گاوصندوق ضد سرقت

خرید گاوصندوق ضد سرقت با یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، برای خرید انواع صندوق های ضد سرقت و نسوز خانگی و اداری می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

فهرست مطالب

angle-double-down
angle-double-down

امروزه با توجه به بالارفتن آمار سرقت در کشور بسیاری از مشتریانی که قصد خرید یک safebox را برای منزل و یا محل کار خود دارند، اولین ویژگی که بسیار برای آنها مهم و حائز اهمیت می‌باشد این است که محصول مورد نظر دارای ویژگی ضد سرقت باشد، به گونه‌ای که حتی سارقان حرفه‌ ای هم نتوانند درب گاوصندوق را باز کنند.

تصاویر گاوصندوق ضد سرقت

در بخش زیر می توانید توانید مربوط به صندوق های ضد سرقت و هوشمند را مشاهده نمایید.

ویژگی ضد سرقت کردن یک گاوصندوق یک ویژگی بسیار مهم است که حتی اگر شما بخواهید یک صندوق کوچک را هم خریداری نمایید باید حتما تاکید بر این موضوع داشته باشید که محصول مورد نظر شما دارای ویژگی ضد سرقت باشد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی های مربوط به یک صندوق ایمن و ضد سرقت را مورد بررسی قرار دهیم، همچنین شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروشگاه طباطبایی نیز مشاوره لازم را در زمینه خرید انواع صندوق های ایمن و ضد سرقت از آن ها دریافت نمایید.

برای این منظور شما می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط برقرار نمایید.

بهترین گاوصندوق ضد سرقت

گاوصندوق ضد سرقت چیست

گاو صندوق ضدسرقت همانطور که از نام آن پیداست به صندوقی گفته می‌شود که قفل گاوصندوق تعبیه شده در آن باید دارای ویژگی ضد سرقت باشد تا به راحتی باز نشود.

با توجه به تعریفی که از صندوق های ضد سرقت ارائه شد پس نتیجه میگیریم که صندوق هایی که دارای قفل مکانیکی هستند نمی توانند دارای ویژگی ضد سرقت باشند.

و گاوصندوق های ضد سرقت به safebox هایی گفته می‌شود که دارای قفل دیجیتال و اثر انگشتی هستند و قابلیت های هوشمند بودن نیز بر روی آنها پیاده سازی شده است.

برای آشنایی بیشتر با قفل های دیجیتالی می توانید به صفحه گاوصندوق دیجیتال مراجعه نمایید.

همچنین اگر تمایل دارید محصول شما به صورت هوشمند و اثر انگشتی طراحی و ساخته شود به صفحه گاوصندوق اثر انگشتی مراجعه نمایید.

البته برای بالا بردن امنیت safebox تنها استفاده از قفل دیجیتال و اثر انگشتی و قابلیت های هوشمندسازی کافی نیست بلکه باید صندوق را در مکان مناسبی نیز قرار داد.

مثلا شما می توانید با استفاده از راهکار هایی صندوق را در مکانی از منزل و یا محل کار خود مخفی نمایید که برای این منظور پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق مخفی را حتما مطالعه کنید.

مثلا می‌توان محصول خریداری شده را در مکان‌هایی مانند درون کمد دیواری و یا زمین جاسازی و مخفی کرد، به گونه‌ای که اصلا بسیاری از سارقان حرفه‌ای نتوانند صندوق شما را پیدا کنند و چه برسد به اینکه بخواهند و قفل درب محصول را باز کنند.

حتی می توانید محصول خود را با استفاده از بست های محکم و فولادی در دورن کمد دیواری نصب نمایید، به طوری که جداسازی آن برای سارقین کاری سخت و غیر ممکن باشد، مثلا آن ها مجبور شوند که نهایتا دیوار را خراب کنند.

تذکر مهم :  طبق آمارهای رسمی که از سوی نیروی انتظامی تا به امروز منتشر شده است، اکثر سارقانی که دستگیر شده‌اند طبق اعترافاتی که از آنها گرفته شده است این افراد معمولا با محل مورد نظر کاملا آشنا بوده و با آشنایت قبلی اقدام به سرقت کرده اند.

پس شما باید به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که یک صندوق ایمن و ضد سرقت را خریداری می کنید و در مکانی مناسب آن را جاسازی و مخفی می کنید نباید اطلاعت مربوط به مکان آن را در اختیار سایر افراد قرار دهید.

گاوصندوق ضد سرقت چیست

مشخصات گاوصندوق ضد سرقت

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا ارائه شد گاوصندوق ضد سرقت باید دارای ایمنی بسیار بالایی باشند.

و اگر بخواهیم مشخصات اصلی صندوق های ضد سرقت را بیان کنیم، می توان موارد زیر را برای یک safebox ایمن و ضد سرقت در نظر گرفت :

  • دارای قفل دیجیتال
  • دارای قابلیت قفل اثر انگشتی
  • دارای وزن سنگین
  • دارای استاندارد UL
  • دارای مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای بدنه محکم از جنس فولاد و ضد ضربه
  • همچنین بهتر است که در ساخت صندوق های ایمن و ضد سرقت از چرخ استفاده نشود چرا که صندوق هایی که چرخ دار هستند به راحتی می‌توان آنها را حمل و جابجا کرد، حالا هرچقدر هم که وزن آن ها سنگین باشد.

مشخصات گاوصندوق ضد سرقت

خرید گاوصندوق ضد سرقت

در صورتی که شما قصد خرید صندوق های ضد سرقت و ایمن را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت Safe kaveh با کارشناسان برقرار نمایید.

و با توجه به مکانی که قصد استفاده از محصول مورد نظر را دارید و مشاوره ای که از کارشناسان فروشگاه طباطبایی دریافت می کنید یک صندوق ایمن و ضد سرقت با ابعاد و وزن مناسب برای محل مورد نظر شما تولید و ساخته شود.

همچنین می توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم با کارشناسان فروشگاه طباطبایی ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد ویژه » خرید گاوصندوق اسلحه به قیمت مناسب و گارانتی معتبر

خرید گاوصندوق ضد سرقت

قیمت گاوصندوق ضد سرقت

قیمت گاوصندوق ضد سرقت به عوامل متعددی می تواند بستگی داشته باشد، به عنوان مثال اینکه گاو صندوق ضد سرقت در چه ابعاد و وزنی برای شما ساخته شود و اینکه در زمان ساخت گاوصندوق از چه نوع ورقه هایی استفاده شود.

همچنین مدل و برند محصول خریداری شده نیز می‌تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد. (هر یک از شرکت های کاوه، سدید، گنجینه، گنجبان، نیکا و غیره می توانند محصولات خود را بر اساس استاندارد ها و قابلیت های تعبیه شده در محصول تولید شده قیمت گذاری نمایند.)

و در صورتی که در محصول مورد نظر شما شامل ویژگی هایی مانند نسوز بودن، ضد آب بودن، هوشمند بودن و غیره باشد، مطمئنا این عوامل می‌تواند در قیمت صندوق های ضد سرقت تاثیرگذار باشد.

پیشنهاد می کنیم که برای اینکه در جریان قیمت صندوق های ایمن و ضد سرقت قرار بگیرید از طریق لینک زیر با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید و از آنها استعلام کنید.

پیشنهاد ویژه » در صورتی که علاقه مند به خرید محصولاتی ارزان قیمت هستید می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم، محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان و ضمانت کامل خریداری نمایید.

از طریق لینک زیر هم قیمت safebox ضد سرقت را از همکاران ما استعلام نمایید.

استعلام قیمت گاوصندوق ضد سرقت

انواع گاوصندوق ضد سرقت

امروز در بازار safebox ایران مدل ها و برند های مختلفی وجود دارد که شما باید برای خریداری محصول مورد نظر خود آشنایی کامل با برندهای مختلف safebox داشته باشید.

در این بخش قصد داریم انواع صندوق های ضد سرقت را که در بازار ارائه می شود به شما معرفی کنیم.

انواع گاوصندوق ضد سرقت

گاوصندوق ضد سرقت کاوه

صندوق های ضد سرقت کاوه یکی از پرطرفدارترین مدلهای safebox در بازار هستند، همانطور که می‌دانید کاوه یک شرکت معتبر ایرانی است که سال‌های سال در زمینه تولید انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می کند.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات کاوه پیشنهاد می کنیم که به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید و در این صفحه اطلاعات کاملی را در مورد انواع صندوق های ضد سرقت و ایمن در اختیار شما قرار داده شده است.

گاوصندوق ضد سرقت کاوه

گاوصندوق ضد سرقت گنجینه

صندوق های ضد سرقت گنجینه نیز یکی دیگر از محصولاتی هستند که از سوی شرکت گنجینه مهر پارس یا شرکت GMP در بازار تولید و عرضه می شوند و این محصولات هم با گارانتی معتبر شرکت گنجینه مهر پارس در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با صندوق های ضد سرقت گنجینه به صفحه گاوصندوق گنجینه مراجعه نمایید و در این صفحه اطلاعات کاملی را در مورد این محصولات مطالعه نمایید.

گاوصندوق ضد سرقت گنجینه

گاو صندوق ضد سرقت سدید

صندوق ضد سرقت و ایمن سدید هم یکی دیگر از محصولات پر طرفدار می باشند که دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش هستند.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با محصولات سدید به صفحه گاوصندوق سدید مراجعه کنید که در این صفحه می توانید تصاویر مربوط به محصولات صندوق های ضد سرقت و ایمن جدید و اطلاعات مربوط به هر یک از محصولات را مشاهده نمایید.

گاو صندوق ضد سرقت سدید

گاو صندوق ضد سرقت سایروس

یکی دیگر از مدل های صندوق های ضد سرقت ایرانی محصولات سایروس هستند که دارای ضریب امنیت بسیار بالا می باشند، جهت خریداری محصولات سایرو شما می توانید به صفحه گاوصندوق سایروس مراجعه کنید.

گاو صندوق ضد سرقت سایروس

گاو صندوق ضد سرقت نیکا

گاوصندوق های ایمن و ضد سرقت نیکا محصولات ساخته شده کشور کره هستند که در بازار ایران هم عرضه می شوند در صورتی که شما علاقه مند به خرید گاوصندوق های خارجی هستید می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق نیکا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این صندوق ایمن و ضد سرقت بیشتر آشنا شوید.

این محصولات به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک به عنوان گاوصندوق خانگی هم در بازار شناخته می شوند.

که در این صفحه راه‌های ارتباطی مختلفی در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید و مشاوره لازم را جهت خرید محصول مورد علاقه خود از آنها دریافت کنید.

گاو صندوق ضد سرقت نیکا

گاوصندوق ضد سرقت آرکا

شرکت آرکا یکی دیگر از برند های ایرانی معتبر و شناخته شده است که در زمینه تولید صندوق های ضد سرقت و نسوز فعالیت می کند، شما جهت آشنایی بیشتر با محصولات ضد سرقت و ایمن این شرکت به صفحه گاوصندوق آرکا مراجعه نمایید.

گاوصندوق ضد سرقت آرکا

گاوصندوق ضد سرقت خرم

اگر برای خریداری یک صندوق ضد سرقت و مطمئن گشتی را در بازار زده باشید، مطمئنا نام محصولات شرکت خرم به گوش شما خورده است، پس اگر قصد خرید از این شرکت ایرانی شناخته شده را دارید می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق خرم محصولات ضد سرقت شرکت خرم را مشاهده نمایید.

گاوصندوق ضد سرقت خرم

گاوصندوق ضد سرقت آریا

شرکت گاوصندوق آریا یکی دیگر از برند های ایرانی است که در زمینه تولید و عرضه انواع صندوق های ضد سرقت و نسوز فعالیت می کند.

شما می توانید برای مشاهده صندوق ضد سرقت شرکت آریا هم از طریق لینک آبی رنک درج شده در بخش قبل و هم از طریق منوی وب سایت محصولات ضد سرقت این شرکت را مشاهده نمایید.

گاوصندوق ضد سرقت آریا

گاوصندوق ضد سرقت بامیل

صندوق های ضد سرقت و هوشمند شرکت گاوصندوق بامیل یکی دیگر از مدل هایی است که می تواند نظر شما را جلب کند.

در مورد محصولات شرکت بامیل باید گفت که محصولات این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است، و در بازار با نام و برند بامیل شناخته می شوند.

گاوصندوق ضد سرقت بامیل

گاوصندوق ضد سرقت Aiko

محصولات ضد سرقت شرکت گاوصندوق Aiko یکی از با کیفیت ترین صندوق های ضد سرقت و ایمن هستند که این محصولات ساخت کشور ژاپن می باشند.

بعید  می دانم که تا به امروز یک محصول ساخت ژاپن را خریداری کرده باشید و از کیفیت آن ناراضی بوده باشید، مگر این که به خاطر شرایط خاص کشور ما خدمات گارانتی و پشتیبانی شامل حال این محصولات نشود و یا به دلیل مشکلات تحریم برخی از قطعات آن ها در بازار پیدا نشود.

گاوصندوق ضد سرقت Aiko

گاوصندوق ضد سرقت روستیک

صندوق های ضد سرقت روستیک یکی دیگر از محصولات خارجی مورجود در بازار هستند، شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با محصولات شرکت گاوصندوق روستیک از طریق منوی وب سایت، در بخش مدل های خرجی محصولات شرکت روستیک را مشاهده نمایید.

گاوصندوق ضد سرقت روستیک

 

گاوصندوق ضد سرقت ایگل

ایگل نام یک شرکت معتبر در کشور کره جنوبی است که انواع صندوق های ضد سرقت را با قیمت نسبتا مناسب نسبت به دیگر محصولات خارجی تولید و عرضه می کند.

جهت آشنایی با محصولات این شرکت می توانید به صفحه گاوصندوق ایگل مراجعه نمایید، و در این صفحه با مشخصات و قابلیت های محصولات شرکت ایگل بیشتر آشنا شوید.

گاوصندوق ضد سرقت ایگل

گاوصندوق ضد سرقت لوسل

گاوصندوق لوسل یکی از محصولات لوکس و بسیار زیبا است که علاوه بر داشتن قابلیت ضد سرقت و نسوز دارای طراحی بسیار زیبا و لاکچری است، به همین دلیل قیمت این محصول یک مقدار بالاتر از بقیه محصولات است.

اگر قصد انتخاب یک صندوق ضد سرقت که هم دارای امنیت بالا باشد و هم در دکوراسیون منزل شما به خوبی از آن استفاده شود، قطعا محصولات شرکت لوسل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

گاوصندوق ضد سرقت لوسل

گاوصندوق ضد سرقت گنج بان

در آخر یکی دیگر از شرکت های معتبر ایرانی که در زمینه تولید انواع سیف باکس ضد سرقت و ایمن حرف اول را می زند را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

شرکت گاوصندوق گنج بان یکی دیگر از شرکت های نام آشنا و سر شناس در این حوزه محسوب می شود.

مطمئنا اگر شما به بازار safebox ایران مراجعه کرده باشید، نام برند گنج بان را زیاد شنیده اید، و محصولات ضد سرقت و نسوز این شرکت معتبر ایرانی بسیار مورد توجه مشتریان و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور می باشد.

همچنین شرکت گنجبان مانند دیگر رقبای خود در بازار اعم از شرکت های کاوه، گنجینه، خرم، سدید، سایروس، نیکا و غیره تمامی محصولات خود را از جمله صندوق ضد سرقت گنج بان را با گارانتی معتبر و ارائه خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

گاوصندوق ضد سرقت گنج بان

برای مطالعه »

راهنمای انتخاب یک گاوصندوق ضد سرقت و ایمن

safebox ها دارای دو دسته بندی هستند: صندوق های مقاوم در برابر حریق  و ضد سرقت  در برابر دزدی .

اگر ایمنی و ضد سرقت بودن در اولویت باشد، باید از صندوق هایی که دارای رمز (مکانیکی و دیجیتالی)هستند،استفاده کرد.

معمولا صندوق ها دارای رمز دیجیتالی  یا قفل کلیدی هستند که درون دیوار یا کف قرار می گیرند. در این بازه گزینه های بسیاری برای تامین نیازهای شما وجود دارد که از سیف باکس هایی با کنترل امنیت از طریق لب تاب گرفته تا سیف باکس های که در زیر کف اتاق قرار می گیرند.

روزنامه مجله نیازمندیهای فایندز

متداول ترین روش دزدی این است که شخص وارد خانه می شود و سوئیچ ماشین را می دزد. بسیاری از مردم با قرار دادن سوئیچ ماشین در نزدیکی درب ورودی خانه، کار او را راحت می کنند.

امروزه وسایل و ابزاری موجودند که محل خوبی برای نگه داری کلید گاوصندوق و سوئیچ های شما هستند و کلیدهای شما را در یک قسمت امن نگه می دارد تا به راحتی دزدیده نشوند.

و همچنین می توانید کلیدهایتان را در داخل صندوق نگه دارید تا امنیت بیشتری فراهم شود.

معمولا صندوق های امنیتی ضد آتش نبوده و برای نگهداری مدارک مهم مناسب نیستند.

صندوق های ضد آتش بسیاری در بازار وجود دارند که نه فقط برای نگهداری مدارک بلکه برای نگهداری اطلاعات نیز مناسب هستند.

در تجارت استفاده از سیف باکس ها ها برای نگهداری اطلاعات بسیار رایج است بطوریکه بسیاری از سازمانها برای حفظ امنیت مدارک خود از آنها استفاده می کنند.

صندوق های ضد آتش یک تا دو ساعت در مقابل آتش سوزی مقاومت می کنند.

در سیف باکس ها می توان سی دی ها، دی وی دی ها، نوارهای صوتی و دیسک های نوری را نگهداری کرد.

سیف باکس های ضد آتش سوزی مخصوص نگهداری مدارک هستند و ممکن است بسته به نوع سیف باکس از سی دقیقه تا چهار ساعت در مقابل آتش سوزی دوام بیاورند.

مدل های کوچک آنها برای کاربرد خانگی مناسب هستند و قیمت مناسبشان آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه برای محافظت از مدارک ارزشمند شما تبدیل می کند.

وقتی سیف باکس خود را انتخاب می کنید می توانید راه های مختلف از جمله قفل کلیدی،رمز مکانیکی و دیجیتالی و یا ترکیبی از هر دو را برای آن به کار ببرید.

اگر نمی توانید ترتیب اعداد را به خاطر بسپارید، می توانید از قفل کلیدی و رمز مکانیکی استفاده کنید.

برخی از سیف باکس ها با ایمنی بالا دارای قفل ترکیبی هستند که روی چرخش و اعداد تنظیم می شود.

در این صورت نمی توان به راحتی رمز آن ها را پیدا کرد.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق ضد سرقت

قیمت گاوصندوق ضد سرقت ؟

جهت استعلام هزینه گاوصندوق ضد سرقت با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی گاوصندوق ضد سرقت ؟

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی نمایندگی اصلی تولید و عرضه انواع صندوق های ضد سرقت و هوشمند در تهران است.

ویژگی های گاوصندوق ضد سرقت ؟

دارای قفل دیجیتال، دارای قابلیت قفل اثر انگشتی، دارای وزن سنگین، دارای استاندارد UL، دارای مقاومت بالا در برابر حرارت، دارای بدنه محکم از جنس فولاد و ضد ضربه

گارانتی و ضمانت نامه گاوصندوق ضد سرقت ؟

فروشگاه طباطبایی برای فروش و عرضه انواع صندوق های ضد سرقت و ایمن دو سال گارانتی معتبر، به همراه 5 سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.

نحوه خرید گاوصندوق ضد سرقت ؟

برای خریداری انواع گاوصندوق ضد سرقت که در این صفحه درباره مدل ها و برند های مختلف آن صحبت شد، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت فروشگاه طباطبایی سفارش خود را ثبت نمایید، و قبل از خرید هم از همکاران ما مشاوره لازم را دریافت نمایید.

گاوصندوق ضد سرقت را از چه شرکتی خریداری نماییم ؟

یکی از سئوالات پرتکراری که بسیاری از مشتریان ما در زمان برقراری ارتباط با فروشگاه طباطبایی آن را مطرح می کنند این است که کدام یک از شرکت های عرضه کننده صندوق های ضد سرقت محصولات با کیفیت و استاندارد تری را عرضه می کنند.

در پاسخ به این سئوال باید گفت که با توجه به توضیحاتی که در مقاله ارائه شد، شرکت هایی نظیر کاوه، سدید، گنجبان، آیکو، بامیل، نیکا، خرم، گنجینه و غیره هر کدام جز شرکت های معتبری هستند که شما می توانید به آن ها اعتماد کرده و یک صندوق ضد سرقت و ایمن را از آن ها خریداری نمایید.

و شما باید در زمان خرید صندوق ضد سرقت توجه داشته باشید که محصول خریداری شده حتما دارای استاندارد ul باشد، و خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش هم شامل محصول شود.

پیشنهاد می کنیم که حتما محصول خریداری شده دارای قفل دیجیتال و اثر انگشتی یا Fingerprint باشد.

صندوق ضد سرقت ایرانی با کیفیت تر است یا خارجی ؟

از نظر کیفیت ساخت و تولید این محصولات شرکت های ایرانی هم به تبعیت از برند های خارجی از آلیاژ و ورقه های فولاد نسوز در ساخت محصولات خود استفاده می کنند.

و از نظر کیفیت محصولات ایرانی شرکت های معتبر نظیر کاوه، گنج بان، و شرکت گنجینه مهر پارس با نمونه های خارجی برابری می کند.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت safe kaveh با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آنها مشاوره لازم را دریافت نمایید.

همچنین در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات هم می توانید نظرات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.

لینک شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام و غیره هم در اختیار شماست تا از این طریق هم بتوانید با تیم پشتیبان ما ارتباط برقرار نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;