امنیت بالایی برخودار هستند، داشتن قفل دیجیتالی فاکتور بسیار مهمی است که می تواند باعث بالا رفتن امنیت محصول شود، در صورتی که تمایل دارید انواع صندوق های دیجیتالی که در فروشگاه سیف کاوه با گارانتی معتبر عرضه می شود را مشاهده نمایید به صفحه گاوصندوق دیجیتالی مراجعه نمایید.

گاوصندوق طلا و جواهرات خانگی

صندوق طلا و جواهرات صرفا برای استفاده در طلافروشی ها و صرافی نیست، بلکه صندوق های زیر ویترینی می توانند در خانه نیز جهت نگهداری از طلا و جواهرات و اشیای قیمتی نیز مورد استفاده قرار گیرند، ضمنا بسیاری از مردم هم ترجیح می دهند که از دارایی های خود در منزل شخصی مراقبت کنند پس به همین دلیل چندان تمایلی به نگهداری از دارایی های خود در بانک های مختلف ندارند، در صورتی که شما هم جز این دسته از افراد هستید می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق خانگی تمامی محصولات خانگی فروشگاه سیف کاوه را به همراه لیست قیمت و ویژگی های این محصولات را مشاهده نمایید.

گاوصندوق طلافروشی اثر انگشتی

در واقع صندوق طلافروشی اثر انگشتی یکی از زیر مدل های صندوق دیجیتال است، صندوق های اثر انگشتی و صندوق های دارای اسکنر عنبیه چشم جز صندوق های دارای قفل بیومتریک محسوب می شوند، این محصولات به کمک اثر بیولوژکی منحصر به فرد سر انگشتان و عنبیه چشم کار می کنند و به جرات می توان گفت که صندوق های اثر انگشتی دارای بالاترین گرید امنیتی هستند که شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق اثر انگشتی با این محصولات فوق امنیتی و ضد سرقت بیشتر آشنا شوید.

 

گاوصندوق طلا فروشی ضد سرقت

اگر به دنبال صندوق طلا فروشی ضد سرقت و همه چیز تمام هستید، حتما اولین پیشنهاد ما به شما صندوق ضدسرقت کره ای نیکا مدل BFB-450 است که شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق نیکا مشخصات کامل این محصولات ضد سرقت را مشاهده نمایید، بعد از آن نیز می توانید صندوق نسوز مدل SFT-58EA را بررسی کنید که یک سیف باکس تمام دیجیتال ترکیبی است.

 

گاوصندوق طلا و جواهرات

صندوق های طلا و جواهرات بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شوند، اما برخی از همین مدل برای مصارف صندوق طلا فروشی ها نیز کاربرد دارد، فراموش نکنید که صندوق های  طلا و جواهرات سیف کاوه از مقاومت و امنیت بسیار بالاتری در مقایسه با سایر محصولات برخوردار بوده چرا که قرار است با ارزش ترین و گران قیمت ترین محصول و کالا را در داخل آن جایگذاری کنند.

مشاهده بیشتر

خرید گاوصندوق طلا و جواهرات با گارانتی معتبر

نمایندگی مرکز فروش صندوق طلافروشی در تهران ، مدل های مختلف صندوق طلا و جواهرات را با قیمت مناسب و دو سال گارانتی معتبر در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد، شما عزیزان در صورتی که قصد خرید صندوق طلا و جواهرات را دارید همین حالا با بهترین فروشگاه سیف کاوه در تهران تماس بگیرید، به هنگام خرید آنلاین صندوق طلا جوهر و یا خرید حضوری این محصول برگه ضمانت نامه را به مدت دو سال نزد خود نگه دارید، تا در صورتی که قصد داشتید محصول مورد نظر را تعویض نمایید، به استناد بر برگه گارانتی صندوق، محصول خود را با یک محصول دیگر تعویض نمایید.

 

ابعاد گاوصندوق طلافروشی

ابعاد صندوق طلافروشی می تواند طبق سفارش مشتری و ساخته و تولید شود، به عنوان مثال شما اگر برای مصارف خانگی به دنبال خرید صندوق طلافروشی هستید پیشنهاد می کنیم که صندوق طلافروشی را با ابعاد و وزن کوچک سفارش دهید.

در کل ابعاد صندوق طلافروشی بر اساس سه فاکتور زیر تعیین می شود:

  • وزن
  • جنس
  • محل استفاده

توجه» شرکت گنجینه مهر پارس یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده صندوق های نسوز و ضد سرقت است که محصولات خود را دقیقا مطابق با سفارش مشتری طراحی و تولید می کند، جهت برقراری ارتباط با شرکت گنجینه مهر پارس شما می توانید به صفحه گاوصندوق گنجینه مراجعه نمایید.

خدمات پس از فروش گاوصندوق طلافروشی

شما می توانید بعد از خرید، از خدمات پس از فروش محصولات استفاده نمایید، فروشگاه سیف کاوه خدمات پس از فروش را به منظور رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است، به عنوان مثال در صورتی که محصول خریداری شده دچار خرابی شد و به تعمیر نیاز داشت تعمیر گاوصندوق یکی از خدمات ارزنده ای است که توسط تکنسین های سیف کاوه به مشتریان این مجموعه ارائه می شود، همچنین بعد از خرید هم به دلیل این که اکثر صندوق های شرکت سیف کاوه مخصوصا صندوق های زیر ویترینی طلا فروشی دارای وزن سنگین هستند پس در نتیجه حمل و جابه جایی آن ها باید حتما توسط ابزار مخصوص انجام شود، پس در نتیجه حمل گاوصندوق نیز یکی دیگز از خدماتی است که شما می توانید از فروشگاه سیف کاوه دریافت نمایید.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق طلافروشی؟

قیمت گاوصندوق طلا فروشی؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق طلافروشی به لینک بالا مراجعه نمایید.

انواع گاوصندوق طلا فروشی کدامند؟

صندوق طلافروشی آسانسوری، صندوق طلافروشی دیجیتال، صندوق طلافروشی اثر انگشتی، صندوق طلا فروشی دست دوم، صندوق طلا فروشی ضد سرقت، و غیره

صندوق طلافروشی با گارانتی معتبر؟

صندوق های طلافروشی در فروشگاه سیف کاوه با دو سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

مرکز فروش صندوق طلافروشی در تهران؟

فروشگاه سیف کاوه تنها مرکز فروش عرضه، تولید و فروش انواع صندوق طلافروشی در تهران می باشد.

نمایندگی صندوق طلافروشی؟

نمایندگی صندوق طلافروشی در تهران این محصولات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش صندوق طلافروشی شامل نصب صندوق طلافروشی در محل، حمل و نقل و جابه جایی محصول تا درب منزل مشتری، و همچنین تعمیرات تخصصی درب، قفل، بدنه و دیگر اجزای صندوق طلافروشی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت صندوق طلافروشی (شماره های درج شده در وب سایت، صفحه فیس بوک، لینک های درج شده شبکه های اجتماعی و غیره) با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;