گاوصندوق ضد سرقت چیست؟

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای حفاظت از اشیاء ارزشمند، گاوصندوق است که از ماهیت ضد سرقت بودن نیز برخوردار می باشد. ولی سوالی که مطرح می شود این است که گاوصندوق ضد سرقت چیست و چه تفاوتی با سایر گاوصندوق ها دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که گاوصندوق ضد سرقت به امکانات و تجهیزات خاصی با هدف افزایش ضریب امنیت مجهز است. این نوع گاوصندوق، احتمال سرقت را تا میزان بالایی، کاهش داده و در مواردی این احتمال را به صفر می رساند. در ادامه به بررسی ویژگی ها و اطلاعات مربوط به گاوصندوق ضد سرقت خواهیم پرداخت.

ویژگی های گاوصندوق ضد سرقت چیست؟
ویژگی گاو صندوق ضد سرقت چیست

ویژگی های گاوصندوق ضد سرقت چیست؟

همانطور که در مقدمه بیان کردیم، گاوصندوق ضد سرقت ایمنی بسیار بالایی دارد. به طور کلی، مشخصات مهم و اصلی این محصول، در موارد زیر خلاصه می شود:

  • مجهز به قفل دیجیتال است.
  • دارای قابلیت اثر انگشتی است.
  • وزن سنگینی دارد.
  • استاندارد UI دارد.
  • مقاومت بالایی در برابر حرارت از خود نشان می دهد.
  • بدنه محکم از جنس فولاد داشته و ضد ضربه است.
  • قابل حمل نیست.
  • بدنه آن غیر قابل نفوذ است.
  • مجهز به سیستم های هشدار دهنده است.
  • سیستم ضد سرقت مکانیکی دارد.
  • و…

برای مشاهده محصولات و قیمت صندوق سدید اینجا کلیک کنید.

گاوصندوق ضد سرقت مناسب چه مکان هایی می باشد؟
مکان های مناسب برای قرار دادن گاوصندوق ضد سرقت

گاوصندوق ضد سرقت مناسب چه مکان هایی می باشد؟

حب تا به اینجا امیدواریم با مفهوم گاوصندوق ضد سرقت چیست آشنا شده باشید. اما امروزه با توجه به افزایش ناامنی در جامعه و احتمال دزدی اشیاء و اموال گران قیمت، لزوم استفاده از گاوصندوق ضد سرقت بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد. گاوصندوق ضد سرقت را میتوان در منزل، اداره، محیط کار و… قرار داده و از امکانات و مزایای آن بهره برد. نکته مهم در رابطه با استفاده از گاوصندوق ضد سرقت، مکان نصب و قرارگیری آن است. گاوصندوق را باید در جایی قرار داد که دچار کمترین آسیب و صدمه شود. از جمله بهترین مکان ها برای قرار دادن گاوصندوق ضد سرقت، شامل موارد زیر می شود:

  • پشت درب پنهان
  • طعمه ایمن
  • داخل قفسه حیوانات
  • در دیوار یا طبقه
  • پله ها
  • داخل ساعت دیواری
  • داخل کابینت
  • پشت آینه مخفی
  • اتاق زیر شیروانی
  • و…

برای مشاهده تخفیفات و اطلاع از قیمت سیف باکس کاوه اینجا کلیک کنید.

انواع گاوصندوق ضد سرقت
انواع گاوصندوق ضد سرقت

انواع گاوصندوق ضد سرقت

امروزه گاوصندوق های ضد سرقت در مدل و برندهای مختلفی، تولید و به بازار عرضه می شوند که هر یک، ویژگی و کاربردهای مختص به خود را دارند. در ذیل، شما را با چند مورد از انواع گاوصندوق ضد سرقت آشنا می کنیم:

گاوصندوق ضد برش خانگی

همانطور که از نام این نوع از گاوصندوق ضدسرقت مشخص است، بدنه ای ایمن در مقابل سرقت دارد. گاوصندوق خانگی، دارای سیستم ایمنی بسیار قوی بوده و سارقان قادر به رمزگشایی آن نخواهند بود. همچنین امکان آسیب رساندن به قفل گاوصندوق نیز وجود ندارد. بنابراین سارقان نمیتوانند قفل را غیر فعال کرده یا رمز آن را هک نمایند‌.

گاوصندوق ضد برش اداری

نمونه دیگر گاوصندوق ضد سرقت، نوع اداری آن است. برخی از گاوصندوق های اداری، ابعاد کوچکی دارند و به زمین یا دیوار متصل نیستند. در چنین شرایطی سارق اقدام به برش درب و بدنه گاوصندوق می کند تا به محتویات آن دسترسی پیدا کند. ولی گاوصندوق ضد برش اداری به دلیل بدنه مقاومی که دارد، احتمال این سرقت را به صفر می رساند.

گاوصندوق اثر انگشتی

یکی از انواع پرفروش گاوصندوق ضد سرقت، نمونه اثر انگشتی این محصول است. این گاوصندوق، امنیت بالا و قفل هوشمندی دارد. از کاربردهای گاوصندوق اثر انگشتی میتوان به نگهداری طلا و جواهرات، پول نقد، اشیاء گرانبها و… اشاره کرد. همچنین شما میتوانید این محصول را در مدل های مختلفی خریداری کنید. از جمله انواع گاوصندوق اثر انگشتی، شامل موارد زیر می شود:

○گاوصندوق اثر انگشتی طلا فروشی

○گاوصندوق اثر انگشتی آسانسوری

○گاوصندوق اثر انگشتی خانگی

○گاوصندوق اثر انگشتی کوچک

○و…

گاوصندوق مخفی

بسیاری از افراد به دنبال خرید نمونه از گاوصندوق ضد سرقت هستند که بتوان آن را به صورت مخفی و پنهان از دید بقیه نصب کرد. گاوصندوق مخفی از لحاظ ابعاد و سایز به گونه ای طراحی شده است که قابلیت پنهان شدن در بخش های مختلف محیط را دارد.

تعمیر گاوصندوق ضد سرقت با سیف کاوه
تعمیر گاوصندوق ضد سرقت با سیف کاوه

 

تعمیر گاوصندوق ضد سرقت با سیف کاوه

همانطور که بیان کردیم گاوصندوق ضد سرقت چیست، گاوصندوق ضد سرقت دارای امکانات و ویژگی های فوق العاده ای می باشد ولی ممکن است در مواردی به تعمیر نیاز پیدا کند. مراکز بسیاری در سطح کشور وجود دارند که به تعمیر انواع گاوصندوق ضدسرقت می پردازند. ولی ممکن است که با مراجعه به مرکزی غیر اصولی، گاوصندوق شما نه تنها تعمیر نشده بلکه بر عیوب آن افزوده شود. یا هزینه ای بیشتر از قیمت خرید یک گاوصندوق ضد سرقت نو را از شما دریافت کنند. به همین دلیل توصیه میکنیم که تعمیر گاوصندوق ضد سرقت خود را به سیف کاوه بسپارید. این مرکز با دارا بودن تیم حرفه ای و با تجربه، تعمیر گاوصندوق شما را با کیفیت بالا و هزینه کمی انجام می دهد.

 

نکاتی که قبل از خرید گاوصندوق ضد سرقت باید به آن توجه کرد.

پس از آشنایی با گاوصندوق ضد سرقت و ویژگی های آن، بایستی نکاتی را قبل از خرید این محصول در نظر بگیرید تا انتخاب درست و هوشمندانه ای داشته باشید. در ادامه به چند مورد از مهمترین نکات در این زمینه اشاره میکنیم:

  • نکته اول: چه چیزی را میخواهید در گاوصندوق نگهداری کنید؟ از جمله اشیا و وسایلی که به مراقبت نیاز دارند، شامل تجهیزات قیمتی، پول، طلا، اسناد و… می شوند. ولی شما ابتدا بایستی مقدار و نوع وسایلی که قصد نگهداری از آنها در گاوصندوق را دارید، مشخص کنید. سپس بر اساس آن، گاوصندوق مناسبی از لحاظ سایز و امنیت را خریداری نمایید.
  • نکته دوم: با گاوصندوق های قدیمی راحت تر هستید یا گاوصندوق های ضد سرقت؟ با اینکه گاوصندوق ضد سرقت از امکانات و مزایای بسیاری در مقایسه یا گاوصندوق قدیمی برخوردار است ولی ممکن است که بسیاری از افراد با مدل های قدیمی راحت تر باشند. پس ابتدا سلیقه خود را در این مورد مشخص کرده و سپس مطابق با آن، گاوصندوق مد نظرتان را انتخاب کنید.
  • نکته سوم: قصد نگهداری از گاوصندوق را در محلی دارید؟ هر یک از گاوصندوق ها دارای سایز و ابعاد مختلفی هستند. به همین دلیل ابتدا مکان نگهداری از آن را تعیین کنید.
  • نکته چهارم: گارانتی و ضمانت نامه محصول را فراموش نکنید. گاوصندوق انتخابی شما با هر برند و نوعی، بایستی دارای خدمات پس از فروش و کارت گارانتی باشد. اهمیت این موضوع در برندهای خارجی بسیار بیشتر است. بنابراین در صورتیکه محصول مد نظر شما فاقد گارانتی و ضمانت نامه معتبر است، از خرید آن اجتناب کنید.

 

سخن آخر

تجهیزات و امکاناتی در گاوصندوق ضد سرقت به کار گرفته شده است که از سرقت لحظه ای آن ممانعت می کند. تجهیزات استفاده شده در این نوع از گاوصندوق از مدلی به مدل دیگر متفاوت بوده و به برند آن بستگی دارد. به طور کلی در گاوصندوق ضد سرقت، امکان دسترسی سارق به محتویات داخل آن وجود ندارد و دارای راهکار برای تمامی حربه های سارقان است. گاوصندوق ضد سرقت به دلیل ویژگی هایی مانند عدم حمل گاو صندوق، بدنه غیر قابل نفوذ، تجهیز درب آن به بهترین قفل و رمزها، مجهز بودن به سیستم های هشداردهنده و… بر نمونه های قدیمی و ساده برتری دارد. به همین دلیل امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات برای نگهداری وسایل گرانبها تبدیل شده است. منتظر نظرات شما درخصوص نوشته گاوصندوق ضد سرقت چیست در سیف کاوه هستیم.

 

سوالات متداول گاو صندوق ضد سرقت چیست؟

۱. چه چیزهایی را نباید داخل گاوصندوق ضد سرقت قرار داد؟

در زمان استفاده از گاوصندوق ضد سرقت، بایستی از قرار دادن یکسری موارد در داخل آن خودداری کرد. به طور مثال، کلید یدکی، دفترچه راهنما، فاکتور خرید، کارت گارانتی گاوصندوق، وسایل الکترونیکی، مغناطیسی و… از جمله این موارد به شمار می روند.

۲. قیمت خرید گاوصندوق ضد سرقت چقدر است؟

در بازار شاهد خرید و فروش این محصول با قیمت های مختلفی هستیم و نمیتوان قیمت ثابتی برای تمامی انواع آن ارائه دارد. زیرا قیمت این محصول به مواردی مانند کیفیت، برند، مدل، نسوز بودن، هوشمند بودن و… بستگی دارد و بر این اساس، نرخ آن کاهش یا افزایش پیدا می کند.

۳. گاوصندوق ضد سرقت ایرانی بهتر است یا خارجی؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که برندهای خارجی بسیار برتر و بهتر از نمونه های داخلی هستند. در حالیکه شرکت های بسیاری در داخل کشور وجود دارند که آلیاژ و ورقه های فولاد نسوز در ساخت محصولات خود به کار می برند. بنابراین نمونه هایی برابر با نمونه های خارجی تولید می کنند که در نوع خود، درجه یک می باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین