جستجو کردن
Close this search box.

گاو صندوق مدارک قابل حمل چیست؟

در گاو صندوق قابل حمل طبقه بندی‌ هایی وجود دارد که از آن‌ ها برای نگهداری اسناد و مدارک استفاده می‌کنند. اکثر این گاو صندوق ‌ها با اثر انگشت باز می‌ شوند و برخی از آن‌ ها نیز با اسکن چشم‌ ها کار می‌ کنند. در این گاوصندوق ‌ها علاوه بر مدارک می‌ توان dvd، […]

..

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

در گاو صندوق قابل حمل طبقه بندی‌ هایی وجود دارد که از آن‌ ها برای نگهداری اسناد و مدارک استفاده می‌کنند. اکثر این گاو صندوق ‌ها با اثر انگشت باز می‌ شوند و برخی از آن‌ ها نیز با اسکن چشم‌ ها کار می‌ کنند. در این گاوصندوق ‌ها علاوه بر مدارک می‌ توان dvd، فلش مموری، کارت حافظه و … را نیز قرار داد. گاوصندوق‌ هایی که از آن‌ ها برای نگهداری وسایل مهم استفاده می‌ کنند به صورت دیجیتالی طراحی می ‌شوند. اگر می‌ خواهید اطلاعات بیشتری درباره اینکه گاوصندوق مدارک قابل حمل چیست داشته باشید بهتر است تا انتهای مقاله را مطالعه فرمایید.

علت نیاز به گاو صندوق مدارک قابل حمل

گاو صندوق‌ های قابل حمل به شما کمک می‌ کنند تا در هر شرایطی هستید از امنیت وسایلتان مطمئن شوید. اگر در سفر هستید برای اینکه بتوانید از لپ تاپ، تلفن همراه، مدارک شناسایی و کارت‌ های اعتباری محافظت کنید باید آن‌ ها را در این گاو صندوق‌ ها قرار دهید. این گاو صندوق‌ ها را می‌ توان زیر تخت، داخل کمد و حتی داخل ماشین قرار داد زیرا وزن کمی دارند و علاوه بر آن در ابعاد و اندازه کوچکی ساخته می‌ شوند.

از محصولات سیف کاوه: گاوصندوق کاوه

انواع گاو صندوق‌ های قابل حمل

گاو صندوق‌ های قابل حمل در انواع مختلفی ساخته می‌شوند تا بتوانند نیاز هر گروه از جامعه را بر آورده سازند. سیف باکس، گاو صندوق اتومبیل و گاو صندوق ماشین حمل پول از جمله انواع گاو صندوق مدارک قابل حمل هستند. گاو صندوق ماشین حمل پول یکی از بزرگترین گاو صندوق‌ های قابل حمل است.

ویژگی‌ های گاو صندوق مدارک قابل حمل

این گاو صندوق ‌ها با داشتن ویژگی‌ های زیاد توانسته‌اند بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کنند. در ادامه با ویژگی‌ های گاو صندوق قابل حمل آشنا می‌شوید:

  • قفل دیجیتال: این گاو صندوق‌ ها از طریق رمز عبور یا اثر انگشت باز می‌ شوند.
  • سیستم ضد سرقت: ضد سرقت سیستمی است که هنگام مواجه با سارقین فعال می‌ شود‌. این سیستم از اجزایی مانند سنسور حرکت، سنسور ضربه، سنسور فشار، سیستم ضد آتش و عایق حرارتی ساخته شده است.

از محصولات موجود در سیف کاوه: گاوصندوق سدید

خرید گاو صندوق قابل حمل
گاوصندوق قابل حمل

مزایای گاو صندوق قابل حمل

یکی از مزیت‌ های خوب این گاو صندوق این است که به راحتی جابه جا می‌شود و در هر مکانی می‌ توان از آن استفاده کرد. در ادامه با مزیت‌ های گاو صندوق قابل حمل آشنا می‌ شوید:

  • این وسیله قابلیت اتصال به دیوار و زمین را دارد.
  • دو جداره بوده و ضد برش آن را می‌ سازند.
  • رنگ آن استاتیک است.
  • در تمامی طرح‌ های مکانیکی، دیجیتالی، اثر انگشتی، بیومتریک و قفل‌ های ترکیبی ساخته می‌ شود.
  • در خودرو می‌ توان آن را نصب نمود.

نکات خرید گاو صندوق قابل حمل

برای اینکه خرید هوشمندانه‌ ای داشته باشید بهتر است هنگام خرید به برخی از نکات توجه کنید. در ادامه با این نکات آشنا می‌ شوید:

  • سایز: هنگام خرید باید به سایز گاو صندوق توجه زیادی داشته باشید. تصمیم بگیرید که این گاو صندوق را برای نگهداری چقدر وسیله نیاز دارید تا با استفاده از آن بتوانید یک سایز مناسب را خریداری کنید. هرچه سایز یک گاو صندوق زیاد باشد وزن آن بیشتر است.
  • طراحی: این گاو صندوق‌ ها در شکل‌ های مختلفی طراحی می ‌شوند شما باید طرحی را انتخاب کنید که با نیاز شما سازگار باشد.
  • توجه به برند: اینکه چه برندی خریداری کنید بسیار مهم است زیرا بعضی از برندها این گاو صندوق را با بهترین ویژگی‌ ها تولید می‌ کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین روش جابجایی گاوصندوق چیست؟

قیمت گاو صندوق مدارک قابل حمل

گاو صندوق‌ های قابل حمل قیمت‌ های متنوعی دارند زیرا عوامل متعددی وجود دارد که باعث تفاوت قیمت آن‌ ها می‌ شود. عوامل متعددی که باعث تفاوت قیمت گاو صندوق‌ ها می‌ شود شامل جنس، وزن، ابعاد و طرح‌ های بکار رفته در گاو صندوق است.

خرید گاو صندوق مدارک قابل حمل
گاو صندوق قابل حمل
سخن پایانی

اگر می‌ خواهید تحت هر شرایطی از وسایل و مدارک خود محافظت کنید بهتر است یک گاو صندوق مدارک قابل حمل را خریداری کنید. این گاو صندوق در کنار ویژگی‌ های زیادی که دارد کاملا مقرون به صرفه است. گاو صندوق مدارک قابل حمل از جدیدترین گاو صندوق‌ های موجود در بازار بوده که به صورت دیجیتالی ساخته شده است. گاو صندوق‌ های دیجیتالی امنیت بالایی نسبت به گاو صندوق‌ های دستی یا مکانیکی دارند.

سوالات متداول گاو صندوق مدارک قابل حمل چیست؟

  1. آیا گاو صندوق ‌های قابل حمل قابلیت نسوز دارند؟
    گاو صندوق‌ های قابل حمل با ویژگی نسوز ساخته می ‌شوند تا در هر شرایطی بتوانند از اسناد و مدارک محافظت کنند.
  2. آیا گاو صندوق‌ های مدارک قابل حمل ضد آب هستند؟
    این گاو صندوق‌ ها با قابلیت ضد آب بودن ساخته می ‌شوند تا اگر مورد تهاجم آب قرار گرفتند مدارک و اسناد از بین نروند.
  3. برای خرید گاوصندوق قابل حمل چگونه اقدام کنیم؟
    یکی از راه های خرید این مدل گاو صندوق ها فروشگاه اینترنتی سیف کاوه است.
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین