گاوصندوق دست دوم

برای خرید گاوصندوق دست دوم می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق دست دوم با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های نسوز ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

امروزه با توجه به نوسانات بازار ارز و بالا رفتن قیمت بسیاری از اجناس از جمله صندوق های نسوز و ضد سرقت، بسیاری از مشتریان فروشگاههای صندوق های نسوز و ضد سرقت ایرانی و خارجی دیگر توان خرید صندوق های نو را ندارند، و پیدا کردن گاوصندوق ارزان در بازار کار بسیار دشواری است.

پس در چنین شرایطی خرید گاوصندوق دست دوم با قیمت ارزان تر می تواند راه کار مناسبی باشد، در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا شما را با انواع صندوق های کار کرده و دست دوم آشنا نماییم.

توجه » در وب سایت Safekaveh.com شما می توانید برای خرید و فروش انواع گاوصندوق دست دوم با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید، برای این منظور شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 در دسترس شماست تا از این طریق با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

تصاویر گاوصندوق دست دوم

در بخش زیر تصاویر صندوق های دست دوم را در فروشگاه سیف کاوه می توانید مشاهده نمایید.

گاوصندوق دست دوم کاوه

برای مشاهده محصولات بیشتر گروه صنعتی کاوه و استعلام قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم به همراه خرید انواع صندوق قدیمی و دست دوم از این شرکت معتبر با گارانتی معتبر به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

گاوصندوق گنجینه دست دوم

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق گنجینه مراجعه نمایید.

گاوصندوق دست دوم گنجبان

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق گنجبان مراجعه نمایید.

گاوصندوق دست دوم ایران کاوه

برای مشاهده لیست کامل صندوق های تولید شده توسط شرکت ایران کاوه می توانید به صفحه گاوصندوق ایران کاوه مراجعه نمایید.

گاوصندوق دست دوم خرم

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق خرم مراجعه نمایید.

صندوق دست دوم شرکت آرکا

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق آرکا مراجعه نمایید.

صندوق دست دوم شرکت سدید

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق سدید مراجعه نمایید.

صندوق دست دوم شرکت سایروس

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق سایروس مراجعه نمایید.

صندوق دست دوم شرکت بامیل

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق بامیل مراجعه نمایید.

صندوق دست دوم شرکت آیکو

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق آیکو مراجعه نمایید.

صندوق دست دوم شرکت نیکا

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق نیکا مراجعه نمایید.

صندوق دست دوم شرکت ایگل

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق ایگل مراجعه نمایید.

گاوصندوق اسلحه دست دوم

برای مشاهده محصولات بیشتر این شرکت به صفحه گاوصندوق اسلحه مراجعه نمایید.
گاوصندوق دست دوم

گاو صندوق دست دوم

به عنوان مثال شما اگر قصد خرید یک گاوصندوق اثر انگشتی را که امروزه بسیار پرطرفدار است را داشته باشید، قطعا باید هزینه های گزافی را بابت خرید آن پرداخت نمایید، پس اگر که تمایل دارید هزینه پایین را برای خرید صندوق صرف نمایید بهترین گزینه برای شما خرید صندوق های قدیمی و کارکرده است.

یا مثلا خریدن محصولاتی مانند گاوصندوق طلافروشی هم بسیار پرهزینه می باشد، و بسیاری از طلافروشی ها و صرافی ها که نیاز مبرم به صندوق های چند طبقه یا اصطلاحا گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم که به آن ها گاوصندوق آسانسوری نیز گفته می شود دارند هم این محصولات را به صورت دست دوم خریداری می کنند.

اگر هم شما بتوانید با خرید گاو صندوق دست دوم را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب پیدا کنید که نسبت به سایر محصولات ارزان تر باشد، ممکن است این محصول دارای یک سری نواقص و معایب می باشد.

به عنوان مثال ممکن است دارای امنیت مطلوبی نباشد، و مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و حوادثی از این قبیل نداشته باشد، ویژگی‌هایی که جزو ضروریات یک صندوق مناسب برای منزل و محل کار شما محسوب می‌شود را نداشته باشد.

اما در اینجا ما قصد داریم که که با معرفی صندوق دست دوم به شما کمک کنیم تا بتوانید با هزینه پایین تر برای خرید و فروش گاوصندوق دست دوم اقدام نمایید.

و این تضمین را به شما بدهیم که گاوصندوق دسته دوم در فروشگاه سیف کاوه مانند مدل های نو و تولیدات کارخانه آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

قیمت گاوصندوق دست دوم

قیمت گاو صندوق دست دوم و قیمت گاوصندوق قدیمی طبیعتا نسبت به مدل های نو آن پایین تر می باشد، به عنوان مثال قیمت گاو صندوق خانگی دست دوم نسبت به مدل تازه تولید شده آن در کارخانه به طور معمول۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان تر می باشد.

شما باید جهت استعلام قیمت مدل های مختلف صندوق دست دوم مانند قیمت گاوصندوق دو طبقه دست دوم از طریق لینک زیر با کارشناسان فروشگاه سیف کاوه ارتباط برقرار نمایید، تا همکاران ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان جهت خرید محصول مورد نظر به شما،  هزینه نهایی محصول تایید شده را به شما اعلام کنند.

ضمن اینکه به این دلیل ما از درج قیمت محصولات در این صفحه خودداری کرده ایم که متاسفانه به خاطر نوسانات شدید بازار ارز در کشور قیمت محصولات مختلف دائما در حال تغییر می باشد.

البته شاید با شنیدن کلمه دست دوم در مورد هر محصولی شاید این نگرانی برای شما بوجود آید که شاید محصولات دست دوم دارای کیفیت مرغوب نباشند، و شما با خرید یک محصول دست دوم پول خود را دور بریزید.

در مورد safe box ها هم این نگرانی بیشتر می شود، چراکه صندوق ها مکانی برای نگهداری اموال و دارایی های شما، پول نقد، طلا و جواهرات، اسناد و مدارک با ارزش و حیاتی هستند، و اگر این محصولات دارای کیفیت نامرغوب و ایمنی پایین باشند می توانند خسارات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشند.

اما برای رفع این نگرانی بزرگ، ما در فروشگاه سیف کاوه این تضمین را به شما می دهیم که تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می شوند.

و شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید گاوصندوق دسته دوم با ضمانت نامه معتبر نمایید.

حدود قیمت گاوصندوق دسته دوم چقدر است؟

به طور معمول هدف شما از خرید صندوق دست دوم این است که هزینه کمتری را بابت خرید انواع صندوق های دست دوم پرداخت نمایید.

که این هزینه باید برای شما معقول و مقرون به صرفه باشد، در مورد قیمت حدودی صندوق های دست دوم باید گفت که در فروشگاه سیف کاوه صندوق دست دوم باکیفیت و سالم به فروش می رسد که حدود قیمت صندوق های دست دوم از 2 میلیون تومان به بالا می باشد.

با خرید این صندوق ها می توانید از سایر خدمات ما از قبیل نصب، تعمیرات، حمل و جابه جایی، تعویض رمز و غیره نیز بهره مند شوید.

از طریق لینک زیر می توانید قیمت صندوق های دست دوم در مدل های مختلف که در بخش زیر درج شده است را استعلام نمایید:

  • قیمت گاوصندوق ایران کاوه دست دوم
  • قیمت گاوصندوق دست دوم کاوه
  • قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم

 

استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم

قیمت گاوصندوق دست دوم قدیمی

امروز صندوق های مدرن و جدیدتری به بازار آمده اند که دارای قیمت بالاتری نسبت به قیمت صندوق قدیمی هستند.

اگر برای شما امنیت اسناد و مدارکی که قصد دارید در صندوق های نسوز و ضد سرقت نگهداری کنید اهمیت چندانی ندارد می توانید از صندوق قدیمی استفاده کنید.

زیرا قیمت صندوق قدیمی مانند قیمت انواع گاوصندوق کاوه دست دوم نسبت به صندوق های جدید و مدرن و دیجیتالی کمتر می باشد و در عین حال امنیت این محصولات نیز پایین تر می باشد.

اما نکته مهمی که در مورد صندوق دست دوم قدیمی وجود دارد این است که شما باید این صندوق های قدیمی را از جاهای معتبر و مورد اطمینان خریداری نمایید.

در فروشگاه سیف کاوه تمامی صندوق های قدیمی توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی و بازدید قرار می گیرند، و پس از تایید نهایی کارشناسان این مجموعه صندوق های قدیمی و صندوق های دست دوم به مشتریان ارائه می شود.

همچنین با توجه به خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش که توسط فروشگاه سیف کاوه ارائه می شود، شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید صندوق های نسوز و ضد سرقت دست دوم و قدیمی نمایید.

فیلم گاوصندق دست دوم

فیلم های مربوط به صندوق های دست دوم را می توانید در بخش زیر مشاهده نمایید، اگر که نمی توانید به صورت حضوری به فروشگاه سیف کاوه مراجعه نمایید، می توانید از طریق ویدئوی زیر با این محصولات آشنا شوید.

گاوصندوق استوک

منظور از صندوق استوک همان صندوق های دست دوم می باشد، که در بازار نام محصولاتی که به صورت دست دوم و کارکرده در بازار عرضه می شود، با نام صندوق استوک هم شناخته شده است.

پس زمانی که شما به فروشگاه های معتبر صندوق های قدیمی و دست دوم مراجعه می کنید، توجه داشته باشید که منظور از صندوق استوک همان صندوق های قدیمی و دست دوم هستند.
گاوصندوق دست دوم در تهران

گاوصندوق دست دوم در تهران

گاوصندوق دست دوم تهران، در صورتی که شما قصد خرید صندوق های دست دوم در تهران را داشته باشید می توانید با مراجعه حضوری و یا با سفارش آنلاین از فروشگاه سیف کاوه، انواع محصولات صندوق های دست دوم را مانند سایر صندوق های ایرانی و خارجی و مدل های مختلف آن را خریداری نمایید، همچنین فروشگاه سیف کاوه مرکز فروش درب دست دوم تهران نیز می باشد.
گاوصندوق دست دوم در کرج

گاوصندوق دست دوم در کرج

گاوصندوق دست دوم کرج، دیگر شعبه فروشگاه سیف کاوه در شهر کرج انواع مدلهای safe box بخصوص صندوق های دست دوم را با قیمت مقرون به صرفه تر و مناسب تر را به شما مشتریان ارائه می دهد.

در صورتی که شما جذب مشتریان ساکن کرج هستید می توانید از طریق لینک زیر با فروشگاه سیف باکس در کرج ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را به کارشناسان مربوطه ارائه دهید.

برای خرید گاوصندوق کارکرده و گاو صندوق دست دوم در کرج می توانید در مناطق مختلف کرج مانند، عظیمیه، طالقانی، گوهردشت، حافظیه، فردیس، و غیره از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان صندوق دست دوم ارتباط برقرار نمایید.

خرید گاوصندوق دست دوم در کرج

گاوصندوق دست دوم اصفهان

بنا به درخواست بالای مشتریان در سراسر کشور برای خرید صندوق دست دوم و قدیمی، دیگر شعبه فروشگاه سیف کاوه در شهر اصفهان افتتاح گردید.

شما می توانید جهت خرید صندوق های دست دوم در اصفهان از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان سیف باکس دست دوم ارتباط برقرار نمایید.

و هم این که از طریق لینک زیر اقدام به خرید صندوق قدیمی و دست دوم در شهر اصفهان و مناطق مختلف آن نمایید.

همچنین در صورتی که تصمیم نهایی خود را مبنی بر خرید صندوق های دست دوم و کار کرده در مناطق مختلف شهر اصفهان گرفته اید، لازم است بدانید که تمامی خدمات ذکر شده در بخش های قبلی مانند خرید صندوق دست دوم در تهران، و خرید صندوق دست دوم در کرج،که شامل ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان ساکن تهران و کرج بود، مشتریان ساکن مناطق مختلف اصفهان هم می توانند از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات استفاده نمایند.

از طریق لینک زیر به طور مستقیم درخواست خود را مبنی بر خرید صندوق های نسوز و ضد سرقت دست دوم در اصفهان ثبت نمایید.

خرید گاوصندوق دست دوم در اصفهان

قفل گاوصندوق دست دوم

قفل گاوصندوق دست دوم

اولین چیزی که برای بهبود امنیت اسناد و مدارک داخل صندوق به ذهن هر کسی می رسد استفاده از یک قفل گاوصندوق ایمن و ضد سرقت در صندوق می باشد.

حال در این جا که صحبت از خرید صندوق دست دوم است ممکن است این تصور ایجاد شود که این محصولات دارای امنیت مطلوب نیستند.

اما باید گفت که این محصولاتی که تحت عنوان صندوق های دست دوم در فروشگاه سیف کاوه به فروش میرسد، محصولاتی هستند که تولیدات شرکت صنعتی کاوه هستند، که برخی از مشتریان که به هر دلیلی قصد فروش محصولات خود را داشتند، محصولات آنها توسط فروشگاه سیف کاوه خریداری شده است.

همچنین محصولات مختلف صندوق های دست دوم دارای سه نوع قفل هستند، قفل دیجیتالی، قفل اثرانگشتی، و قفل مکانیکی.

برای آن دسته از مشتریانی که قصد دارند صندوق های دست دوم با قیمت بسیار ارزان خریداری نمایند می توانند از قفل های مکانیکی استفاده کنند.

و در زمان خرید محصول از همکاران ما بخواهند که صندوق دست دوم را با قفل مکانیکی به آن ها ارائه دهند، اما این نکته را هم مد نظر داشته باشید که صندوق های دست دوم و قدیمی با قفل مکانیکی دارای امنیت بسیار پایینی هستند، و قفل آن ها با ترفند های بسیار ساده قابل باز شدن است.

اما صندوق های قدیمی و دست دوم با قفل دیجیتال و اثر انگشتی اگر چه این محصولات قیمت شان یک مقدار نسبت به صندوق های قدیمی و دست دوم با قفل مکانیکی بالاتر است، اما دارای امنیت بالاتری نیز می باشند.

که امنیت بسیار بالای صندوق های دست دوم با قفل اثر انگشتی و دیجیتال باعث شده که سارقان به راحتی نتوانند قفل آن ها را باز کنند، جهت آشنایی بیشر با امنیت قفل های دیجیتالی می توانید به صفحه  خرید گاوصندوق دیجیتالی مراجعه نمایید.

گرفتن کلید مادر گاوصندوق دست دوم

اغلب صندوق های قدیمی و جدید همانطور که می دانید دارای کلید مادر هستند، که با در دست داشتن آن تمامی رمز های دیجیتال و دیگر قفل های رمزدار بدون کارایی می شوند و هنگام خرید صندوق های دست دوم حتما به این مورد توجه داشته باشید که اگر این محصولات دارای کلید مادر هستند آن را از فروشنده دریافت نمایید، و در زمان شکستن کلید صندوق داشتن کلید مادر برای بازگشایی گاوصندوق امری حیاتی محسوب می شود.
خرید گاوصندوق دست دوم

خرید گاوصندوق دست دوم

برای خرید گاوصندوق دست دوم تهران شما باید اطلاعات مفید و نسبتا زیادی در رابطه با این محصولات داشته باشید که از همه مهمتر داشتن اطلاعاتی درباره ویژگی های یک safe box دست دوم متناسب با کارایی آن برای شما می باشد.

افراد زیادی هستند که بدون آنکه اطلاعی از ویژگیهای صندوق مورد نظر خود داشته باشند تنها به جهت پایین بودن قیمت آن و یا ظاهر آن اقدام خرید می کند و چه بسا که این محصول مورد نیاز آنها نباشد.

به همین دلیل توصیه می‌شود که برای خرید صندوق دست دوم ابتدا کارایی صندوق مورد نظر خود را در نظر بگیرید مثلا می خواهید این محصول را به چه منظور و در چه مکانی استفاده کنید و نیاز به محصولات در چه ابعاد دارید.

با پرسیدن این سوالات از خود و دانستن ویژگی های صندوق دست دوم موجود در بازار می توانید بهترین خرید و انتخاب را در حیطه صندوق دست دوم داشته باشید.
فروش گاوصندوق دست دوم

فروش گاوصندوق دست دوم

ممکن است شما محصولی را خریداری کرده و برای مدتی از آن استفاده کرده باشید ولی بعد از یک مدت متوجه شوید که آن محصول برای شما کارایی لازم را ندارد و آنچه را که از آن انتظار دارید برای شما برآورده نمی کند.

در این زمان بهترین کار فروش محصول است، زیرا شما می توانید با فروش صندوق دست دوم هزینه لازم برای خرید یک صندوق نو که مناسب با نیاز شما باشد را خریداری کنید و در عین حال صندوق دست دوم خود را که سالم است و با همان کیفیت اول می باشد را به کسی که به این صندوق نیاز دارد به قیمتی کمتر از صندوق نو بفروشید.

گاوصندوق دست دوم شیپور

برای خرید و فروش گاوصندوق دست دوم تهران شما می توانید از آگهی های درج شده در وب اپلیکیشن شیپور نیز استفاده نمایید، البته از آن جا که آگهی های درج شده در اپلیکیشن شیپور به خصوص برای گاوصندوق دسته دوم شیپور اکثرا توسط شخص گذاشته می شود، خدماتی مانند گارانتی شامل حال خریدار گاوصندوق دست دوم نمی شود، پس بهتر است که شما صندوق های دست دوم را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

گاوصندوق دسته دوم دیوار

آگهی های گاوصندوق دست دوم در دیوار نیز همانند اپلیکیشن شیپور است، یعنی هیچگونه خدماتی مثل گارانتی و ضمانت نامه محصول را شامل نمی شود، پس در نتیجه شما باید خریدار گاوصندوق دست دوم کاوه و یا سایر مدل های صندوق دست دوم از یک فروشگاه معتبر خرید کنید.

گاوصندوق دست دوم با گارانتی معتبر

یکی از مزایای خرید صندوق های دست دوم از فروشگاه سیف کاوه این است که این محصولات با وجود این که کارکرده و یا به اصطلاح دست دوم هستند، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما ارائه می شوند.

برگه گارانتی و یا ضمانت نامه صندوق دست دوم در زمان خرید گاوصندوق ضد سرقت به شما مشتریان ارائه می شود، که شما موظف هستید که این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارید، و در مواقع مورد نیاز از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

ضمن این که صندوق دست دوم همانند محصولات دیگر در فروشگاه سیف کاوه با 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

نکات مهم در خرید گاوصندوق دست دوم

نکات مهم در خرید صندوق دست دوم به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری برای خرید صندوق دست دوم داشته باشید.

در این قسمت از مقاله برای خرید صندوق دست دوم نکاتی را بیان می کنیم که در خرید صندوق دست دوم کمک می کند تا بهترین سی باکس استوک را خریداری کنید.

  • اولین نکته که باید در هنگام خرید صندوق دست دوم در نظر داشته باشید این است که بدانید قفل صندوق چه نوعی است زیرا مهمترین قسمت محصول برای حفظ امنیت قفل آن می‌باشد و به عنوان یک مانع و سد امنیتی در برابر سرقت می باشد. پس باید دقت کنید که صندوق شما در کنار سایر آپشن هایی که می‌تواند داشته باشد داشتن قفل صندوق مهمترین قسمت امنیتی است که باید به خوبی در آن به کار رفته باشد.
  • نکته دومی که باید در هنگام خرید صندوق دست دوم  به آن دقت کنید این است که باید از داشتن کلید دوم اطمینان حاصل کنیدو بررسی کنید که آیا کلید های صندوق استوک خریداری شده قابل کپی شدن هستند یا نه.
  • نکته بعدی برای خرید صندوق دست دوم بررسی این است که متوجه شوید آیا محصول شما دارای کلید مادر است یا خیر، زیرا اگر کلید مادر صندوق استوک شما گم شده باشد و یا آن را به شما تحویل نداده باشند امنیت صندوق دست دوم شما بسیار پایین می آید و بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید زیرا داشتن کلید قفل مادر برای محصول بسیار مهم است.
  • اطلاع از اینکه صندوق استوک خریداری شده شما ضد حریق و ضد سرقت است نکته دیگری که باید در هنگام خرید صندوق دست دوم به آن دقت کنید که معمولا این ویژگی بر روی یک لیبل ثبت شده و بر روی محصول نصب می شود تا شما متوجه شوید که صندوق استوک شما چه استانداردی دارد و دارای چه جزئیاتی است.

سخن آخر:

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در صورتی که قصد خرید محصولات دست دوم را دارید حتما قبل از خرید از مشاوره کارشناسان صندوق دست دوم بهره مند شوید، ضمن اینکه در فروشگاه سیف کاوه علاوه بر خرید و فروش انواع صندوق های نو و دست دوم خدمات دیگری مانند تعمیرات گاوصندوق استفاده نمایید.

در انتهای همین صفحه هم در بخش نظرات شما می توانید نظرات، سئوالات، پیشنهادات، و انتقادات خود را وارد نمایید، تا پشتیبانی وب سایت در سریع ترین زمان ممکن به سئوالات شما پاسخ دهد.

و همچنین را های ارتباطی موجود در وب سایت هم در اختیار شماست تا بتوانید از این طریق هم با کارشناسان خرید صندوق دست دوم ارتباط برقرار نمایید.

ضمنا مطالعه سایر مقالات آموزشی فروشگاه سیف کاوه را که در بخش وبلاگ قرار دارد را از دست ندهید، و همچنین می توانید با مراجعه به بخش محصولات سایر محصولات این فروشگاه را نیز مشاهده نمایید.

در بخش محصولات هم ویژگی های هر محصول درج شده است، و هر کدام از این محصولات توجه شما را جلب کرد، شما می تواتید با برقراری ارتباط با کارشناسان مربوطه نسب به خرید آن اقدام نمایید.

البته به یاد داشته باشید که قیمت برخی از محصولات به دلیل نوسانات بازار ارز درج نشده است، و شما باید جهت استعلام قیمت محصولات با فروشگاه تماس بگیرید.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق دست دوم؟

در بخش زیر به برخی از سئوالات متداول کابران وب سایت safekaveh.com پاسخ داده ایم، این سئوالاتی که در این بخش درج شده است، سوالاتی است که کاربران با مراجعه به صفحه صندوق دست دوم از کارشناسان فروشگاه سیف کاوه پرسیده اند.

شما نیز می توانید این بخش را مطالعه نمایید، باز هم اگر سوال و یا نیاز به مشاوره داشتید، از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت، و در بخش نظرات پایین همین صفحه می توانید سئوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما به سئوالات شما پاسخ دهند.

ضمنا می توانبد به صفحه فیس بوک فروشگاه safekaveh.com مراجعه نمایید و در این صفحه جدید ترین مطالب ابن فروشگاه را مشاهده کنید.

قیمت گاوصندوق دست دوم؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم به لینک بالا مراجعه نمایید.

گاوصندوق دست دوم در تهران؟

جهت خرید گاوصندوق دست دوم در تهران با شماره 09122084335 تماس بگیرید.

صندوق دست دوم در کرج؟

جهت خرید صندوق دست دوم در کرج با شماره 02155625086 تماس بگیرید.

تشخیص صندوق دست دوم با کیفیت؟

کیفیت صندوق بستگی دارد که از چه کسی و با چه آگاهی محصول مورد نظر خود را را خریداری می کنید.

اگه اطلاعاتی راجب به تشخیص محصولات تقلبی ندارید حتما مقاله ما را بخوانید و یا از نمایندگی معتبر خرید صندوق دست دوم که معتبر ترین آن ها فروشگاه سیف کاوه است خرید خود را انجام دهید.

ضمن این که باید بدانید که تمامی صندوق های اصل دارای استاندارد UL هستند.

صندوق دست دوم مناسب کیست؟

به طور معمول صندوق دست دوم مناسب افرادی است که بخواهند هزینه مناسب و مقرون به صرفه را برای خرید محصول مورد نظر خود پرداخت نمایند.

و یا افرادی که به دنبال یک صندوق معمولی برای مکان هایی مثل اداره و یا سازمان های مختلف داشته باشند، که زیاد مسئله امنیت در آن جا مطرح نباشد.

البته در صورتی که بحث امنیت هم برای شما حائز اهمیت است می توانید صندوق خریداری شده را در مکان هایی خاص جاسازی نمایید.

تفاوت بین صندوق دست دوم و صندوق استوک چیست؟

در بازار اکثر خریداران صندوق های دست دوم، این محصولات را با نام صندوق استوک نیز می شناسند، پس هر موقع شنیدید که گفته می شود صندوق استوک، درواقع منظور همان صندوق دست دوم است، که در بازار عرضه می شود.

چطور می تونیم برای خرید صندوق دست دوم اعتماد کنیم؟

اول از همه شما باید به یک فروشگاه شناخته شده و معتبر برای خرید مراجعه نمایید، تا محصولی را که خریداری می کنید با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد.

دوم این که حتما از مشاوره کارشناسان مربوطه استفاده نمایید، تا با اطلاعات جامع تری خرید خود را انجام دهید، بعد این که شما حتما در زمان خرید صندوق دست دوم یا صندوق استوک به استانداردهای ul محصول توجه نمایید، و حتما برگه ضمانتنامه را با مهر اصلی فروشگاه از خریدار دریافت نمایید.

سعی کنید با توجه به نوع نیاز خود محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید، مثلا اگر قصد استفاده در منزل را دارید، حتما محصولی با وزن سبک و ابعاد مناسب را خریداری نمایید، که دراین مورد کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

همچنین فرآیند نصب صندوق دست دوم را هم بر عهده تکنسین های فروشگاه سیف کاوه واگذار نمایید.

بهترین فروشگاه صندوق دست دوم یا صندوق استوک کجاست؟

فروشگاه سیف کاوه بهترین و معتبرترین فروشگاه صندوق دست دوم یا صندوق استوک در تهران و شهر های مختلف مانند کرج، اصفهان، قم، شیراز، اهواز، رشت، تبریز، می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.

بعد از خرید صندوق دست دوم خدماتی مانند نصب صندوق دست دوم در محل، حمل و جابه جایی محصول، تعمیرات تخصصی تمامی قطعات و قسمت های مختلف بدنه محصول توسط تکنسین های خبره و کاربلد این مجموعه انجام می شود.

کدام مدل های صندوق دست دوم ارزان تر هستند؟

اگر به دنبال ارزان ترین صندوق دست دوم در فروشگاه سیف کاوه هستید، پیشنهاد می کنیم که سعی کنید محصول مورد نظر خود را در ابعاد و سایز کوچک سفارش دهید.

چرا که یکی از عوامل بسیار مهمی که در افزایش قیمت این محصولات بسیار تاثیر گذار است، ابعاد، وزن، و سایز محصولات است.

طبیعتا وقتی یک محصول ابعاد و وزن آن زیاد باشد از متریال و مواد اولیه بیشتری در ساخت آن استفاده شده است، بنابراین قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

اگر دقت کرده باشید معمولا صندوق های نسوز و ضد سرقت که دارای قفل امنیتی هوشمند هستند قیمت آن ها در مقایسه با دیگر محصولات بالاتر می رود.

پس شما اگر به دنبال خرید یک صندوق دست دوم ارزان و مقرون به صرفه هستید، بهتر است محصول دست دومی را خریداری نمایید که دارای قفل مکانیکی و دیجیتالی معمولی باشد.

وزن آن بسیار سبک باشد، در بدنه آن نیازی نیست که از ورقه های فولاد نسوز استفاده شده باشد.

زیاد به دنبال رنگبندی های خاص نباشید، و برای این که خیالتان بابت امنیت صندوق دست دوم هم راحت باشد، شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق مخفی با شگردهای مخفی سازی محصول در نقاط مختلف خانه و محل کار آشنا شوید، که در این صفحه فیلم آموزش مخفی سازی صندوق دست دوم هم در اختیار شما قرار داده شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;