نمایندگی گاوصندوق لوسل در تهران

برای خرید گاوصندوق لوسل می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق لوسل با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های نسوز لوسل ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

فروشگاه سیف کاوه نمایندگی صندوق لوسل در تهران می باشد، اگر مایل به خرید صندوق های لوسل یا گاوصندوق دکوراتیو هستید، جهت خرید گاوصندوق لوسل می توانید با فروشگاه سیف کاوه تماس بگیرید و مشاوره لازم را جهت خرید این محصول دریافت نمایید، در ادامه این مطلب هم می توانید مشخصات مربوط به صندوق لوسل (سیف باکس Lussle)، و تصاویر مربوط به این محصول را مشاهده نمایید.

مشاهده محصولات صندوق Lussle:

گاوصندوق لوسل

خرید گاوصندوق لوسل

محصولات شرکت Lussle را می توانید به صورت خرید اینترنتی از وب سایت safekaveh.com خریداری نمایید، و یا این که در صورت تمایل هم می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما وب سایت safekaveh.com و مشاهده آدرس مندرج شده در این صفحه به صورت حضوری نیز به شعبات مختلف نمایندگی صندوق Lussle در تهران مراجعه نمایید.

مشخصات گاوصندوق لوسل

صندوق لوسل دارای قفل الکترونیکی می باشد که شما می توانید رمز آن را بین ۴ تا ۲۰ رقم دریافت نمایید.

وزن این محصول حدود ۱۴۵ کیلوگرم می باشد همچنین یکی از ویژگی‌های بارز این محصول این است که ضد سرقت و دارای گواهینامه معتبر EURO GRADE می باشد.

صندوق های لوسل نسوز هستند و از این جهت دارای گواهی استاندارد sp سوئد می باشند.

توجه» برای خرید گاوصندوق الکترونیکی لوسل با ما تماس بگیرد.

ضمن اینکه این محصول از نظر سایز دارای ابعاد زیر می باشد.

  • عمق : ۸۸ سانتی متر
  • ارتفاع : ۵۰ سانتی متر
  • عرض : ۵۰‌ سانتی متر

نکته» از آن جا که صندوق های لوسل وارداتی هستند و جز محصولات دکوراتیو محسوب می شوند، قیمت آن ها نیز یک مقدار گران است، به همین دلیل در صورت تمایل شما مشتریانی که قصد خرید دارید می توانید از شرکت های ایرانی معتبر نظیر شرکت صندوق کاوه نیز صندوق های نسوز و با کیفیت (به همراه گارانتی معتبر و حتی شرایط خرید اقساطی بلند مدت) را خریداری نمایید.

مشخصات گاوصندوق لوسل

قیمت گاوصندوق لوسل

جهت نوسانات نرخ ارز در بازار ما در این بخش از درج قیمت این محصول معذوریم، و شما می توانید جهت استعلام قیمت گاوصندوق با شماره های درج شده در سایت و یا از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

استعلام هزینه گاوصندوق لوسل

پیشنهاد ویژه » در صورتی که شما قصد دارید که انواع صندوق لوسل را با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه خریداری نمایید، می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم محصولات دست دوم فروشگاه طباطبایی را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.

گاوصندوق لوسل

همانطور که گفته شد صندوق های Lussle جز محصولات لوکس به شمار می روند، این محصولات دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی هستند.

البته نکته ای که شما مشتریان در زمان خرید صندوق لوسل باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید این محصول را از مرکز فروش اصلی سیف باکس Lussle در تهران خریداری نمایید.

مزیت خرید صندوق لوسل از مرکز خرید اصلی آن در تهران این است که در زمان خرید محصول، خدماتی همچون گاراتی معتبر و خدمات پس از فروش هم به شما ارائه می شود.

در ضمن شما می توانید با برقراری ارتباط با بخش پشتیبان فروشگاه طباطبایی کاتالوگ محصولات Lussle را نیز از کارشناسان بخش فروش این فروشگاه مجموعه دریافت نمایید.

گاوصندوق لوسل

گاوصندوق لوسل با گارانتی معتبر

تمامی محصولات فروشگاه سیف کاوه از جمله صندوق های لوسل با ۲ سال گارانتی معتبر به شما مشتریان ارائه می شود.

فقط شما مشتریان موظف است به هنگام خرید برگه ضمانت نامه را که از فروشنده دریافت می‌کنید را به همراه مهر اصلی شرکت که در این برگزار شده است و نزد خود نگه دارید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات استفاده نمایید.

گاوصندوق لوسل با گارانتی معتبر

گاوصندوق لوسل خانگی

صندوق های لوسل به دلیل طراحی زیبایی که دارند مدل های خانگی آن ها که در سایز و ابعاد کوچکتری طراحی شده است، طرفداران بسیار زیادی را دارد.

در صورتی که شما قصد خرید محصولات خانگی شرکت لوسل را دارید، می توانید این محصولات را در وزن، سایز و ابعاد مورد علاقه خود سفارش دهید.

که برای انجام این کار نیاز است که از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت safekaveh.com سفارش خود را ثبت نمایید و برای آشنایی بیشتر با محصولات خانگی شرکت Lussle هم می توانید با صفحه گاوصندوق خانگی مراجعه کنید.

گاوصندوق لوسل خانگی

برای مطالعه» گاوصندوق مخفی

برای مطالعه:

خدمات گاوصندوق لوسل شامل چیست؟

خدمات شرکت Lussle که در فروشگاه سیف کاوه ارائه می شود شامل نصب صندوق لوسل در محل، که این کار توسط تکنسین های این مجموعه انجام می شود، همچنین حمل گاوصندوق و جابه جایی آن تا آدرس مورد نظر هم یکی دیگر از خدمات شرکت لوسل است.

تعمیر گاوصندوق لوسل هم یکی دیگر از خدماتی است که به مشتریان ارائه می شود.

سخن پایانی

صندوق لوسل از جمله محصولات لوکس و امنیتی در بازار ایران هستند به دلیل اینکه این محصولات دارای سیستم امنیتی بسیار قوی هستند.

یکی از ویژگی‌های بارز این محصول آژیر ضد سرقت می باشد که در قسمت داخلی در قرار دارد و در صورت فعال شدن توسط صاحب محصول با هرگونه ضربه یا فشار مکانیکی با توان ۱۲۰ دسی بل فعال می شود.

و همانطور که گفته شد این محصول جز محصولات نسوز می‌باشد که می‌تواند در دمای کوره تا مدت زمان ۲ ساعت مقاومت داشته باشد.

در نهایت اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با همکاران ما در فروشگاه طباطبایی تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کنید.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق لوسل؟

در بخش زیر برخی از سئوالات رایج کاربران وب سایت safekaveh.com درج شده است، بخش زیر را مطالعه نمایید، باز هم اگر برای خرید صندوق لوسل نیاز به مشاوره یا راهنمایی بیشتری دارید، از طریق راه های ارتباطی موجود یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت سئوالات خود را بپرسید، البته در اتهای این صفحه و در بخش نظرات هم می توانید سئوالات خود را وارد نمایید.

قیمت گاوصندوق لوسل؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق لوسل با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرید.

مرکز فروش صندوق لوسل در تهران ؟

فروشگاه سیف کاوه تنها مرکز فروش معتبر صندوق لوسل در تهران است.

با چه روشی می توان صندوق لوسل را خریداری کرد ؟

شما می توانید این محصول را هم به صورت خرید حضوری و هم به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.

خدمات صندوق لوسل شامل چیست ؟

نصب صندوق لوسل در محل، تعمیرات تخصصی قسمت های مختلف محصول، حمل و جابه جایی محصول.

صندوق لوسل ساخت کجاست؟

این محصول با کیفیت و زیبا ساخت کشور کره جنوبی است، و همانند دیگر محصولات کره ای هم دارای کیفیت بسیار عالی، دارای استاندارد UL، نسوز و مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی، و همچنین طراحی زیبا و لاکچری است.

آیا خرید های آنلاین و اینترنتی صندوق لوسل هم دارای گارانتی هستند ؟

بله، شما زمانی که خرید اینترنتی هم انجام می دهید، برگه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش محصول برای شما ارسال می شود، و شما باید آن را نزد خود نگه دارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;