خرید گاوصندوق ایکو از نمایندگی معتبر

برای خرید گاوصندوق ایکو (AIKO) می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق ایکو با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر صندوق های ضد سرقت ایکو ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

خرید گاوصندوق ایکو (AIKO) از نمایندگی معتبر فروش و عرضه صندوق های ژاپنی در تهران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر، در بخش زیر محصولات شرکت ایکو (AIKO) ژاپن را مشاهده نمایید و برای سفارش این محصولات و دریافت مشاوره نیز می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

گاوصندوق ایکو ژاپن
گاوصندوق ایکو ژاپن

گاوصندوق ایکو ژاپن

صندوق های ژاپنی شرکت ایکو (AIKO) به جرات می توان گفت که جز باکیفیت ترین صندوق های نسوز و ضد سرقت در بازار ایران هستند، این محصولات دارای استاندارد UL و همچنین استاندارد CE اروپا می باشند، ساختار بدنه این محصولات کاملا نسوز و ضد ضربه است، به این دلیل که از آلیاز ورقه های فولادی نسوز به شکل استاندارد در ساختار آن استفاده شده است، ار نظر امنیتی هم که با وجود قفل ضد سرقت و دیجیتالی، صندوق های ایکو را جز دسته محصولات ایمن و ضد سرقت قرار داده است که برای آشنایی با قفل ضد سرقت و گرید امنیتی این محصولات شما می توانید به صفحه گاوصندوق دیجیتال مراجعه نمایید.

گاوصندوق آیکو
گاوصندوق آیکو

گاوصندوق آیکو

در بخش قبلی گفته شد که صندوق های ژاپنی ایکو (AIKO) جز دسته صندوق های ضد سرقت و دیجیتالی قرار می گیرند، جالب است که بدانید به منظور استفاده از این محصولات در مکان هایی مانند طلافروشی ها، بانک ها، صرافی ها و به طور کلی مکان هایی که بحث امنیت در آن جا از اولویت بالایی برخوردار است، علاوه بر قفل های دیجیتالی و رمزی از قفل های اثر انگشتی یا finger print نیز در ساختار قفل صندوق های ژاپنی ایکو (AIKO) استفاده می شود که شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق اثر انگشتی از نزدیک با قابلیت های فنی این محصولات ضد سرقت بیشتر آشنا شوید.

قیمت گاوصندوق ایکو ژاپن

قیمت گاوصندوق آیکو با توجه به فاکتور های مختلفی مانند وزن، سایز و متریال به کار رفته در این محصولات در زمان ساخت و تولید آن ها محاسبه خواهد شد که شما می توانید همین حالا از طریق کانال های ارتباطی درج شده در همین صفحه (09122084335 و 02155625086) قیمت بروز انواع مدل های گاوصندوق ژاپنی ایکو را استعلام نمایید، ضمنا اگر که به هر دلیلی قیمت صندوق های ژاپنی ایکو مورد توجه شما نبود می توانید سری هم به محصولات کره ای فروشگاه ما بزنید که در صفحه گاوصندوق نیکا لیست صندوق های نسوز کره ای به همراه قیمت آن ها درج شده است.

نمایندگی گاوصندوق ایکو در تهران

تنها نمایندگی گاوصندوق ایکو در تهران فروشگاه سیف کاوه است که تمامی صندوق های نسوز و ضد سرقت تولید شده توسط شرکت ژاپنی ایکو (AIKO) در این فروشگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به دست مشتری می رسد.

معرفی گاوصندوق ایکو Aiko یا Eiko

صندوق ایکو Aiko یا Eiko دارای ساختار بسیار مستحکمی است، این صندوق با موادی از قبیل دولومیت، رس، بوکسیت، کرومیت و دیانومیت ساخته می شود که این مواد نسوز می باشند.

خوب است بدانید گاوصندوق خانگی ایکو در دمای۹۴۰ درجه کوره تا یک ساعت نسوز می باشد، و همچنین صندوق اداری ایکو هم تا دمای ۱۰۴۰ درجه نسوز هستند.

صندوق ایکو (aiko) در رنج قیمتی متوسط و با کیفیت به بازار عرضه می شود.

فراوش نکنید که صندوق آیکو با نسوز بودن و دیجیتال بودن قیمت بسیار مناسبی دارد، این محصول ژاپنی بدون شک یک محصول ایمن می باشد، صندوق ایکو در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و عرضه می گردد، همچنین صندوق ایکو ژاپن دارای ابعاد مختلف و در سبک های خانگی ، اداری و هتلی ساخته و عرضه می شود.

از مزایای سیف باکس ایکو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندوق ایکو ضد حریق  است.
  • صندوق ایکو ضد سرقت است.
  • صندوق ایکو دارای رمز دیجیتالی و به روز دنیا می باشد.
  • صندوق ایکو دارای بدنه ای ضد اسید می باشد.

یکی از مهمترین مزایای صندوق آیکو این است که یک گاوصندوق الکترونیکی است.

گاوصندوق آیکو با گارانتی معتبر

فروشگاه سیف کاوه برای تمامی محصولات خود از جمله صندوق آیکو یا همان صندوق Aiko دو سال گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.

که این برگه ضمانت نامه پس از خرید محصول در اختیار شما قرار داده می شود، ضمن این که برای کسانی که خرید اینترنتی هم انجام می دهند برگه ضمانت نامه ارسال خواهد شد، فروشگاه سیف کاوه نمایندگی معتبر تمامی صندوق های ایرانی و خارجی است که برای تمامی این محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است که برگه گارانتی محصولات در زمان خرید به مشتریان تحویل داده می شود، و تمامی صندوق های خارجی نظیر صندوق ژاپنی آیکو و صندوق های ایرانی نظیر گاوصندوق کاوه دارای ضمانت نامه معتبر هستند.

برای مطالعه »

تغییر رمز گاوصندوق ایکو

تغییر رمز صندوق ایکو بستگی به این دارد که شما بخواهید از مدل مکانیکی یا دیجیتالی این محصول استفاده نمایید، اگر با مشکل فراموش كردن رمز صندوق ایکو مواجه شدید و قصد تغییر رمز صندوق رایکو را دارید ابتدا شاسی ریست را از داخل گاوصندوق می زنیم، سپس می توانیم رمز آن را تغییر دهید.

در ابتدا شما یک رمز چند رقمی را که از قبل انتخاب کرده اید و اطمینان داریم فراموش نمی کنید را وارد نموده و دکمه ستاره را از روی صفحه کلید بزنید.

به همین راحتی رمز شما تغییر پیدا می کند، البته برای انتخاب رمز صندوق ایکو می توانید از طریق سایت safekaveh.com برروی دکمه نارنجی رنگ انتخاب رمز کلید کنید و تعداد رقم دلخواه خود را وارد نمایید، تا یک رمز قدرتمند برای شما تولید شود.

  • رمز سیف باکس ایکو فعلی خود را وارد کرده و به دنبال آن # وارد کنید.
  • با کشیدن قفل به سمت پایین و درب گاوصندوق را باز کنید.
  • دکمه قرمز تنظیم مجدد رمز عبور را که داخل درب محصول است فشار دهید.
  • سه بار به صدای بوق صفحه‌کلید دیجیتال گوش دهید که نشان می‌دهد برای وارد کردن رمز عبور جدید آماده است.
  • رمز عبور جدید خود را روی صفحه کلید دیجیتالی وارد کرده و # را فشار دهید.
  • سه بار به صدای بوق صفحه کلید گوش دهید که نشان می دهد با موفقیت ترکیب خود را تغییر داده اید.
  • شما با این روش توانستید رمز خود را تغییر دهید.

روش دوم برای تغییر رمز صندوق ایکو در مواقع فراموش كردن آن این است که ابتدا دکمه ریست (Reset) را از داخل محصول بزنید و سپس رمز جدید را از طریق صفحه کلید وارد نموده و دکمه مربع # را انتخاب کنید.

در مرحله بعد روی صفحه نمایش دکمه Again را دوبار فشرده و رمز را مجددا وارد نموده و در نهایت دکمه مربع را بزنید، و به همین سادگی رمز شما تغییر می کند.

در صورتی که شما از مدل های مکانیکی هم استفاده می کند که با چرخاندن اهرم به سادگی می توانید درب آن را باز کنید، البته صندوق های ایکو همگی از نوع دیجیتالی هستند، و به همین دلیل است که این محصولات را با نام گاوصندوق ضد سرقت در بازار می شناسند.

کلام آخر:

سوال بسیاری از علاقمندان به خرید این محصول این است که Aiko ساخت کجاست؟

باید بدانید که سیف باکس ایکو محصول وارداتی از کشور ژاپن می باشد، صندوق ایکو ژاپن همانند اکثریت محصولات ژاپنی با کیفیت بسیار بالا ساخته می شود.

محصولات aiko در سری های DX , ONS , DXG , OSS , OSD و NCS کد گذاری شده است.

فروشگاه سیف کاوه با سالها سابقه در زمینه فروش انواع صندوق های ضدسرقت، ضدحریق، ضدگلوله و غیره.

در محدوده تهران خیابان مولوی باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

برای مطالعه » گاوصندوق مخفی

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق ایکو؟

قیمت گاوصندوق ایکو؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق ایکو با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرید.

نحوه خرید گاوصندوق ایکو؟

برای خرید صندوق ایکو شما می توانید هم به صورت اینترنتی و هم با مراجعه حضوری این محصول را خریداری نمایید.

خدمات صندوق ایکو شامل چیست؟

نصب صندوق ایکو در محل، حمل و جابه جایی محصول، و تعمیرات تخصصی از جمله خدمات صندوق ایکو هستند.

صندوق AIKO چیست؟

AIKO نام برند رسمی شرکت AIKO ژاپن است که در ایران محصولات این شرکت را با نام صندوق آیکو یا ایکو نیز می شناسند.

مرکز فروش صندوق ایکو در تهران؟

فروشگاه سیف کاوه تنها مرکز فروش معتبر فروش و عرضه انواع سیف باکس Aiko در تهران است، که این محصول با با استفاده از فروش اینترنتی به سراسر کشور نیز ارسال می کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;