جستجو کردن
Close this search box.

مشخصات گاوصندوق خوب

قصد دارید برای خرید یک گاوصندوق اقدام کنید اما در انتخاب یک نمونه مناسب از این محصول با چالش مواجه شده اید؟ می خواهید بدانید مشخصات گاوصندوق خوب چیست؟ بسیاری از افراد برای نگهداری و محافظت از اسناد، مدارک، پول، طلا و … از این وسیله استفاده می کنند. این محصولات امنیت بالایی داشته و […]

..

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

قصد دارید برای خرید یک گاوصندوق اقدام کنید اما در انتخاب یک نمونه مناسب از این محصول با چالش مواجه شده اید؟ می خواهید بدانید مشخصات گاوصندوق خوب چیست؟ بسیاری از افراد برای نگهداری و محافظت از اسناد، مدارک، پول، طلا و … از این وسیله استفاده می کنند. این محصولات امنیت بالایی داشته و با این کار احتمال دزدیده شدن آن ها به شدت کاهش می یابد.

مشخصات گاوصندوق خوب چیست؟

برای آشنایی با مشخصات گاوصندوق خوب، بهتر است که ابتدا با این محصول کمی بیش تر آشنا شویم. این وسیله برای نگهداری از اموال و اسناد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در حقیقت یک جعبه فلزی، محکم و نسوز با قفل پیچیده ای است که برای نگهداری از پول و اسناد به کار برده می شود. این وسیله را در ابعاد و وزن های مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند.

از طرفی از نظر شکل ظاهری نیز بسیار متنوع بوده و در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شود. در گذشته از این وسیله بیش تر در بانک ها و اتاق مدیریت در فضا های اداری استفاده می شد اما امروزه در بسیاری از خانه ها نیز وجود دارد. افراد با استفاده از این محصولات کار سارقان را سخت کرده و به محافظت هر چه بیش تر مدارک و اموال خود کمک می کنند.

ویژگی های قفل گاوصندوق خوب

در جهت شناخت مشخصات گاوصندوق خوب باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از مهم ترین بخش ها در این نوع محصول، قفل آن ها می باشد. در حالت کلی این وسیله می تواند به یکی از سه نوع قفل زیر مجهز شده باشد:

  • قفل مکانیکی
    این نمونه از قفل ها دارای کلید و اهرم مکانیکی می باشند.
  • قفل دیجیتال
    این مدل از قفل ها دارای رمز عددی و بایومتریک می باشند. دقت رمز این نوع قفل ها معمولا بین ۴ تا ۲۰ رقم است.
  • قفل ترکیبی
    این نمونه از قفل ها ساختار متفاوت تری نسبت به دو نوع قبل دارند. در حقیقت این محصولات ترکیبی از دو قفل دیجیتال و مکانیکی هستند.

از محصولات سیف کاوه: گاوصندوق کاوه

 بهترین گاوصندوق
ویژگی بهترین گاوصندوق

ویژگی های بهترین گاوصندوق

مشخصات گاوصندوق خوب شامل موارد مختلفی می شود. شما براي آن که بتوانید یک گاوصندوق خوب و استاندارد برای خود خریدآری کنید، باید اصولی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که بهترین نمونه از این گاوصندوق ها آن هایی هستند که:

  • کاملا ضد سرقت بوده و با هیچ یک از ترفند های سارقان باز نشود.
  • در برابر آتش مقاوم بوده و در درجه حرارت های بالا دچار تغییر شکل نشود.
  • در مقابل آب، گرد و غبار و سایر عوامل محیطی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
  • این محصول باید به پیشرفته ترین قفل های موجود در بازار مجهز شده باشد. در این شرایط امنیت کالا بالا رفته و احتمال باز شدن آن وجود ندارد.
  • نوع گاوصندوق باید با نوع کاربری که برای آن در نظر دارید مطابقت داشته باشد.
  • محصول انتخابی شما باید با میزان مدارک و املاک شما مطابقت داشته باشد.
  • تا جای ممکن ظاهر شیک و زیبایی داشته باشد و به زیبا تر شدن فضای داخلی کمک کند.

انواع گاوصندوق

قبل از آن که با مشخصات گاوصندوق خوب آشنا شویم، خوب است بدانید که این محصولات را در انواع و اقسام مختلفی تولید می کنند. مهم ترین نمونه از این محصولات عبارتند از:

  • خزانه بانکی

این نمونه از گاوصندوق ها با دیگر مدل ها کاملا متفاوت است. این گاوصندوق باید در داخل ساختمان بانک کار گذاشته شده و در حقیقت بخش جدایی ناپذیری از بانک شود. این محفظه در حقیقت یک اتاق زرهی با درب فولادی سنگین و مکانیزم قفلی بسیار پیچیده می باشد. این نوع گاوصندوق ها ابعاد بزرگی داشته و مقدار زیادی طلا، پول نقد، امانت های مردم و … در آن نگهداری می شود.

  • گاوصندوق اداری

برای آشنایی بیش تر با مشخصات گاوصندوق خوب، شایسته است که این نمونه را نیز بشناسید. این محصولات نسبتا به گاوصندوق های خانگی قوی تر بوده و کاملا نسوز هستند. اکثر این محصولات به قفل الکترونیکی مجهز بوده و ایمنی بسیار زیادی دارند.

  • گاوصندوق هتل

نمونه دیگری از این محصولات با نام گاوصندوق هتل معرفی می شوند. این نوع گاوصندوق ها چندان ایمن نبوده و نسبتا ارزان قیمت هستند. هتل داران این محصول را در اختیار مسافران خود قرار می دهند تا وسایل گران قیمت خود را در آن نگهداری کنند. با پیچ و مهره بر روی دیوار نصب شده و به قفل خودکار مجهز شده اند.

خرید گاوصندوق خوب
خرید گاوصندوق باکیفیت
  • گاوصندوق رسانه ای

این مدل از گاوصندوق ها بسیار مدرن بوده و به امکانات بسیار پیشرفته ای مجهز شده اند. این محصولات می توانند در یک اتاق پر از آتش قرار گرفته و تا چند ساعت دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت را تحمل کنند. انواع ابزار ها و نوار های صوتی و ویدئویی را می توان در این گاوصندوق ها و بدون هیچ گونه آسیبی نگهداری کرد.

  • دراپ گاوصندوق

در بانک ها، دفاتر پستی و تمام مراکزی که به سپرده گذاری سریع و مطمئن نیاز است، از این نوع گاوصندوق ها استفاده می شود. برای نگهداری موقت اشیاء قیمتی می توان از این نوع گاوصندوق ها استفاده کرد.

راهنمای خرید گاوصندوق

برای آشنایی با مشخصات گاوصندوق خوب باید بدانید که این محصولات دارای ویژگی های منحصربفرد هستند. با توجه به تنوع بالای این محصولات و برند های مختلفی که به ساخت آن ها می پردازند، خوب است بدانید که همه این کالا ها با کیفیت و استاندارد نیستند. از این رو در زمان خرید این محصول باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • توجه به ابعاد گاوصندوق
    یکی از مهم ترین نکات، توجه به ابعاد این محصول می باشد. شما باید با توجه به حجم دارایی هایی که می خواهید در این نوع صندوق ها نگهداری کنید، نمونه مناسبی از آن ها را خریداری نمایید. همچنین خوب است که به ارتفاع، عرض و عمق محلی که برای قرار دادن این وسیله در نظر گرفته اید، توجه کنید.
  • نسوز بودن محصول
    یکی دیگر از فاکتور های مهم که در هنگام خرید این محصول باید به آن ها توجه شود، نسوز بودن آن می باشد. دقت داشته باشید که این محصول باید بتواند در برابر آتش به خوبی از املاک و اسناد شما محافظت کند. بنابراین قبل از خرید این کالا باید حتما به نسوز بودن و مقاومت بالای آن در برابر دما و آتش توجه کنید.
  • اطمینان از امنیت و ضد سرقت بودن
    این محصول باید در برابر دیلم، ابزار های مکانیکی مانند دریل و یا هر گونه دسترسی غیرمجاز مقاوم باشد. از این رو این کالا باید مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا ساخته شده و در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم باشد.
  • گارانتی و ضمانت نامه
    قبل از خرید این محصول حتما به این نکته توجه داشته باشید که کالای مورد نظر شما باید کارت گارانتی داشته باشد. شما تنها در شرایطی این محصول را خریداری کنید که از کارت گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن شده باشید.
  • برند سازنده
    یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه کنید، برند سازنده می باشد. شما باید نمونه هایی از این کالا ها را خریداری کنید که توسط برند های معتبر و معروفی ساخته شده باشند. در این شرایط کیفیت محصول انتخابی شما بیش تر خواهد بود.
سخن پایانی

با شناخت مشخصات گاوصندوق خوب می توانید در هنگام خرید این محصول انتخاب های آگاهانه تری داشته باشید. شما در زمان انتخاب این محصولات باید به برند سازنده، نوع قفل، نسوز بودن و مقاومت بالای آن ها در برابر آب و رطوبت توجه کنید. همچنین نمونه مناسبی از این محصول آن هایی هستند که با نوع کاربری که برای آن در نظر گرفته اید، هماهنگ باشد.

خرید گاوصندوق
انواع گاوصندوق

سوالات متداول مشخصات گاوصندوق خوب

  1. آیا می توان برای خانه خود نیز از گاوصندوق های توکار استفاده کنیم؟
    بله، نمونه های مختلفی از این محصولات تولید می شوند که در ابعاد گوناگونی ساخته شده اند.
  2. عیب قفل های ترکیبی به کار رفته در گاوصندوق ها چیست؟
    این نوع قفل ها به زمان زیادی برای باز شدن نیاز دارند.
  3. قفل های دوگانه در گاوصندوق ها چگونه کار می کنند؟
    این نوع قفل ها برای باز شدن به دو مکانیسم مختلف نیاز دارند و باز کردن آن ها بدون دانستن رمز غیرممکن است.
5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین