جستجو کردن
Close this search box.

گاوصندوق مکس گارد

برای خرید گاوصندوق مکس گارد می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق مکس گارد با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های نسوز مکس گارد ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

مردم همیشه به دنبال این بودند که دارایی‌ های خود را دور از دسترس دیگران و امن نگه دارند و از گذشته تا به حال روش های زیادی برای نگه داشتن وسایل وجود داشته است، اما معمولا بعضی از این راه و روش ها به جز اینکه ممکن است چندان امن نباشند بلکه دسترسی خود شخص مالک را نیز از لوازم و دارایی خود سخت تر می کنند، پس بنابراین یکی از بهترین و پرطرفدار ترین راههای نگهداری از اسناد و لوازم قیمتی نگهداری آنها در گاوصندوق الکترونیکی می باشد.

گاوصندوق مکس گارد

یکی از برترین صندوق های الکترونیکی موجود در دنیا صندوق الکترونیکی مکس گارد است، که جنس بدنه صندوق الکترونیکی مکس گارد فلز بسیار محکم می باشد.

ضخامت درب این صندوق ۷ سانتیمتر بوده و به راحتی شکسته نخواهد شد، یکی از بهترین ویژگی های این محصول این است که صندوق الکترونیکی مکس گارد قابلیت پیچ شدن و اتصال به دیوار را دارد.

که این به نوبه خود کمک می کند تا صندوق را در هر مکانی که فرد بخواهد قرار دهد.

صندوق الکترونیکی مکس گارد بسیار بادوام بوده و کیفیت بالایی دارد و به دلیل داشتن لولای داخلی درب صندوق الکترونیکی به راحتی از بیرون باز نخواهد شد.

خارج کردن صندوق الکترونیکی مکس گارد از اتاق کار بسیار دشواری است چراکه چرخ های این صندوق به طوری طراحی شده اند که فقط در یک جهت حرکت می کنند و به همین دلیل کار سارقین را دشوار خواهد کرد.

چنانچه شما هم به دنبال یک صندوق الکترونیکی خوب و امن و در عین حال جذاب و زیبا هستید این صندوق یعنی صندوق الکترونیکی مکس گارد انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود .

گاوصندوق نسوز مکس گارد

قیمت صندوق الکترونیکی مکس گارد

صندوق الکترونیکی مکس گارد بسیار ایمن بوده و همچنین در کنار امنیت بالا زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد، صندوق الکترونیکی مکس گارد به صورت خاص طراحی شده که مانع از دزدیده شدن آن می شود.

قیمت این محصول بسیار به صرفه بوده و با توجه به آپشن ها و قابلیت هایی که دارد بسیار قیمت مناسب و به صرفه ای را دارد.

قیمت صندوق الکترونیکی مکس گارد معمولا از یک میلیون تومان شروع می شود، بنا به قابلیت ها و اندازه و سایز مورد نیاز شما این قیمت متغیر خواهد بود.

از طریق لینک زیر می توانید با بخش پشتیبان فروشگاه طباطبایی ارتباط برقرار نمایید و قیمت این محصول پرطرفدار را استعلام کنید.

ضمنا قیمت گاوصندوق در فروشگاه طباطبایی با توجه به نرخ اتحادیه تعیین و مصوب می شود، البته محصولات خارجی و وارداتی قیمتشان تحت تاثیر نوسانات بازار ارز می باشد.

استعلام قیمت

قیمت صندوق الکترونیکی مکس گارد

گارانتی صندوق الکترونیکی مکس گارد

معمولا تمامی صندوقهای الکترونیکی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، صندوق الکترونیکی مکس گارد دارای خدمات پس از فروش بوده و در سریعترین زمان پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

برای اطلاع از گارانتی صندوق الکترونیکی مکس گارد و خدمات پس از فروش آن با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

ضمنا برای آشنایی با سایر محصولات الکترونیکی می توانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

صندوق الکترونیکی مکس گارد مدل mg-43sb

صندوق الکترونیکی مکس گارد مدل mg-43sb ازجمله محصولات تولیدی شرکت مکس گارد می باشد که دارای امنیت بسیار بالایی بوده و همینطور برای باز کردن آن باید از کد رمز استفاده شود.

همچنین تعداد ارقام رمز برای این صندوق الکترونیکی ۳ تا ۸ رقم تعریف شده است.

دارا بودن قابلیت کد رمز برای این صندوق باعث شده که دیگر نیازی به حمل کلید نداشته باشیم.

و همین طور باعث افزایش ایمنی این صندوق می شود، صندوق الکترونیکی مکس گارد دارای وزن کمی می باشد.

که این ویژگی هم یک آپشن و امتیاز خوب به حساب می آید، در تولید صندوق الکترونیکی مکس گارد از فناوری و تکنولوژی بهترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

صندوق الکترونیکی مکس گارد مدل mg-43sa

صندوق الکترونیکی مکس گارد مدل mg-43sa محصولی است که به کمک یک صفحه جداکننده به دو بخش متفاوت تقسیم می‌شود.

تا بتوانند نظم بیشتری را به فضای خالی بدهد، این صندوق وزن کمی دارد و به همین دلیل باعث جلوگیری از سرقت آن می شود، به دلیل سایز کوچکی که دارند در فضاهای کوچکتری نیز قابل استفاده می باشد.

همچنین این صندوق امنیت بالایی دارد و برای باز کردن آن شما می توانید از کلید یا کد رمز استفاده کنید، این صندوق دارای صفحه نمایشگر می باشد.

صندوق الکترونیکی مدل سیف گارد ea25

صندوق الکترونیکی سیف گارد ea25 دارای طراحی خاص و ویژه می باشد که برای قرار گرفتن در محیط های کوچک بسیار مناسب است، ساختار این صندوق فلزی بوده که توسط کوره‌ای پوشیده شده است.

همچنین بدنه این مدل صندوق مقاومت بسیار بالایی داشته و نفوذ به آن بسیار دشوار می باشد.

این صندوق به دو روش باز می شود، یک به کمک کلید و دوم با کمک وارد کردن رمز قفل شرکت سیف گارد برای این صندوق دو نوع کلید در نظر گرفته که ۲ کاربر بتوانند به صورت جداگانه با اختیار داشتن کلید درب صندوق را باز و یا بسته کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین