جستجو کردن
Close this search box.

گاوصندوق ضد زلزله

برای خرید گاوصندوق ضد زلزله می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، گاوصندوق ضد زلزله با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، نشان استاندارد UL IMPACT، جهت مشاهده نصاویر و مشخصات فنی صندوق های ضد زلزله ادامه این مطلب را دنبال نمایید...

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

گاوصندوق ضد زلزله یکی از محصولاتی می باشد که آمار فروش بسیار بالایی در بین محصولات مختلف دارد، مخصوصا در کشورهایی مانند ژاپن جز کشورهای زلزله خیز هستند و روی گسل قرار دارند یکی از فاکتورهای مشتریان جهت خرید محصول این است که حتما دارای خاصیت ضد زلزله بودن باشند.

شما در نظر بگیرید که در کشور پیشرفته مانند ژاپن با آن همه تجهیزاتی که جهت مقابله با حوادثی مانند زلزله، سونامی، سیل و غیره در نظر گرفته شده است، ولی باز هم در محصولاتی مانند safe box فاکتورهای استفاده می شود که در برابر حوادثی مانند زلزله محصول مقاومت خود را حفظ کند.

در کشور ما ایران هم با توجه به اینکه گسل های فعال وجود دارد و احتمال خطر زلزله در بسیاری از شهرها وجود دارد، بهتر است که در محصولاتی مانند safe box از خاصیت ضد زلزله بودن استفاده شود.

قیمت گاوصندوق ضد زلزله

جهت استعلام قیمت صندوق های ضد زلزله می‌توانید از طریق شماره های 09122084335 و 02155625086 با همکاران ما تماس حاصل فرمایید، همچنین برای مشاهده لیست کامل صندوق های نسوز و مقاوم در برابر زلزله می توانید به صفحه گاوصندوق مراجعه نمایید.

ضمن اینکه لازم به ذکر است که بدانید به دلیل نوسانات زیادی که در بازار ارز وجود دارد ما از درج قیمت در این قسمت خودداری کرده ایم، اما از طریق لینک زیر این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کردیم که بتوانید به صورت مستقیم با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

و همچنین سایر راه های ارتباطی که در سایت در نظر گرفته شده است نیز در اختیار شما قرار دارد تا شما به کارشناسان مربوطه تماس بگیرید، و مشاوره لازم را جهت خرید این محصول دریافت نمایید.

قیمت گاوصندوق ضد زلزله

برای مطالعه » گاوصندوق چرخدار

گاوصندوق ضد زلزله چیست

خوب همانطور که از نام این محصول پیداست صندوق ضد زلزله صندوقی است که بتواند در برابر ضربه و دیلم مقاومت کافی را داشته باشد.

یعنی جنس و بدنه صندوق ضد زلزله باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که در برابر هرگونه ضربه‌ ای بتواند مقاومت کند، و همینطور باید در زمان ساخت گاوصندوق تمامی فاکتور ها و استاندارد های مربوط به صندوق ضد زلزله در این محصول رعایت شود.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های صندوق ضد زلزله این است که دارای امنیت بسیار بالا باشد یعنی باید از از قفل های دیجیتال و اثر انگشتی در ساختار آن استفاده کرد، پس نتیجه میگیریم شما اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از گاوصندوق اثر انگشتی و همچنین گاوصندوق دیجیتال که دارای خاصیت ضد زلزله نیز باشند استفاده نمایید.

و در زمان خرید این محصول هم به خاطر داشته باشید که متاسفانه بسیاری از فروشندگان سودجو و افراد فرصت طلب هستند که به خاطر داشتن بدنی فولادی و مقاوم محصولات خود را ضد زلزله معرفی می‌کنند و از عدم آگاهی مردم سوء استفاده می کنند.

اما نگرانی موضوع نباشید چرا که ما در ادامه این مطلب از ویژگی های مربوط به صندوق ضد زلزله را به شما توضیح می دهیم که اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید.

برای مطالعه » وزن گاوصندوق

گاوصندوق ضد زلزله چیست

مشخصات گاوصندوق ضد زلزله

صندوق های ضد زلزله مانند سایر محصولات برای مشخصات مخصوص به خود هستند، مثلا شما اگر قصد خرید یک گاوصندوق طلافروشی یا گاوصندوق آسانسوری را داشته باشید هر محصولی مشخصات مختص به خود را دارد و صندوق های ضد زلزله هم از این قاعده مستثنا نیستند.

ویژگی ها و مشخصاتی که در قسمت زیر به آنها اشاره می کنیم جز موارد مهمی هستند که هر محصول این ویژگی را داشته باشد می توان آن را در زمره صندوقهای ضد زلزله به شمار آورد.

مشخصات گاوصندوق ضد زلزله

جنس بدنه صندوق ضد زلزله

یکی از موارد بسیار مهم جنس بدنه گفتند و به زلزله می باشد و اولین فاکتوری است که شما در زمان خرید این محصول باید به آن توجه نمایید، و باید دقت کنید که بدنه این محصولات باید از فولاد ضد برش ساخته شده باشند تا در اثر فشار آوار نشکند.

در زمان تولید این محصولات باید از سوپر آلیاژهای استفاده شود که مقاومت آن ها را چندین برابر نماید، البته متاسفانه به خاطر شرایط تحریمی که در کشور ما وجود دارد بسیاری از کارخانجات برای به دست آوردن این سوپرآلیاژها با مشکل مواجه هستند.

اما در چند سال اخیر با کمک هایی که از سوی دولت شده است این سوپرآلیاژها در اختیار کارخانجات و نمایندگی های اصلی قرار گرفته است تا بتوانند محصولات خود را با کیفیت مطلوب فعالیت نمایند، پس این خیلی مهم است که شما محصول مورد نظر خود را حتما باید از نمایندگی‌های معتبر و شناخته شده خریداری نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مربوط به گاو صندوقی ضدزلزله این است که در بین صندوق ها باید از موادی ساخته شده باشد که مقاومت بیشتری نسبت به صندوق های معمولی داشته باشد، پس همان سوپر آلیاژی که برای بدنه گفتند و استفاده شده است باید برای درب صندوق نیز استفاده شود.

توجه» در بین تمامی صندوق های ایرانی و خارجی، یکی از محصولاتی که دارای مقاوم ترین بدنه در برابر انواع ضربه، حرارت و آتش سوزی است، صندوق های نسوز و ضد سرقت سیف کاوه هستند، گروه صنعتی کاوه یکی از شرکت های قدیمی و صاحب نام ایرانی است که انواع صندوق های ضد ضربه و مقاوم در برابر لزله را تولید و در بازار های جهانی عرضه می کند، برای آشنایی با محصولات این شرکت شما می توانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید و در این صفحه از نزدیک محصولات باکیفیت گروه صنعتی سیف کاوه را مشاهده کنید.

جنس بدنه گاوصندوق ضد زلزله

گاوصندوق ضد زلزله بتنی

مورد بعدی که صندوق باید بتواند فشارهای زیادی را تحمل کند این است که باید بین دو جداره صندوق حتما بتن مسلح به همراه شبکه های آرماتور بندی شده استفاده شود.

بتن استفاده شده در این محصولات می تواند کاری کند که آنها وزنی معادل ۵۰۰ تن را تحمل کنند.

برای مطالعه » گاوصندوق مخفی

گاوصندوق ضد زلزله بتنی

نسوز بودن گاوصندوق ضد زلزله

همانطور که به خوبی در جریان هستید در زمان وقوع زلزله احتمال وقوع انفجار و آتش سوزی هم وجود دارد، و گاهی اوقات انفجار و آتش‌سوزی ناشی از وقوع زلزله از خود زلزله نیز خسارت های بیشتری را به بار می‌آورد.

مخصوصا در شهرهای مانند اراک و عسلویه که جز شهرهای صنعتی هستند و در این شهرها هم مجتمع های پتروشیمی و هم پالایشگاه‌های نفت و گاز وجود دارد.

حتما صندوق های ضد زلزله باید به‌صورت نسوز و مقاوم ساخته شوند.

پیشنهاد ویژه » خرید گاوصندوق خانگی با گارانتی معتبر

نسوز بودن گاوصندوق ضد زلزله

ضد سرقت بودن گاوصندوق ضد زلزله

در صورت وقوع زلزله و خرابی هایی که در سطح شهر و روستا اتفاق می افتد طبیعتا وقوع سرقت اموال و دارایی‌ های مردم از جمله صندوق هایی که مردم در منازل خود دارند به شدت افزایش پیدا می‌کند، پس حتما باید قفل گاوصندوق ضد زلزله به صورت ضد سرقت طراحی شود.

ضد سرقت بودن گاوصندوق ضد زلزله

ضد آب بودن گاوصندوق ضد زلزله

ویژگی ضد آب بودن نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که گاوصندوق های ضد زلزله حتما باید داشته باشند، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ضد آب بودن مقاله گاوصندوق واترپروف یا گاوصندوق ضد آب را مطالعه نمایید.

ضد آب بودن گاوصندوق ضد زلزله

گاوصندوق ضد زلزله با نشان استاندارد

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که به شما برای تشخیص صندوق های ضد زلزله کمک می‌کند این است که این محصولات باید دارای نشان استاندارد UL IMPACT باشند.

و این نشان برای این است که این محصول تحت تست سقوط آوار قرار گرفته است، در صورتی که محصول مورد نظر شما دارای نشان باشد نشان دهنده آن است که در دمای بالا می‌تواند سقوط آوار را تحمل کند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق استاندارد را مطالعه نمایید.

گاوصندوق ضد زلزله با نشان استاندارد

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق ضد زلزله؟

قیمت گاوصندوق ضد زلزله؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق ضد زلزله با شماره 09122084335، 09122084335 تماس بگیرید.

گاوصندوق ضد زلزله چیست؟

همانطور که از نام این محصول پیداست گاوصندوق ضد زلزله صندوقی است که بتواند در برابر ضربه و دیلم مقاومت کافی را داشته باشد.

ویژگی های صندوق ضد زلزله؟

نسوز، ضد سرقت، ضد آب، ضد ضربه، ضد دیلم، دارای بدنه محکم و فولادی، از مهم ترین ویژگی های صندوق ضد زلزله است.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به هرگونه راهنمایی می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سوالات خود را مطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه به سوالات شما پاسخ دهند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;