نمایندگی گاوصندوق ایگل

برای خرید گاوصندوق ایگل (Eagle safe) می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق ایگل با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های ضد سرقت ایگل ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

نمایندگی گاوصندوق ایگل (Eagle safe) انواع صندوق های کره ای شرکت Eagle safe را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر عرضه می کند، در بخش زیر تصاویر این محصولات را مشاهده نمایید.

به دلیل نوسانات بازار ارز قیمت محصولات شرکت Eagle safe درج نشده است، برای استعلام قیمت این محصولات با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید.
گاوصندوق ایگل

گاوصندوق ایگل

صندوق ایگل یا اصطلاحا (Eagle safe) ساخت کشور کره جنوبی است، و این محصول به عنوان یکی از پرطرفدار ترین صندوق های خارجی دربازار ایران به فروش می رسد، دلیل محبوبیت بالای این محصول قیمت مناسب، کیفیت بالا، وزن مناسب، و داشتن قفل ایمن و ضد سرقت است، همچنین در بدنه این محصول از ورقه های فولاد نسوز هم استفاده شده است، و می تواند تا حد زیادی در برابر حرارت بالا و آتش سوزی دوام بیاورد.

صندوق های ایگل را در بازار ایران با نام صندوق های کره ای نسوز نیز می شناسند، برای خرید این محصولات باکیفیت و ضد سرقت شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت و از طریق شماره های 09122084335 و 02155625086 از بهترین فروشگاه گاوصندوق صندوق های نسوز ایگل را خریداری نمایید.

قیمت گاوصندوق ایگل

این صندوق وارداتی که امروزه جایگاه ویژه ای را در بازار ایران بدست آورده است، قیمت آن بستگی به فاکتور هایی مثل ابعاد صندوق ایگل، وزن، رنگبندی، نوع قفل آن (قفل دیجیتالی، اثر انگشتی و یا هوشمند با سیستم تشخیص هویت) دارد، که این فاکتور ها قیمت نهایی محصول را تعیین می کند.

قبل از استعلام قیمت ابتدا شما باید محصول مورد نظر خود را با ویژگی های ذکر شده انتخاب نمایید، سپس قیمت نهایی توسط کارشناسان فروشگاه سیف کاوه به شما اعلام خواهد شد.

پس بنابراین برای استعلام قیمت نهایی محصولات ایگل از طریق لینک زیر با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره خرید، قیمت نهایی محصول نیز به شما اعلام شود.

استعلام هزینه صندوق ایگل

گاوصندوق کره ای ایگل

در سالیان اخیر شرکت های کره ای نظیر Eagle safe، نیکا، بامیل محصولات خود را به بازار ایران عرضه کرده اند و از آن جا مردم ذهنیت بسیار مثبتی نسبت به اجناس خارجی دارند، مخوصا تولیدات کشور های کره و ژاپن که از نظر کیفیت حرف اول را می زند، به همین دلیل است که صندوق های کره ای ایگل آمار فروش بسیار بالایی را دارند، البته ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که علاقه مند به خرید محصولات کره ای هستید حتما یک سری هم به صفحه گاوصندوق نیکا بزنید، چرا که صندوق های نسوز نیکا سیف هم جز محصولات بسیار باکیفیت کره ای هستند.

در ضمن شرکت ایگل با بیش از ۱۰۰ شعبه در سرتاسر جهان دارای نشان استاندارد UL آمریکا بوده، که علاوه بر ضد سرقت بودن به ضد حریق بودن آن ها نیز دلالت دارد، همچنین صندوق های نسوز ایگل در چند سال اخیر در کشور ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است، دلایل تعداد روز افزون طرفداران این برند می توان به ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد این گاوصندوق خارجی نسبت داد.

به طور کلی اگر علاقه مند هستید که اطلاعات بیشتری را در مورد گاوصندوق ایگل کره داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت مشاوره تخصصی را از کارشناسان بخش فروش ما دریافت نمایید، مطمئنا همکاران ما با ارائه مشاوره راهبردی شما را در جهت یک خرید مطمئن راهنمایی خواهند کرد.

گاوصندوق ایگل دیجی کالا

صندوق های شرکت ایگل علاوه بر وب سایت سیف کاوه در سایر وب سایت های فروشگاه اینترنتی نظیر دیجیکالا و ترب نیز عرضه می شوند و شما مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارید می توانید از طریق این 3 وب سایت به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهید، اما نکته مهمی که باید به آنه توجه داشته باشید این است که برای خرید بدون واسطه و با قیمت مقرون به صرفه بهتر است که گاوصندوق های ایگل را از نمایندگی معتبر آن یعنی فروشگاه سیف کاوه خریداری نمایید.

مشخصات گاوصندوق ایگل

مشخصات گاوصندوق ایگل

یکی از مشخصات بارز این محصولات خاصیت نسوز بودن آن ها و مقاومت در برابر حرارت بالا است، این محصول از دمای ۹۴۵ تا ۱۰۴۰ درجه به مدت ۱ ساعت در برابر آتش سوزی مقاومت می کند.

از دیگر ویژگی‌های محصول می‌توان به استفاده از اتصالاتی مانند رول بولت و همچنین استفاده از رمز دیجیتالی در این محصول اشاره کرده که باعث بالا رفتن امنیت آن شده است. این صندوق کره ای دارای دو نوع قفل دیجیتال گاوصندوق و اثر انگشتی است، از دیگر مشخصات این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندوق های الکترونیکی نسوز ایگل با ارائه مدل های بسیار متنوع، قابل استفاده در محیط ها و شرایط مختلف است.
  • از ویژگی های این محصولات می‌توان به زبانه های ضد سرقت به کار رفته در درب محصول اشاره کرد.
  • همچنین ضخامت زیاد جداره ها در این محصول موجب بالا رفتن امنیت آن می‌ گردد.
  • مدل های سبک این محصولات را می‌ توان به زمین یا دیواره های اطراف پیچ کرد تا سرقت صندوق ایگل را برای سارق غیر ممکن گردد.

امنیت گاوصندوق ایگل

امنیت گاوصندوق ایگل

صندوق ایگل به علت داشتن قل های دیجیتالی به روز و دیوراه ای محکم و ضد سرقت، جز امن ترین گاوصندوق خانگی محسوب می شود.

جالب است بدانید که این محصول دارای رده های امنیتی مختلفی است که در این بخش به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • رتبه A : این رتبه جزء ایمن ترین مدل های صندوق ایگل محسوب می شود و به دلیل استفاده از آلیاژ در ساخت برای حفاظت از ارقام نامحدود در نظر گرفته شده است.
  • رتبه B : مانند سری EG ایگل
  • رتبه C : مانند سری UP ایگل
  • رتبه D : مانند سری ES
  • رتبه E : مانند سری YES ایگل
  • رده دامنیتی F : مانند صندوق های های چینی

حالا می خواهیم بررسی کنیم که چه تفاوتی میان این رتبه های امنیتی در محصولات صندوق های ایگل وجود دارد، اولین موردی که شما باید به آن توجه کنید این است که برای حفاظت از سرمایه و دارایی خود حتما پس از بررسی دقیق رتبه های امنیتی این محصول اقدام به خرید نمایید، چه بسا که زمان هایی هست که با توجه به نوع جنسی که مد نظر هست اصلا دلیلی برای خرید وجود ندارد.

توجه» برای مطالعه بیشتر و آشنایی با محصولات هوشمند می توانید مقاله گاوصندوق اثر انگشتی را نیز بررسی کنید.

 

انواع گاوصندوق ایگل

هر چند در ابتدا برخی از تولیدات شرکت ایگل قرار داده شده بود، اما در ادامه نیز به برخی دیگر از پرفروش ترین مدل های گاوصندوق نسوز ایگل اشاره می کنیم.

صندوق الکترونیکی ایگل

یکی از مهم ترین دلایل خرید و محبوبیت صندوق های ایگل الکترونیکی بودن آنها است، صندوق های الکترونیکی ایگل در مقایسه با سایر مدل های مکانیکی دارای قفل های دیجیتال بوده و از آنجا که این قفل ها با اثر انگشت، آنالیز عنبیه چشم و غیره باز می شود باعث افزایش امنیت قفل صندوق های ایگل شده است، برای آشنایی بیشتر با ساختار صندوق های الکترونیکی پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق الکترونیکی را مطالعه نمایید که به صورت تخصصی با ساختار قفل های الکترونیکی آشنا شوید.

گاوصندوق ایگل مدل EG

گاوصندوق ایگل مدل EG

این مدل قفل های از نوع دیجیتالی، تاچ اسکرین، به همراه اسکنر انگشتی دارد و این قابلیت صندوق های ایگل مدل EG را جزء ایمن ترین محصولات به شمار می آورد، البته به غیر از مشخصات فنی و امنیتی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید عکس طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد این محصول نیز قابل توجه است.

گاوصندوق Eagle safe

گاوصندوق Eagle safe

این مدل هم با کد  YES 031 DK RD در گروه محصولاتی است که گرید امنیتی آن D است و بیشتر به عنوان محصولات خانگی از آن استفاده می شود، این مدل می تواند برای نگهداری انواع اسناد و مدارک، پول نقد و اشیای قیمتی در منزل گزینه مناسبی باشد.

گاوصندوق ایگل مدل  BR 070

گاوصندوق ایگل مدل  BR 070

این مدل از سیف باکس ایگل از نوع رمزی و دیجیتالی می باشد که با رنگ قرمز قابل خریداری است، از دیگر محصات آن می توان به مواردی مثل، دارای ظاهر ظریفی می باشد که می توان به عنوان یک محصول خانگی از آن استفاده کرد.

گاوصندوق ایگل Egle EG 085 WB

گاوصندوق ایگل Egle EG 085 WB

این محصول از نوع دیجیتالی می باشد که از لحاظ امنیتی دارای رتبه B است، و برای آن دسته از مشتریانی که امنیت صندوق ایگل اهمیت بالایی دارد می توانند از این محصول استفاده کنند، ضمنا اگر به هر دلیل قیمت صندوق ایگل مدل 085 WB مورد توجه آن ها نبود می توانند با مراجعه به صفحه گاوصندوق دیجیتال سایر صندوق های دیجیتالی فروشگاه سیف کاوه را به همراه لیست قیمت این محصولات مشاهده نمایند.

گاوصندوق ایگل Eagle SIS 150

گاوصندوق ایگل Eagle SIS 150

این مدل هم از جمله محصولات نسوز و ضد سرقت هستند و به دلیل داشتن رمز دیجیتال از امنیت بالایی برخوردار می باشند، در ساختار صندوق های ایگل مدل SIS 150 بیشتر سعی شده است که با بکارگیری بهترین نوع ورقه های فولادی نسوز، میزان مقاومت این صندوق را در برابر آتش سوزی افزایش دهند.

گاوصندوق ایگل سری SIS 080

گاوصندوق ایگل سری SIS 080

این محصول برای افرادی مناسب است که به هر دلیل ممکن است نیازمند امنیت بیشتری باشند زیرا که این محصول دارای گرید امنیتی A است‌‌، صندوق ایگل مدل SIS 080 بیشتر برای نگهداری طلا و جواهرات و اشیای بسیار قیمتی مناسب است، و تقریبا از نظر امنیت می توان این مدل را با محصولات کره ای شرکت گاوصندوق بامیل مقایسه کرد.

گاوصندوق ایگل سری ES 035

سیستم قفل این محصولات از نوع دیجیتالی است و رنگهای موجود در این مدل محصولات کرم و مشکی می باشد، اگر سلیقه شما بیشتر به سمت رنگ های کرم و مشگی تمایل دارد مدل ES 035 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

گاوصندوق ایگل مدل ES 130

این مدل از صندوق ایگل دارای رمز دیجیتال است و بیشتر در سازمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد، سری ES 130 به صورت دو طبقه و چند طبقه طراحی شده است که در سازمان ها و اداره جات مختلف بتوان از آن به عنوان یک صندوق اداری استفاده کرد.

گاوصندوق ایگل مدل ES200

سیستم قفل این مدل از محصولات هم رمز دیجیتالی است و دارای ۲ سال گارانتی معتبر نیز می باشد، ضمنا رتبه امنیتی این محصول هم رتبه C است که از نظر امنیت تقریبا سطخ متوسطی دارد، قیمت آن ها نسبت به دیگر صندوق های ایگل در بازار مقرون به صرفه تر می باشد.

گاوصندوق ایگل ضد سرقت

با توجه به بالا رفتن آمار سرقت در ایران، امروزه یکی از فاکتورهای بسیار مهم مشتریان برای خرید محصول، صندوق های ایمن و ضد سرقت است، تا این محصولات به کمک این ویژگی بتوانند کار را برای حرفه ای ترین سارقین هم سخت و دشوار کنند.

البته به یاد داشته باشید که در هر محصولی اگر هم از پیشرفته ترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن ایمنی این محصولات استفاده شود، باز هم سارقین حرفه ای و کاربلدی هم هستند که بتوانند برای باز کردن درب صندوق ایگل راهکار مناسبی را پیدا کنند.

پس شما علاوه بر در نظر گرفتن ویژگی ضد سرقت برای محصول خود باید آن را در مکانی مناسب پنهان کنید، همچنین سعی کنید که محصولی را با وزن نسبتا سنگین خریداری نمایید که جابه جایی آن به راحتی امکان پذیر نباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع صندوق های ضد سرقت، و آشنایی با ویژگی ها و قیمت این محصولات می توانید به صفحه گاوصندوق ضد سرقت مراجعه نمایید.

گاوصندوق نسوز ایگل

صندوق نسوز ایگل، صندوق است که بتواند در برابر دمای 900 درجه کوره مقاومت داشته باشد، پس طبیعتا برای رسیدن به این مهم باید در ساختار این محصول از ورقه های فولاد نسوز استفاده شود.

استفاده از ورقه های فولاد نسوز باعث می شود که صندوق ایگل در برابر حرارت و آتش سوزی دوام بیاورد، پس این نکته را به یاد داشته باشید که در زمان خرید، حتما از کارشناس مربوطه بخواهید که محصولاتی که دارای استاندارد نسوز هستند را به شما معرفی کنند و در اختیار شما قرار دهند.

اگر علاقه مند هستید که بدانید صندوق هایی با ویژگی نسوز چگونه ساخته و تولید می شوند، می توانید به صفحه ساخت گاوصندوق مراجعه نمایید، و در این صفحه ویدئوی صفر تا صد ساخت این محصولات را مشاهده نمایید.

گاوصندوق ایگل ضد آب

خصوصیت ضد آب بودن یکی دیگر از استاندارد هایی است که می تواند در ساختار محصولات استفاده شود، البته این ویژگی بیشتر به درد افرادی می خورد که در مناطق با آب و هوای مرطوب زندگی می کنند، و یا صندوق ایگل را قصد دارند در مکانی نگهداری کنند که احتمال نفوذ آب و رطوبت درآن قسمت وجود داشته باشد.

به صندوق های ایگل با خصوصیت ضد آب، اصطلاحا واترپروف هم می گویند، پس اگر احیانا در بازار نام واترپروف را مشاهده کردید، منظور همان صندوق های ضد آب است، جهت آشنایی بیشتر با صندوق های ایگل ضد آب می توانید مقاله گاوصندوق ضد آب را مطالعه نمایید.

نمایندگی گاوصندوق ایگل در تهران

فروشگاه سیف کاوه به عنوان تنها نمایندگی اصلی صندوق ایگل در تهران مدل های مختلف محصولات دیجیتال و نسوز ایگل را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ارائه می کند، البته به غیر از محصولات کره ای در فروشگاه سیف کاوه صندوق های نسوز ایرانی هم با قیمت های مناسب عرضه می شود که از جمله باکیفیت ترین صندوق های ایرانی می توان به گاوصندوق کاوه اشاره نماییم.

گاوصندوق ایگل با گارانتی معتبر

نمایندگی اصلی صندوق های ایگل در تهران برای محصولات خود پنج سال گارانتی معتبر را در نظر گرفته است، که این برگه ضمانتنامه در زمان خرید محصول توسط فروشنده به شما ارائه می شود.

همچنین تمامی محصولات ایگل در فروشگاه سیف کاوه دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند، خدماتی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، در ضمن اگر یکی از اولویت های مهم شما برای خرید صندوق نسوز و ضد سرقت گارانتی معتبر می باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما سری به صفحه گاوصندوق گنجینه بزنید، چرا که شرکت گنجینه مهر پارس برای تمامی صندوق های خود 10 سال گارانتی معتبر را در نظر گرفته است.

گاوصندوق ایگل مناسب چه کسانی است؟

با توجه به اینکه این محصولات دارای تنوع زیادی می باشد، و همانطور که در بخش های قبلی به این موضوع اشاره شد این محصولات دارای دسته بندی های مختلف تحت عنوان گاوصندوق هتلی، اداری، فروشگاهی و غیره هستند با توجه به نیاز شما در هر جایی می توان از آنها استفاده کرد.

و از آنجایی که این محصولات دارای خاصیت نسوز بودن و قفل دیجیتالی هستند هم از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

پس با توجه به توضیحات ارائه شده محصولات شرکت Eagle safe برای منزل و نگهداری از اسناد و مدارک با ارزش، پول نقد، طلا و جواهرات می تواند مناسب باشد.

برای سازمان ها و اداره جات دولتی و خصوصی که نیاز به یک صندوق ایمن جهت نگهداری اسناد خود هستند می تواند مناسب باشد.

همچنین با توجه به این که برخی از محصولات شرکت Eagle safe در سایز و ابعاد کوچک طراحی شده اند برای استفاده در هتل ها نیز می توانند مناسب باشند.

مزایای گاوصندوق ایگل

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد این محصولات دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی هستند اما از مزایای ویژه آنها می توان به سیستم قفل مکانیکی، قفل دیجیتال و اثر انگشتی اشاره کرد.

و همانطور که می‌دانید در محصولاتی که دارای قفل اثر انگشتی هستند دیگر لزومی بر حمل یا پنهان کردن کلیدهای صندوق ایگل نیست و در محصولاتی هم که از قفل دیجیتال استفاده می کنند هم با به خاطر سپردن رمز به راحتی می توانیم درب این محصول را باز کنیم.

معایب گاوصندوق ایگل

شاید مهم‌ترین موردی را که بتوانیم جز معایب این محصول حساب کنیم این است که این محصولات دارای قیمت بالایی هستند، و متاسفانه در بازار ایران هم به دلیل نوسانات بازار ارز دائما قیمت این محصولات رو به افزایش می باشد.

البته اگر کیفیت محصول اساس کار ما برای خرید باشد مطمئنا پولی را که برای خرید محصولات دیگر پرداخت می‌ کنیم ارزش آن را دارد.

تعمیر گاوصندوق EAGLE

ما در فروشگاه سیف کاوه تمام خدمات تعمیر گاوصندوق را با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهیم، خدماتی چون باز کردن، کلید سازی، تعمیرات تخصصی قفل و درب صندوق ایگل نیز از جمله خدمات نمایندگی صندوق ایگل در تهران است.

حمل و جابجایی گاو صندوق ایگل

جابجایی و حمل گاوصندوق یکی دیگر از خدمات فروشگاه سیف کاوه است، اگر صندوق ایگل خود را از ما خریداری کرده باشید حمل این محصول برای شما رایگان خواهد بود.

همه چیز در مورد گاوصندوق ایگل

در این بخش قصد داریم یک نیجه گیری کلی در مورد صندوق های ایگل داشته باشیم، تا شما مشتریانی که قصد خرید صندوق EAGLE را دارید با اطلاعات بیشتری بتوانید اقدام به خرید این محصول نمایید.

سیف باکس ایگل کره جنوبی یکی از برند های بسیار شناخته شده و معتبر جهانی است که بیش از هزار شعبه بین المللی در دنیا را به خود اختصاص داده است.

در محصولات ایگل از آلیاژ های مخصوص ضد حریق استفاده شده است، به همین دلیل شما در زمان استفاده از صندوق ایگل خیالتان برای امنیت اشیای با ارزش و حفاظت آن ها در برابر آتش سوزی کاملا راحت است.

سیف باکس ایگل دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است، به همین دلیل این محصول جز زیباترین محصولات از نظر بسیاری از مشتریان است، از دیگر ویژگی های این محصول استفاده از اتصالاتی مانند رول بولت در بدنه آن است.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق ایگل؟

دربخش زیر سوالات رایج و پر تکرار کاربران را پیرامون خرید انواع صندوق ایگل پاسخ داده ایم، بخش زیر را مطالعه نمایید، باز هم اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

به غیر از شماره تلفن های درج شده در وب سایت، لینک شبکه های اجتماعی اعم از واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک و غیره هم در اختیار شماست تا شما بتوانید با کارشناسان مرکز خرید صندوق ایگل ارتباط برقرار نمایید.

قیمت گاوصندوق ایگل؟

برای استعلام قیمت گاوصندوق ایگل با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرید.

نمایندگی گاوصندوق ایگل؟

فروشگاه طباطبایی تنها نمایندگی اصلی گاوصندوق ایگل در تهران است.

صندوق ایگل بهتر است یا صندوق های ایرانی؟

از نظر قیمت محصولات ایرانی قیمت مناسب تری دارند، اما از نظر کیفیت و کارایی صندوق های ایگل حرف اول را می زنند.

خدمات صندوق ایگل شامل چیست؟

فروشگاه طباطبایی علاوه بر فروش و عرضه صندوق ایگل با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش، خدمات دیگری را مانند نصب صندوق ایگل در محل، حمل و جابه جایی محصول تا درب منزل مشتری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین خدمات دیگری مثل تعمیرات درب، بدنه و دیگر قسمت های صندوق ایگل هم به مشتریان ارائه می شود.

همچنین این امکان برای مشتریان وجود دارد که محصول مورد علاقه خود را با توجه به توضیحاتی که در این صفحه داده شد، سفارش دهند، تا محصول طبق سلیقه و خاست مشتری تولید و ساخته شود و در اختیار مشتری قرار گیرد.

مرکز فروش سیف باکس ایگل در تهران

فروشگاه طباطبایی تنها مرکز فروش صندوق ایگل در تهران است، و برای آن دسته از مشتریانی که علاقه مند هستند این محصول را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایند، این امکان را فراهم کرده که با خرید محصولات کار کرده و دست دوم اقدام به خرید نمایند.

پس شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم با صرف هزینه کمتری محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید.

امکان ارسال صندوق ایگل به سراسر کشور وجود دارد؟

بله، شما بعد از خرید اینترنتی صندوق ایگل از سراسر ایران، در کمتر از یک هفته کاری محصول برای شما ارسال خواهد شد.

البته منظور از یک هفته کاری روز های غیر تعطیل است، چرا که در روزهای تعطیل امکان ارسال کالا وجود ندارد.

البته با توجه به این که هر سال شعبات متعددی در سراسر کشور افتتاح می شود، شما می توانید در زمان برقراری ارتباط با همکاران ما این مورد را از آن ها سئوال کنید که آیا در استان محل زندگی شما شعبه جدیددی افتتاح شده است یا خیر، که در صورت افتتاح شعبه جدید در نزدیکی محل سکونت، شما به نزدیکترین شعبه مراجعه نمایید.

سخن پایانی:

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد لطفا در صورتی که قصد خرید صندوق های ایگل و انواع صندوق های خانگی را دارید حتما قبل از خرید از مشاوره کارشناسان فروشگاه طباطبایی استفاده نمایید.

همچنین فروشگاه طباطبایی علاوه بر فروش محصولات متنوع خدمات تعمیرات تخصصی صندوق ایگل را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین سئوالات خود را در مورد این محصول می توانید در بخش نظرات در انتهای همین صفحه وارد کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;