قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی

برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق اثر انگشتی با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های ضد سرقت اثر انگشتی ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

گاوصندوق اثر انگشتی با امنیت بالا و قفل هوشمند ضد سرقت یکی از محصولات پرفروش در فروشگاه سیف کاوه می باشد، در بخش زیر شما می توانید لیست صندوق های اثر انگشتی را مشاهده نمایید.

توجه» برای هر یک از صندوق های اثر انگشتی که قیمت درج نشده است، شما می توانید از طریق شماره های 09122084335 و 02155625086 قیمت محصول مد نظر خود را استعلام نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی
گاوصندوق اثر انگشتی

گاوصندوق اثر انگشتی

صندوق های اثر انگشتی که اصطلاحا به آن ها Fingerprint safe نیز گفته می شود، دارای بالاترین گرید امینتی در بین تمامی صندوق های ضد سرقت هستد، به این دلیل که قفل این محصولات علاوه بر رمز دیجیتالی، دارای رمز اثر انگشتی (fingerprint) نیز است، به همین دلیل انتخاب صندوق های اثر انگشتی برای نگهداری طلا و جواهرات، پول نقد، اشیای گران بها و با ارزش می تواند بهترین گزینه باشد.

گاوصندوق اثر انگشت
گاوصندوق اثر انگشت

گاوصندوق اثر انگشت

صندوق اثر انگشتی یا به اصطلاحی بایومتریک، در دسته گاوصندوق های الکترونیکی و دیجیتال قرار می گیرد و همانطور که از اسمش پیداست با استفاده از اثر انگشت شخص باز می شود.

این قابلیت که برای افراد منحصر به فرد است، باعث شده تا امروزه به جز مراجع دولتی مثل بانکها، اشخاص و اصناف دیگری مثل طلافروشی ها و کسبه های پر درآمد نیز برای نگه داری از اشیا و لوازم خود به سراغ یک صندوق مطمئن مانند صندوق های اثر انگشتی بروند، به طور کلی تمامی افرادی که اولویت مهم آن ها در زمان خرید بحث امنیت صندوق مورد نظر است، صندوق های اثر انگشتی دارای بالاترین ضریب امنیت در بین تمامی محصولات هستند.

قیمت گاوصندوق اثر انگشتی
قیمت گاوصندوق اثر انگشتی

قیمت گاوصندوق اثر انگشتی

در ابتدای همین صفحه که لیست صندوق های اثر انگشتی درج شده است، برخی از این محصولات دارای قیمت هستند، اما به دلیل نوسانات شیدیدی که در بازار ارز وجود دارد، از درج قیمت برای برخی از صندوق های اثر انگشتی معذور هستیم، به همین جهت شما می توانید برای استعلام قیمت صندوق های اثر انگشتی با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما قیمت بروز محصول مد نظر شما را اعلام نمایند.

ضمنا به خاطر داشته باشید که گاوصندوق اثر انگشتی قیمت آن با توجه به سایز، ابعاد، وزن و متریال به کار رفته در محصول محاسبه می شود، اما با توجه به این که فروشگاه سیف کاوه نمایندگی معتبر صندوق های اثر انگشتی است، همکاران ما مناسب ترین قیمت را به شما ارائه خواهند داد، و شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق ارزان لیست ارزان ترین محصولات این فروشگاه را مشاهده نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی کوچک

از آن جا که اکثر مشتریان ما هدفشات از خرید صندوق های اثر انگشتی استفاده از آن در منزل است، به همین دلیل بیشتر به دنبال خرید صندوق هایی با سایز و ابعاد کوچک هستند که هم وزن آن سبک باشد و هم به راحتی بتوان آن را در منزل حمل و جابه جا کرد.

برای این منظور شما می توانید به صفحه سیف باکس مراجعه نمایید و در این صفحه لیست صندوق های کوچک اثر انگشتی را به همراه لیست قیمت آن ها را مشاهده نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی دیجی کالا

در کلان شهر های بزرگی مثل تهران به دلیل حجم بالای ترافیکی که وجود دارد مشتریان ما خرید آنلاین و اینترنتی را به مراجعه و خرید حضوری ترجیح می دهند، خرید آنلاین صندوق های اثر انگشتی نیز از طریق وب سایت سیف کاوه به راحتی امکان پذیر است، البته شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبری مانند دیجی کالا نیز این محصولات را به صورت آنلاین خریداری نمایید، اما به خاطر داشته باشید که با خرید گاوصندوق اثر انگشتی از نمایندگی معتبر صندوق های اثر انگشتی در تهران می توانید این محصولات را با گارانتی معتبر و بدون واسطه خریداری نمایید.

گاو صندوق دیجیتال اثر انگشتی

دو ویژگی مهم که می تواند امنیت محصول را بالا ببرد داشتن قفل دیجیتالی و اثر انگشتی است، در این صفحه شما با صندوق های اثر انگشتی و مشخصات فنی این محصولات آشنا شدید، با مراجعه به صفحه گاوصندوق دیجیتال می توانید با صندوق هایی که قفل دیجیتالی دارند نیز آشنا شوید.

قفل گاوصندوق اثر انگشتی

در صورتی که قفل صندوق اثر انگشتی شما خراب شده و یا تنظیمات آن به هم خورده است می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با کارشناسان فروشگاه سیف کاوه تماس بگیرید و مشاوره تخصصی در این رابطه را از همکاران ما دریافت نمایید، همچنین با مراجعه به صفحه قفل گاوصندوق می توانید قیمت انواع قفل های fingerprint و دیجیتالی را مشاهده نمایید.

فروش گاوصندوق اثر انگشتی

فروش صندوق اثر انگشتی در ایران بازاری است که به تازگی جان گرفته و افرادی که نگران مدارک و جواهرات و اشیاء قیمتی خود هستند، برای اینکه بتوانند این وسایل با ارزش را در جایی به دور از دسترسی سارقان نگه دارند.

صندوق های اثر انگشتی که می تواند کاملا نیاز آنها را برطرف کند را خریداری می کنند، همچنین فروشگاه سیف کاوه با ارائه محصولات بی نظیر خود در انواع مدل ها و سایز های مختلف همواره سرآمد فروش صندوق های ضد سرقت اثر انگشتی بوده است.

گاوصندوق اثر انگشتی خانگی

صندوق اثر انگشتی خانگی با توجه به اینکه اکثر اوقات لازم است بیشتر از یک نفر، یعنی اعضای خانواده، رمز آن را داشته باشند، از این جهت که رمز صندوق اثر انگشتی، انگشت هر فرد است.

بنابراین هر فرد می تواند در ابتدا با ثبت اثر انگشت خود، رمز منحصر به فرد خودش را داشته باشد و به آسانی درب صندوق را باز کند، به این صورت دیگر کسی نیازی به حفظ رمز ندارد و این کار را خیلی راحت تر و امن تر می کند.

در صورتی که شما قصد خرید گاوصندوق خانگی را داشته باشید، مطمئنا صندوق های اثر انگشتی، بسیار برای منزل مناسب می باشند.

به همین منظور همکاران ما در فروشگاه سیف کاوه، قیمت انواع سیف باکس اثر انگشتی را بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند.

گاوصندوق اثر انگشتی کاوه

صندوق اثر انگشتی کاوه از برترین برندها در عرصه فروش صندوق های ضد سرقت در ایران است که با داشتن سابقه بالا و ضمانت خرید، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای یک خرید عالی و مطمئن باشد.

این فروشگاه با ارائه محصولات عالی و درجه یک و همچنین خدماتی نظیر ارسال محصول به محل مورد نظر و تعمیر صندوق های اثر انگشتی کاوه در صورت وجود مشکل خیال شما را از خرید راحت می کند.

همچنین فروشگاه سیف کاوه دارای نمایندگی در شهرهای بزرگ نظیر تهران، اهواز، شیراز، کرمان و دیگر نقاط است که خرید را از تمام مناطق کشورمان برای مردم عزیزمان آسان می کند، جهت آشنایی با صندوق های اثر انگشتی شرکت کاوه می توانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی ضد سرقت

یکی از ویژگی های مهم و بارز صندوق های اثر انگشتی که موجب محبوبیت بالای آن ها شده است ویژگی ضد سرقت بودن این محصولات می باشد، تکنولوژی Touch و هوشمند در این محصولات باعث شده است که ضریب امنیت آن ها چند برابر افزایش پیدا کرده به طوری که حتی حرفه ای ترین سارقین را دچار دردسر می کند.

در صورتی  که علاقه مند هستید با ویژگی ضد سرقت این محصولات بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق ضد سرقت را مطالعه نمایید.

خرید گاوصندوق اثرانگشتی آسانسوری

همانطور که در مقاله گاوصندوق آسانسوری گفتیم، این مدل از محصولات به عنوان ویترین در طلافروشی ها، موزه ها و عتیقه فروشی ها به کار می روند.

صندوق های آسانسوری اثر انگشتی با توجه به ماهیت کاری خود جزو دسته صندوق های اثر انگشتی و صندوق های دیجیتال قرار می گیرند.

گاوصندوق اثر انگشتی طلافروشی

صندوق های طلافروشی اثر انگشتی جز یکی از با امنیت ترین صندوق های تولیدی اکثر برندهای هستند، چرا که قرار است اشیا و اموال گرانبها را در خود جای دهند. اگر قصد خرید گاوصندوق طلا فروشی دارید با ما تماس بگیرد.

گاوصندوق اثر انگشتی سدید

صندوق های اثر انگشتی سدید یک مدل دیگر از صندوق های اثر انگشتی یا هوشمند هستند که توسط شرکت ایرانی گاوصندوق سدید در بازار عرضه می شوند، محصولات این شرکت از جمله صندوق های اثر انگشتی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در بازار عرضه می شوند.

گاوصندوق اثر انگشتی گنجینه

شرکت گنجینه مهر پارس یکی دیگر از شرکت های معتبر و شناخته شده ایرانی است که در زمینه تولید انواع صندوق اثر انگشتی فعالیت دارد، این شرکت هم مانند سایر شرکت های ایرانی معتبر محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد، پیشنهاد می کنیم که جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به صفحه گاوصندوق گنجینه مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی نیکا

شرکت ها و برند های خارجی معتبری هم در ایران هستند که در زمینه تولیدات محصولات هوشمند و اثر انگشتی فعالیت می کنند، شرکت کره ای نیکا یکی از این شرکت ها است که در زمینه تولیدات صندوق های اثر انگشتی فعالیت دارد.

البته وقتی که صحبت از محصولات خارجی می شود بسیاری از مشتریان نگران این موضوع هستند که نکند محصولات خارجی شامل گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نشوند.

اما ما در این جا این تضمین را به شما می دهیم که تمامی محصولات فروشگاه سیف کاوه از جمله صندوق های اثر انگشتی نیکا هم دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند، جهت آشنایی بیشتر با این محصولات پیشنهاد می کنیم که به صفحه گاوصندوق نیکا مراجعه نمایید.

ساخت گاوصندوق اثر انگشتی

همانطور که می دانید تکنولوژی اثر انگشت یا Fingerprint پیشرفته ترین روش رمزگذاری بر روی وسایل مختلف است هم از این لحاظ که سرعت وارد کردن رمز را به شدت بالا می برد.

و هم امنیت بسیار بالایی دارد چرا که اثر انگشت هر فرد منحصر به خود اوست و به این ترتیب فرد دیگری با اثر انگشت خود نمی تواند از رمز عبور کند و این تکنولوژی به حوزه safe box که حفظ امنیت برایش در اولویت اول است وارد شده است که حالا می بینیم جای همه صندوق های کلیدی و مکانیکی را گرفته است.

صندوق های چشمی نیز نوعی دیگر از تکنولوژی روز در روش های رمزگذاری است که افراد با اسکن چشم وسیله مورد نظر را قفل می کنند به این معنی که رمز safe box چشمشان است، قطعا این موارد را در مورد قفل گوشی مشاهده کرده اید و حالا می بینیم که به صندوق ها و سیف باکس ها نیز راه پیدا کرده اند، پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با فرآیند ساخت صندوق های اثر انگشتی مقاله ساخت گاوصندوق را مطالعه نمایید، در این صفحه فرآیند ساخت و تولید این محصولات در قالب یک ویدئوی آموزشی توضیح داده شده است.

خدمات شرکت گاوصندوق اثر انگشتی

شرکت عرضه و تولید انواع صندوق اثر انگشتی علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و ایمن، و ارائه گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش خدمات متعدد دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

از جمله نصب صندوق اثر انگشتی در محل، حمل گاوصندوق در محل و جابه جایی آن در نقاط مختلف تهران و کرج، و ارسال به سراسر کشور از جمله این خدمات است.

همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به تعمیرات و عیب یابی شما می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر گاوصندوق از این خدمات نیز استفاده نمایید.

توجه » در صورتی که برای خرید صندوق اثر انگشتی قصد دارید که هزینه نسبتا پایینی را صرف کنید می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم محصول مورد علاقه خود را با نازل ترین قیمت ها خریداری نمایید.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق اثرانگشتی؟

قیمت گاوصندوق اثر انگشتی؟

برای استعلام قیمت گاوصندوق اثر انگشتی با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی چیست؟

گاوصندوق اثر انگشتی یا به اصطلاحی بایومتریک در دسته صندوق های دیجیتال و الکترونیکی قرار دارد، و همانطور که از اسمش پیداست با استفاده از اثر انگشت شخص باز می شود.

گارانتی گاوصندوق اثر انگشتی؟

این محصول دارای دو سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

مرکز فروش صندوق اثر انگشتی در تهران کجاست ؟

فروشگاه سیف کاوه معتبر ترین مرکز فروش انواع صندوق اثر انگشتی در تهران می باشد، که تمامی برند های ایرانی و خارجی صندوق های اثر انگشتی و هوشمند را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

سایت گاوصندوق اثر انگشتی؟

وب سایت safekaveh.com تنها سایت معتبر فروش آنلاین صندوق اثر انگشتی می باشد، که شما می توانید از طریق این وب سایت و با دسترسی از طریق راه های ارتباطی موجود در آن اقدام به خرید نمایید.

نحوه خرید گاوصندوق اثر انگشتی؟

نحوه خرید صندوق اثر انگشتی از نمایندگی معتبر این محصول در ایران به دو روش انجام می شد.

  1. خرید آنلاین صندوق اثر انگشتی
  2. خرید حضوری صندوق اثر انگشتی

خرید آنلاین و اینترنتی این محصول در وب سایت safekaveh.com انجام می شود، و برای خرید حضوری این محصول شما باید به آدرس تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱ و ۲۳ و همچنین تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش، پلاک ۹ انجام می شود. ساعت فعالیت فروشگاه سیف کاوه از ساعت 9 صبح تا 9 شب می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;