نمایندگی گاوصندوق آریا در تهران

برای خرید گاوصندوق آریا می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق آریا با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های نسوز آریا ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

نمایندگی گاوصندوق آریا در تهران محصولات شرکت آریا سیف را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد، انواع صندوق های نسوز آریا، گاوصندوق های الکترونیکی آریا که طراحی این محصولات به نوعی است که دارای انواع قفل های سخت که دارای زبانه هایی حدود ۴۵ میلی متر و از جنس فولاد با مقاومت بالا که قابل استفاده در انواع موسسات از جمله موسسات بانکی و همچنین دارای بدنه ای نسوز می باشد.

گاوصندوق آریا

قیمت گاوصندوق آریا

جهت استعلام قیمت صندوق آریا، با نمایندگی اصلی تولید و عرضه صندوق های آریا در تهران تماس بگیرید، به دلیل نوسانات بازار ارز ما از درج قیمت در این قسمت خودداری کرده ایم، شما می توانید با برقراری تماس با فروشگاه سیف کاوه و یا با مراجعه حضوری از مدل های مختلف این محصول دیدن نمایید و قیمت های اعمال شده را مشاهده کنید.

قیمت گاوصندوق آریا

مزایای گاوصندوق آریا

از جمله مزایای محصولات شرکت آریا سیف می‌توان به مواردی مثل ضد حریق بودن و جنس فولادی این محصولات اشاره کرد، دیگر مزایای این محصولات شرکت آریا سیف قطر لولای آن بوده که برای سهولت باز شدن درب صندوق لولا به صورت بلبرینگ می باشد، صندوق های آریا سیف در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشد و دارای سیستم مکانیکی است که مانع از باز شدن درب بسته به روش غیر متعارف می شود.
مزایای گاوصندوق آریا

مشخصات گاوصندوق آریا

محصولات شرکت آریا سیف بسیار فوق‌العاده برای استفاده های متفاوت می باشد که شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر نسبت به خرید آن اقدام کنید، سیف باکس آریا بسیار سخت می باشد و جلوی سارقی را نسبت به هر تجاوزی می گیرد.

این محصولات از جنس فولاد بوده و در اندازه ۴ سانت نیم می باشد همچنین مقاومت بالای این سیف باکس آریا کاملا ثابت شده می‌باشد، در بین سیف باکس ها در هر بار استفاده کاملا قفل و بسته می شود و از وزن بالایی برخوردار است.

این محصولات کاملا ضد حریق بوده و در دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد برای مدتی مناسب دما را تحمل می‌کند و از محتویات داخل خود به خوبی محافظت می کند.
مشخصات گاوصندوق آریا

خرید گاوصندوق آریا

برای خرید سیف باکس آریا و به طور کلی خرید هر مدل محصولی در فروشگاه سیف کاوه شما به دو روش می توانید عمل کنید.

در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید برای خرید گاوصندوق از طریق آدرس درج شده در وب سایت به صورت حضوری مراجعه نمایید، و از نزدیک هم محصولات شرکت سیف باکس آریا و هم دیگر برند های ایرانی و خارجی موجود در این فروشگاه را مشاهده نمایید.

و یا این که می توانید از سراسر نقاط ایران از طریق مراجعه به وب سایت safekaveh.com به صورت اینترنتی محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید.

خرید گاوصندوق آریا

گاوصندوق آریا با گارانتی معتبر

شما می توانید سیف باکس آریا را با 5 سال ضمانت نامه معتبر به همراه 10 سال خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

در زمان سفارش سیف باکس آریا برگه گارانتی محصول به شما ارائه می شود، که شما باید این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارید تا بتوانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

علاوه بر سیف باکس آریا سایر محصولات و برند های ایرانی هم در فروشگاه سیف کاوه دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند.

به عنوان مثال محصولات شرکت گاوصندوق کاوه نیز در فروشگاه سیف کاوه با ضمانت نامه معتبر به مشتریان این مجموعه ارائه می شود.

گاوصندوق آریا با گارانتی معتبر

مطالعه بیشتر » در ادامه این مطلب می توانید با نحوه تغییر رمز صندوق های آریا آشنا شوید.

تغییر رمز گاوصندوق آریا

برای تغییر رمز سیف باکس آریا در حال ترمز تک شماره ابتدا عدد هفتاد و پنج راه بر روی قسمت باز کردن رمز قرار دهید.

سپس صفحه مدرج را در خلاف جهت عقربه های ساعت چهار بار بچرخانید، پس از آن یک دور در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

توجه داشته باشید که اگر قبلا رمز صندوق را روی عددی غیر از ۷۵ تنظیم کرده باشید.

در مراحلی که ذکر شد به جای عدد ۷۵ از عدد خودتان استفاده نمایید. شاخص تغییر رمز سیف باکس باعث پاک کردن رمز قبلی و ایجاد رمز جدید می شود.

حال که در باز است دستگیره را بچرخانیم تا زبان تالولا از دیواره صندوق خارج گردد.

و اکنون عدد ۷۵ را روی شاخصه تغییر رمز قرار دهید و چهار دوره کامل دیگر به سمت چپ بچرخانید و در دور آخر عدد ۷۵ روی شاخص تغییر رمز متوقف کنید، اکنون رمز قبلی پاک شده و قفل آماده پذیرش رمز جدید است.

تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال آریا

برای آنکه بتوانیم رمز قبلی را پاک کنیم ابتدا باید درب زن را باز کرده و سپس دستگیره را بچرخانیم تا زبان ها کاملا خارج بشوند.

صفحه را چهار بار به سمت چپ میچرخانیم تا عدد ۷۵ در یک خط قرار گیرد حال کلید تغییر رمز را به طور کامل داخل قسمتی که در پشت درب صندوق برای این منظور تعبیه شده قرار می دهیم.

به طوری که کلید درون قفل گاوصندوق جای بگیرد سپس کلید را یک چهارم در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخانیم، اکنون رمز قبلی شما پاک شده و آماده پذیرش شماره جدید می باشد.

برای تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال آریا ابتدا قفل را به حالت ریست می زنیم تا آماده تغییر رمز شود .

رمز ۶ رقمی که از قبل برای محصول خود انتخاب کردیم را وارد نموده و دکمه ستاره * را که بر روی صفحه کلید است می زنیم.

به همین آسانی رمز صندوق شما به رمز جدید تغییر پیدا کرده است.

تغییر رمز سه شماره ای گاوصندوق آریا

ابتدا برای پاک کردن رمز سه شماره ای سیف باکس آریا درب صندوق را باز کنید، سپس زمانی که درب باز است دستگیره را بچرخانید و زبانه ها از از دیواره صندوق خارج کنیم.

سپس رمز فعلی خود را روی شاخص تغییر رمز قرار دهید.

و پس از آن چهار دوره کامل در جهت خلاف عقربه های ساعت آن را بچرخانید.

به طوری که شماره رمز روی شاخص تغییر رمز قرار بگیرد.

کلید تغییر رمز را پشت درب وارد کنید و ۹۰ درجه در جهت خلاف چرخش عقربه‌های ساعت آن را بچرخانید.

تا رمز قبلی شما پاک شده و آماده پذیرش رمز جدید شود.

اکنون کلید تغییر رمز را از داخل قفل خارج نکرده و رمز جدید را وارد نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و افزایش دامنه انتخاب می توانید لیست محصولات گاوصندوق ایکو را نیز بررسی کنید.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق آریا؟

در بخش زیر به برخی از سئولات پر تکرار کاربران پیرامون خرید اینترنتی صندوق آریا را پاسخ داده ایم، بخش زیر را مطالعه نمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت سئوالات خود را مطرح نمایید.

قیمت گاوصندوق آریا؟

جهت استعلام هزینه گاوصندوق آریا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵  ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط برقرار نمایید.

خدمات پس از فروش گاوصندوق آریا شامل چیست ؟

شرکت صندوق آریا خدماتی مانند نصب صندوق آریا در محل، تعمیرات تخصصی قفل و دیگر اجزای صندوق آریا، و حمل و جابه جایی محصولات تا درب منزل مشتری را در نظر گرفته است.

ضمانت نامه محصولات شرکت صندوق آریا ؟

فروشگاه طباطبایی 5 سال ضمانت نامه معتبر به همراه خدمات پس از فروش را برای صندوق های مدل آریا در نظر گرفته است.

خرید صندوق آریا از مراکز معتبر؟

خرید صندوق های شرکت آریا سیف از مراکز معتبر باعث می شود که شما این محصولات را به صورت اورجینال و با کیفیت واقعی خریداری نمایید.

معمولا محصولات معتبر و با کیفیت در فروشگاه ها و مراکز معتبر دارای استاندارد UL هستند، که شما با مشاهده این استاندارد می توانید مطمئن شوید که محصول مورد نظر خود را با کیفیت واقعی و اورجینال خریداری کرده اید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;