جستجو کردن
Close this search box.

گاوصندوق آسانسوری وارونه

قصد آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه را دارید؟ می خواهید بدانید این محصولات چه ویژگی هایی داشته و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرند؟ این محصولات نمونه مدرن و پیشرفته از گاوصندوق ها هستند که بیش تر در ویترین طلافروشی ها به کار برده می شوند. آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه برای آشنایی […]

..

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

قصد آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه را دارید؟ می خواهید بدانید این محصولات چه ویژگی هایی داشته و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرند؟ این محصولات نمونه مدرن و پیشرفته از گاوصندوق ها هستند که بیش تر در ویترین طلافروشی ها به کار برده می شوند.

آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه

برای آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه خوب است که ابتدا یک بررسی اجمالی بر روی این محصولات داشته باشیم. در حالت کلی برای نگهداری اشیاء قیمتی و گران بها و جلوگیری از به سرقت رفتن آن ها، از این محصولات استفاده می کنند. یکی از مراکزی که به این امنیت نیاز مبرم دارند، طلافروشی ها می باشند.

این مغازه ها برای نگهداری طلا های خود به گاوصندوق هایی نیاز دارند که با نمونه های معمولی متفاوت می باشند. احتمال سرقت از این گونه مشاغل بسیار زیاد است و در صورت بروز دزدی در این مغازه ها سرمایه زیادی از فرد به سرقت می رود. از این رو این کسب و کار ها به نمونه های بسیار ایمن و استانداردی از این گاوصندوق ها نیاز دارند.

البته در این فروشگاه ها فقط از این نوع گاوصندوق استفاده نمی شود. این کسب و کار ها برای نگهداری اسناد، پول و … به نمونه های دیگری از گاوصندوق ها نیز نیاز دارند. با این حال برای حفظ امنیت طلا ها باید حتما از این نوع گاوصندوق ها استفاده کنند. گاوصندوق کاوه

مزایای گاوصندوق آسانسوری وارونه

اگر قصد آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه را دارید، خوب است بدانید که این محصولات با مزیت های زیادی برای افراد همراه هستند. یکی از بزرگ ترین مزیت های استفاده از این محصولات آن است که طلافروشان نیازی به چیدمان روزانه طلا های خود ندارند. در گذشته هر طلافروش باید ساعات زیادی را صرف چیدن و برداشتن طلا های خود می کرد که امروزه با استفاده از این محصولات در وقت آن ها صرفه جویی می شود.

همین امر سبب شده است تا این گاوصندوق ها را به عنوان گاوصندوق ویترینی نیز می شناسند. این نوع ویترین ها به راحتی پایین آمده و در داخل گاوصندوق قرار می گیرند. از دیگر مزیت های اصلی این محصول ضد سرقت بودن آن ها می باشد. این ویترین ها تنها با فشار دادن یک دکمه و در کوتاه ترین زمان ممکن در داخل گاوصندوق قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: مشخصات گاوصندوق خوب

مزایای گاوصندوق آسانسوری وارونه
مزایای گاوصندوق آسانسوری وارونه چیست؟

از این رو شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و در صورت احساس خطر دکمه را فشار داده و این ویترین را از دسترس سارقین دور کنید. از دیگر مزایای این محصول می توان به عدم نیاز به فضای زیادی برای نصب اشاره کرد. شما با گودبرداری بسیار کمی در محل مورد نظر خود می توانید این نوع گاوصندوق ها را نصب کنید.

علاوه بر همه این ها، می توان گفت که تنوع بالایی از این محصولات در بازار وجود دارد. شما با توجه به نیاز و بودجه ی خود می توانید نمونه مناسبی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

عملکرد گاوصندوق آسانسوری وارونه

شناخت عملکرد این کالا می تواند به آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه بیش تر کمک کند‌. این محصولات برای نصب به گودبرداری زیادی نیاز نداشته و در انواع فضا های بزرگ و کوچک قابل استفاده است. امروزه در اکثر پاساژ ها به دلیل عدم نیاز به گودبرداری از این نوع گاوصندوق ها استفاده می شود‌. یکی از تفاوت های عمده این محصولات با دیگر گاوصندوق ها، آن است که صورت عکس عمل می کنند. منظور از این عبارت آن است که در این گاوصندوق ها میز کار از بالا به پایین می آیند. این نوع گاوصندوق ها یک ویترین عالی با زاویه دید مناسب دارند و مشتری می تواند طلا ها را مشاهده کرده و انتخاب کند.

امکانات گاوصندوق آسانسوری

به جهت آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه خوب است که با ویژگی ها و امکانات این محصول نیز بیش تر آشنا شوید. برای ساخت این محصولات از ورق های ضد برش و بسیار مقاومی استفاده می کنند. همین امر سبب می شود تا مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. از طرفی این نوع گاوصندوق ها به طور کامل در داخل بتن سقف و یا دیوار فرو رفته و از دید سارقین دور می ماند.

یکی از امکانات ویژه این محصول سیستم پیامکی آن است. شما می توانید از طریق این سیستم از هر بار باز و یا بسته شدن درب این محصول مطلع شوید. در نتیجه با این کار می توانید امنیت مغازه طلافروشی خود را بالا ببرید. این محصول را می توانید به انواع قفل های پیشرفته موجود در بازار مجهز کنید.

همچنین امکان استفاده از رمز های مختلف بر روی آن ها وجود دارد. یکی دیگر از امکانات برجسته این محصولات مجهز بودن به سیستم برق اضطراری می باشد.

امکانات گاوصندوق آسانسوری
امکانات گاوصندوق آسانسوری چیست؟

در نتیجه در زمان های قطعی برق نیز شما با مشکل باز و بسته کردن درب این گاوصندوق ها مواجه نخواهید شد. این گاوصندوق ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانید امکانات و یا آپشن های دیگری را نیز بر روی آن ها نصب کنید.

سخن پایانی

آشنایی با گاوصندوق آسانسوری وارونه شرایطی فراهم می کند تا بتوانید فضایی امن برای کسب و کار خود فراهم کنید. البته از این نوع گاوصندوق ها معمولا در طلافروشی ها استفاده می شود که به ویترین های امن نیاز است. این ویترین ها با فشار دادن یک دکمه وارد گاوصندوق شده و یا این که از آن خارج می شوند. بنابراین با استفاده از این وسیله نیازی به چیدن روزانه طلا ها نبوده و می توانید به خوبی از آن ها محافظت کنید.

سوالات متداول گاوصندوق آسانسوری وارونه

  1. آیا تنها با استفاده از گاوصندوق های آسانسوری می توان امنیت لازم را در طلافروش ها فراهم کنیم؟
    خیر، این نوع کسب و کار ها باید از طریق شیشه های ضد ضربه، درب های ضد سرقت و … نیز امن شوند.
  2. آیا استفاده از گاوصندوق آسانسوری می تواند به در محافظت از بافت طلا ها نیز موثر باشند؟
    بله، در این شرایط نیازی به جا به جا کردن دائمی طلا ها نبوده و در نتیجه از ساییده شدن آن ها جلوگیری می شود.
  3. قیمت گاوصندوق آسانسوری چقدر است؟
    قیمت این محصولات با توجه به ابعاد، نوع قفل، امکانات و آپشن ها و … قیمت گذاری می شوند.
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین