جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی گاوصندوق آرینته

برای خرید گاوصندوق آرینته می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق آرینته با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های نسوز آرینته ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

گاوصندوق آرینته را از فروشگاه سیف کاوه با 2 سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می توانید به صورت اینترنتی از طریق همین وب سایت خریداری نمایید.

ضمنا قبل از خرید محصول هم می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت safekaveh.com با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار نمایید و مشاوره لازم را از آن ها دریافت نمایید.

قیمت گاوصندوق آرینته
قیمت گاوصندوق آرینته

قیمت گاوصندوق آرینته

قیمت صندوق های آرینته با توجه به مدل آن ها، سایزی که سفارش می‌ دهید و همچنین نوع قفل به کار رفته می‌ تواند متغیر باشد.

به طور مثال قفل های اثر انگشتی به علت سیستم پیچیده تری که دارند هزینه بیشتری را نیز نسبت به قفل های دیجیتال به کار رفته در صندوق های آرینته در پی دارند، همچنین با بالا رفتن ابعاد این محصولات و نیاز به استفاده متریال بیش تر در آن ها قیمت آن ها نیز بالا تر خواهد رفت.

ارائه قیمت ثابت برای این محصولات مقدور نیست چرا که با توجه به این که سیف باکس های آرینته وارداتی هستند و همچنین با توجه به نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است هر روز مبلغی که برای خرید آن ها نیاز است تغییر کند.

اما به طور کلی صندوق های آرینته جزو محصولات مقرون به صرفه از نظر قیمت هستند و هزینه ای که برای خرید آن ها می‌پردازید کاملا با کارایی آن ها متناسب است.

در حال حاضر کف قیمت پایه سیف باکس آرینته در ایران پنج میلیون تومان می‌باشد، و شما برای استعلام قیمت بروز این محصولات می توانید از طریق لینک زیر با بخش فروش ارتباط برقرار نمایید.

استعلام هزینه گاوصندوق آرینته

 

خرید گاوصندوق آرینته

خرید سیف باکس آرینته در فروشگاه سیف کاوه به دو روش امکان پذیر می باشد:

راحت ترین روش خرید این محصول برای تمامی مشتریان از سراسر کشور سفارش آن به صورت اینترنتی از طریق وب سایت safekaveh.com می باشد، البته در این وب سایت شما می توانید قیمت سایر محصولات فروشگاه سیف کاوه نظیر قیمت گاوصندوق کاوه را نیز مشاهده و استعلام نمایید، و در صورت امکان مراجعه حضوری از طریق آدرس درج شده در صفحه تماس با ما نیز می توانید تمامی محصولات این فروشگاه را از نزدیک مشاهده نمایید.

مشخصات گاوصندوق آرینته

صندوق آرینته یک محصول با گرید امنیتی بالا در سطح دنیاست، ضخامت ورق های فولادی و بتنی به کار رفته در جداره های این محصول حدود دو میلی متر و در قسمت درب آن پنج میلی متر است.

صندوق های آرینته از چهار نوع قفل پشتیبانی می‌ کنند، یکی از انواع قفل های به کار رفته در این محصولات از نوع اثر انگشتی یا فینگر پرینت (Finger Print) می‌باشد و می‌تواند تا ده اثر انگشت را ذخیره نماید، قفل های اثر انگشتی به علت سهولت استفاده برای کسانی که به طور روزانه از این محصولات استفاده می‌نمایند و همچنین درصد امنیت بالایی که دارند بین تمام مردم دنیا بسیار محبوب واقع شده اند.

این قفل های اثر انگشتی و البته سایر قفل های دیجیتالی که در برخی از مدل های صندوق های آرینته به کار برده شده اند ساخت کشور چین هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، برای مواقع ضروری یک کلید نیز برای باز کردن درب صندوق های آرینته در کنار سایر انواع قفل تعبیه شده است.

هشت مدل از صندوق های آرینته در ایران قابل خریداری می‌باشند که تمام این هشت مدل از محصولات آرینته می‌توانند برای ایجاد امنیت بالا تر و بهتر توسط رول بولت به دیوار های اطراف محل قرار گیری صندوق و یا به زمین پیچ شوند تا سارق به سادگی نتواند آن ها را حمل یا جابجا کند.

صندوق های آرینته ساخت کشور کره جنوبی می‌باشند و محصولاتی با سطح امنیت بالا هستند که اگر دنبال یک گاوصندوق خانگی و شخصی می‌گردید می‌توانند گزینه ای بسیار مناسب باشند.

 

نمایندگی گاوصندوق آرینته در تهران

با وجود افراد سودجو که اقدام به فروش محصولات تقلبی و فیک می‌کنند ایمن ترین راه خرید یک محصول اورجینال که از کیفیت کافی برخوردار است خریداری از مراکز معتبر می باشد، برای این منظور پیشنهاد می‌ کنیم برای اطمینان از کیفیت محصول و خرید آن با قیمت مناسب به نمایندگی صندوق آرینته در تهران مراجعه نمایید.

ضمن این که نمایندگی سیف باکس آرینته در تهران قیمت گاوصندوق را ارزان تر و مقرون به صرفه تر نسبت به سایر فروشگاه ها در اختیار شما قرار می دهد، با مراجعه به نمایندگی صندوق آرینته در تهران علاوه بر موارد گفته شده، می‌توانید در صورت وجود تردید در انتخاب صندوق مناسب با افراد متخصص در این باره مشورت کرده و بهترین گزینه را که متناسب با مصرف شخصی که مد نظر شما است انتخاب نمایید.

 

گارانتی گاوصندوق آرینته

در صورت خریداری صندوق از مراکز معتبر فروش، می‌توانید از گارانتی صندوق آرینته و همچنین خدمات پس از فروش آن مانند خدمات نصب و تعمیرات بهره مند شوید، فروشگاه سیف کاوه برای تمامی محصولات فروشگاه خود یک سال گارانتی معتبر به همراه 5 سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است که این برگه ضمانت نامه در زمان خرید به مشتریان تحویل داده می شود که بعدا بتوانند از مزایای آن استفاده نمایند.

البته مشتریان موظف هستند که پس از خرید برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه داشته و در صورت بروز هر گونه مشکلی با نمایندگی های مجاز فروشگاه سیف کاوه در سراسر کشور از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت تماس بگیرند.

سخن پایانی:

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای همین صفحه نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما در میان بگذارید و اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت، با بخش پشتیبانی ما ارتباط برقرار نمایید، در صورتی هم که صندوق های آرینته توجه شما را جلب نکرده است می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق آیکو یکی از باکیفیت ترین محصولات عرضه شده در فروشگاه سیف کاوه را که این محصول ساخت کشور ژاپن می باشد را مشاهده نمایید، در این صفحه لیست قیمت و مشخصات فنی صندوق های ژاپنی به طور کامل درج شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین